Question Kent iemand goede RC-pagina's?

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Kent iemand websites om RC te kopen? Ze hebben pillen en goede onderzoeksproducten en cannabinoïden.
Ik ben geïnteresseerd in mooie pillen en dat ik goed plaats
 

OttoBulletproof

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 2, 2023
Messages
18
Reaction score
16
Points
3
trrcshop.nl
funcaps.nl
designer-kaasjes.com
 
View previous replies…

vegetalista

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Als trrcshop de echte rc (Alex) was, werden ze afgelopen herfst samen met lizard labs (rip) en enkele andere shops door de Amerikaanse douane opgepakt.
 
View previous replies…

OttoBulletproof

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 2, 2023
Messages
18
Reaction score
16
Points
3
De eigenaar is al een tijdje geen Alex meer. En ja het is ze nog steeds ik heb besteld bij de nieuwe website.
 

DENMARK

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 11, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Niemand kan een Nederlandse NPS / RC-verkoper vervolgen voor het verkopen van deze dingen zolang ze daar legaal zijn. Tenzij ze roekeloos de gezondheid in gevaar brachten en/of verantwoordelijk waren voor verloren zielen zoals de twee zombiegekken van Funcraps die door NL werden uitgeleverd om terecht te staan in een nabijgelegen EU-land.

Het was het Amerikaanse ministerie van Financiën dat Alex, The King en Matt LL toevoegde aan hun OFAC-sanctielijst, wat een politiek instrument is om Amerikaanse bedrijven te dwingen geen zaken te doen met Kim Jong-Un en dergelijke. De VS verwachten eigenlijk dat de hele wereld alle banden verbreekt met iedereen die ze op hun klysma van staatslijst zetten, wat een database is van tienduizend pagina's met namen, bedrijven en bank- en cryptorekeningen.

In 2022 zei hij dat hij binnenkort meer tijd met zijn gezin zou doorbrengen. Hij had een groot project in gedachten en het lijkt erop dat hij daarin is geslaagd. Vorig jaar nam een onderzoeksjournalist (RTL) contact met me op en ook Alex belde na een tijdje terug. Het gaat goed met hem, zo blijkt. Zei zoiets als wie de VS daar ook sanctioneerde hij was het niet. Haha. Maak je geen zorgen over drugsdealende miljonairs. ;-)
 

DENMARK

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 11, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
De Amerikaanse douane kan vragen of ze het toilet mogen gebruiken in geval van nood, maar dat is het wel zo'n beetje voor hen in Europa. De DEA heeft overal kantoren, maar geen van beide kan iemand arresteren zonder lokale LE.

Lizard Labs zal hoe dan ook doorgaan, ze zullen binnenkort fuseren met een andere groep om de verwachte winstdaling te compenseren met de update van de drugswetgeving in juli 2024 die zo'n beetje alle stimulerende middelen in NL zal verbieden, ook Noids en Opioids (behalve O-DSMT). Hier wordt nog over gediscussieerd en het is nog niet definitief, maar veel producten zijn de laatste tijd van zo'n slechte kwaliteit geworden en dat komt omdat de fatsoenlijke synth in het ergste geval verlies kan betekenen omdat Nederland DE hub is voor drugs die naar overal ter wereld worden verscheept.
 

Methylated

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 11, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Is er iemand die weet of er legale Poolse RC-sites zijn die 3-MMC op voorraad hebben?
 
View previous replies…

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
https:// sandheavens.com/16-3-cmc-cristal-new-price


https://bolchemist.com/produkt/3-mmc-250mg-pills/
 
View previous replies…

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Deze zijn Pools, ik weet niet hoe betrouwbaar deze pagina's zijn. Van de laatste weet ik niet of het Pools is.
 

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Alle drie zijn betrouwbaar en met chemcentrum weet ik dat de kwaliteit van de 3mmc klopt.
 

Jackstraw1380

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Heeft iemand geluk met de verzending van deze leveranciers naar de VS?

Ik heb geprobeerd.
Katys snoepjes en geen geluk
 

undeadcash

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 26, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kent iemand een verkoper van jwh-210 die naar de VS verzendt?
 

bmkadbbsupplier

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 23, 2022
Messages
54
Reaction score
20
Points
8
Deals
1
We kunnen zorgen voor legale zendingen van precursoren naar de Verenigde Staten
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
BONGOCHEMS. Een beetje prijziger dan kopen op de markt, maar zeer betrouwbaar en extreem snelle verzending. Het duurde nooit langer dan 2 dagen van tor tot deur!
 

xtroublema

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Wat is het KU kristal precies?
 

xtroublema

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Wat is het KU kristal precies?
 

@goodrc9

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 4, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Neem contact met me op voor meer informatie
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Laat in de toekomst alstublieft geen directe link naar uw site achter. Link hier zodat u feedback en commentaar op uw site op één plaats kunt achterlaten
 

@goodrc9

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 4, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Ok vriend, ik zal verwijderen
 
Top