Syntes av 25B-NBOME frÄn bensaldehyder med nitrometan

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Antar att jag bara pratar med mig sjÀlv men verkar som om det skulle vara lÀttare att minska nitrostyrenet till 2,5 MO-PEA med Zn & HCl ...
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Nej, du fĂ„r inte missa ett steg, ha fĂ„tt ett omĂ€ttat Ă€mne eller förlora utbyte. Ättiksyra med zink i vattenfria förhĂ„llanden kan fungera bĂ€ttre. Om du bara inte tar vattenfri HCl-syra.
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Tack för att du fÄr prova att anvÀnda sur syra i stÀllet för hydroklorid och se hur det fungerar...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Du pratar inte alls med dig sjÀlv. Detta Àr en mycket intressant artikel för mig och en jag samlar mina leveranser för att försöka. Jag Àlskar tanken pÄ att ha en sÄ kraftfull psykedelisk! Jag skulle aldrig vara oansvarig med det och försöka skicka det som syra - det Àr det som förstörde dessa droger enligt min mening. Det förÀndrade mÀnniskors syn pÄ nbomes nÀr mÀnniskor började dö för att pressen bara vill ha en salig historia!
Jag doserade personligen ALLTID dem ansvarsfullt och tyckte att de var bra psykedelika! Att ha 2cb i första hand skulle ocksÄ vara underbart, lÄt oss inse det. Jag kan behöva köpa 1/2 kg 2,5-dmo bensaldehyd. (Bokstavligen eftersom jag inte kan hitta nÄgon jag litar pÄ att sÀlja mig mindre Àn sÄ!). Det finns sÄ mÄnga olika saker du kan göra med 2,5-dmo bensaldehyd men Àven om det finns fler steg till den *****liga produkten jag Àr ute efter, Àn om jag köpte tryptamin, Àr faktum - det finns inte sÄ mycket du kan göra med tryptamin som intresserar mig lika mycket som fenetylaminerna - pÄ grund av tollerensskÀl föredrar jag mycket psykedeliska fenetylaminer, framför tryptaminer (i allmÀnhet - det finns nÄgra outliars tho).
MÄste Àlska alibaba ...
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Försök lÀsa det kanske intresserar dig?
SYNTES AV N-(HALOGENERADE) BENSYLANALOGER AV SUPERPOTENTA SEROTONINLIGANDER
J. Chil. Chem. Soc., 59, nr 3 (2014)

År 2003 ledde preliminĂ€ra undersökningar till *****satsen att N-2-
metoxibensylsubstitution, inte bara av fenyletylaminer utan Àven av
fenylisopropylaminer, tryptaminer och 3-(2-aminoetyl)-(1H,3H)
kinazolin-2,4-dioner relaterade till den typiska 5-HT2-receptorantagonisten
ketanserin, resulterar i sÀrskilt höga affiniteter för 5-HT2A-receptorer.5

Alla jag kÀnner Àlskar 25I över 25B och 25C det Àr en fantastisk psykedelisk och lÀtt pÄ sinnet ...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
tror att jag kanske har hört talas om den hÀr artikeln, jag ska ta en titt....

Jag vet att kemi Àr lÄngt över mitt huvud för tillfÀllet, i praktisk mening.

Jag försöker fortfarande minska de 3,4,5-TMONS jag har gjort till motsvarande PEA. Iv lyckades det en gÄng i riktigt dÄliga utbyten via NaBH4 / CuCl2-metoden men inte tillrÀckligt för att anvÀnda Ànnu. Jag har nÄgra olika nitrostyrener / nitropropener som bygger upp i min provsamling pÄ mo, jag tÀnkte att jag skulle arbeta med den jag har mest av tills jag fÄr det rÀtt!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ja, det kan ta ett Ă„r till. Kan ta ytterligare ett Ă„r dock 😂
 

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Jag har problem med att fÄ tag pÄ 2-metoxibensaldehyd för steg 4, kan det ersÀttas med 4-metoxibensaldehyd eller finns det en rekommendation för en annan förening?
 

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
@WillD Hej sir, jag har problem med att fÄ 2-metoxibensaldehyd för steg 4, kan den ersÀttas med 4-metoxibensaldehyd eller finns det en rekommendation för en annan förening?
 
Top