Synthese van methamfetamine uit P2P via Al/Hg

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Waarom borrelt er nergens iets in hexaan? En wassen met heet water met NaCl en zuiveringszout neemt veel onzuiverheden weg.

Als je echter methanol gebruikt in plaats van IPA kun je een directe extractie doen uit het reactiemengsel nadat je loog hebt toegevoegd met hexaan.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Als je nitromethaan gebruikt in plaats van methylamine, hoef je niet te koelen en kun je je methylaminebron destilleren en hergebruiken. Minder afval en minder kosten.
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Ik controleer nu of het echt dextro is als ik er kristal van maak. Als het kristal gemaakt is, zet ik het hier misschien neer. Ik moet ook vermelden dat ik nog niet de juiste verhoudingen heb, ik moet meer reacties doen.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
na vacuümdestillatie moet ik ook vloeistofextractie met zuur base doen als je er droog hcl-gas in wilt doen anders moet je er vriezer in doen. ik heb een harde manier gevonden.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Deze afbeelding toont de reactie van reductie van nitromethaan met zoutzuur en tinmetaal
Om methylaminegas te produceren
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Heeft u eerder met nitromethaan gewerkt? Ik heb problemen met het isoleren van het product dat ik in de toekomst waarschijnlijk zal acificeren met citroenzuur en dan vacuümdestilleren, en van daaruit loog toevoegen om het opnieuw te baseren en de basis verder vacuümdestilleren (en water dan natuurlijk) en dan het destillaat extraheren met hexaan en er droog HCL-gas doorheen laten borrelen.

Of gewoon invriezen en herkristalliseren met IPA.
 

minnimus

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 24, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
Kunt u alstublieft uitleggen hoe nitromethaan gebruikt kan worden in plaats van methlamine
in deze reactie?

Is het mogelijk om
RC-brandstof gebruiken wat betekent 10% nitromethaan 90%methonol en dit mengen met de rest van het recept?
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Probeer niet-giftig aluminium galinstan amalgaam te gebruiken.
 

neoking8

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 7, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Bedankt voor het advies. Kan iemand bevestigen of het goed is om Al/Hg te vervangen?
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Met ultrageluid kun je Al folie activeren, ik heb ook galliumchloride toegevoegd bij het maken maar de reactie verliep niet zoals het hoort denk ik, maar zodra je loog toevoegt krijg je direct een vulkaanreactie (geniet van de high)
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Ultrasoon geluid werkt alleen bij grignardreacties om magnesium te activeren. Voeg geen natriumhydroxide toe! Als galliumchloride de aluminiumfolie niet activeert, probeer dan Galinstan (Gallium Indium Tin legering). Je verhit stukjes aluminiumfolie en Galinstan in een smeltkroes en je hebt 90%-95% aluminium en 5%-10% Galinstan. Je lost P2P (Phenyl-2-Propanon) en ethylamine op in ethanol en waterstofoxide (gedestilleerd water, H2O) en voegt aluminium-galinstan (Al/GaInSn) toe en verhit dit een paar uur om Ethylamfetamine te krijgen. Met methylamine maak je methamfetamine. Met ammonia maak je amfetamine, maar met een lagere opbrengst. Devil Springs en Everclear hebben een hoog ethanolgehalte. Galinstan kan worden teruggewonnen en hergebruikt.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Je voegt er geen natriumhydroxide (loog) aan toe omdat dit het gallium zal vervuilen.
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
18
Reaction score
5
Points
3
hallo echt goede inhoud meneer geen goede chemie achtergrond maar gewoon een vraag kunnen we p2p gebruiken vorm te krijgen

Fenylaceton (P2P) synthese via BMK ethylglycidat en stoomdestillatie

in deze methode
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Is deze procedure geverifieerd, soms posten ze gewoon een procedure die niet echt is,
 

idkyouthink

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een chemicus nodig in mijn leven!!!
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
18
Reaction score
5
Points
3
Kunnen we methanol gebruiken in plaats van ethanol of IPA?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
IPA maakt het echter mogelijk om de olie in lagen aan te brengen, wat minder afkoken/isoleren betekent.

Zorg ervoor dat je OVER loog gebruikt om het nitromethaan te neutraliseren, want je zult het extraheren. Persoonlijk stel ik voor om methanol en hexaan te gebruiken voor extractie.

VERWIJDER DE ALUFOIL voordat je loog toevoegt, want dan krijg je aluminiumoxide in je hexaanlaag, dat onmogelijk schoon te maken is tenzij je celiet gebruikt of vacuümdestilleert.

Als je niet genoeg loog hebt gebruikt, vormt het nitromethaan een aezotroop met de vrije base en destilleert het door je pompen.

Het enige wat zou kunnen werken, maar nog moet proberen, is extraheren met hexaan als je methanol gebruikt en aanzuren met citroenzuur, dan het nitromethaan eruit destilleren, dan de olie opnieuw freebasen en destilleren.
 

virus0815

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 30, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
kan zwavelzuur vervangen worden door zoutzuur?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
In het geval van het starten van de almgam zou je wat zwavelzuur willen toevoegen.

Voor kristallisatie kun je zwavelzuur gebruiken als je het sulfaat wilt roken, maar ik stel HCL voor.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Kunnen we de vrije base omzetten in methamfetaminehydrochloride met 37% zoutzuur? Ook heb ik in sommige video's gezien dat de vrije base direct wordt omgezet in het hydrochloridezout met droog HCl-gas, zonder het gebruik van tolueen. Waarom is dat?
 
Top