Methamfetamine- en amfetaminesynthesen Vergelijking van methoden

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
waarom zegt Al/Hg dat het maar max 100 gram mag zijn? je kunt die reactie tot 200L per keer uitvoeren..... en de opbrengst is slechts 80 procent met de juiste verhoudingen, vooral als je nitro gebruikt als oplosmiddel en bron van methylamine natuurlijk zal het veel beter mengen omdat het de methylamine uit je reactie niet laat koken zoals het GENereert.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Meng beter omdat het een aezotroop maakt met de olie en methanol
 
View previous replies…

Fernandohatescorn

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2024
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Hoi voor Leckart meth reactie p2p met N-vorm staat 30-38% yeild is een hogere yeilds mogelijk en welk percentage?
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
18
Reaction score
5
Points
3
Kunt u een video maken van het NaBH4-proces? Ik heb geen goede scheikundige achtergrond, maar ik wil deze methode echt leren.
 

Methodman

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 9, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een paar aanvullende vragen. Welke methoden zijn beter. Ik geloof niet dat het eindmolecuul hetzelfde is. Deze p2p. Ik weet niet. Weet met ze zijn dooing. Maar het is gewoon niet het. Hol. Pseudo. Ik zou nooit een dag slapen en. Eten. Zelfs de berk was anders dan deze hypo anders dan ortho. Maar er was een soort standaard. Deze vrij js goed voor lanterfanten. En aftrekken. Eventuele gedachten
 

sumof666

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Mar 29, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Als je "spullen" koopt die op de markt zijn (en ik denk dat je dat doet) denk dan dat niet meer dan
20% van uw "versnelling" is de echte versnelling
Afhankelijk van hoe de dealer meestal vindt u waarschijnlijk coffeïne, creatine.
Een andere factor is welk zuur is gebruikt om amfetaminezout te maken. Het beste is als het sulfiurinezuur 6 is, dan is de biologische beschikbaarheid het hoogst, als het ortofosforinezuur is gebruikt, dan is het minder beschikbaar voor je cellen. Als citroenzuur zou worden gebruikt, zou je een eetlepel kunnen gebruiken om een kick te voelen.
Zo zie ik het
Alle methoden die leiden tot het creëren van Afreebase molecuul hoe het is behandeld en wat is gebruikt om je GEAR te verdunnen hangt af van hoe het op je werkt.
Voor mij werkt duidelijk amf-sulfaat hetzelfde zonder invloed van de methode.
 

sumof666

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Mar 29, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Als je "spullen" koopt die op de markt zijn (en ik denk dat je dat doet) denk dan dat niet meer dan
20% van uw "versnelling" is de echte versnelling
Afhankelijk van hoe de dealer meestal vindt u waarschijnlijk coffeïne, creatine.
Een andere factor is welk zuur is gebruikt om amfetaminezout te maken. Het beste is als het sulfiurinezuur 6 is, dan is de biologische beschikbaarheid het hoogst, als het ortofosforinezuur is gebruikt, dan is het minder beschikbaar voor je cellen. Als citroenzuur zou worden gebruikt, zou je een eetlepel kunnen gebruiken om een kick te voelen.
Zo zie ik het
Alle methoden die leiden tot het creëren van Afreebase molecuul hoe het is behandeld en wat is gebruikt om je GEAR te verdunnen hangt af van hoe het op je werkt.
Voor mij werkt duidelijk amf-sulfaat hetzelfde zonder invloed van de methode.
 
Top