Mefedronin (4-MMC) synteesi [2B4M, etyyliasetaatti, metyyliamiini HCl].

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Saanko esittää kysymyksen ma.HCI-osasta ? Olen katsonut viestiäsi ma.HCI: n lisäämisestä suoraan seokseen, ja yritän sitä myös kerran äskettäin, minulla on ongelma, kun liuotin 2b4m: n liuottimeen, pitäisikö minun seurata NaOH: lla + vedellä ja aloittaa sekoittaminen, sitten lisäämällä MA.HCI: n välittömästi pienillä annoksilla? Jos en ymmärrä väärin, koko seos muuttuisi tummaksi NaOH:n ja veden lisäämisen jälkeen, se tapahtuu ennen MA.HCI:n lisäämistä, koska näin tapahtui synteesini aikana, joten teinkö jotain väärin? Vai onko se normaalia? Terveisin
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
kyllä täsmälleen kuten kuvauksessa
plaese tyyppi vaiheet mitä tarkalleen teit kuten minun aiheeni
tee samoin
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Ensinnäkin, käytän bentseeniä 1 L liuottamaan 500 g 2b4m, eikä se voi liueta kokonaan alussa, joten lämmitän sitä hieman, kunnes se liukenee, sen jälkeen liuos on lämmin mutta ei kiehuva. Käytin 10 litran pyöreäpohjaista pulloa

2. Valmistan NaOH aq-liuoksen (300 g NaOH:ta ja 600 ml vettä, juuri sen verran, että se liukenee), annan sen jäähtyä huoneenlämpöiseksi ja lisään sen sitten osan 1 liuokseen. Heti kun lisään sen kerralla, jonkin verran syvänruskeaa öljyä nousee, sitten aloitan sekoittamisen, koko asia muuttuu ruskeaksi ja vapauttaa hieman savua ( vain vähän), sitten mittaan lämpötilan välittömästi, se on noin 40-45 astetta. Enkä koskaan lopeta sekoittamista.

3. Valmistan 400 g MA.HCI:tä, lisäsin sitä hyvin pieninä annoksina, noin 10-20 g joka kerta, kesti noin 2 tuntia, koska pidän lämpötilan noin 45 as***** tuntumassa. Ja näen, että pohjassa on NaCI jatkuvasti kasaantuu, ja pohjasta tulee myös joitakin kuplia. Kun olen lisännyt kaiken MA.HCI:n, jatkan sekoittamista, kunnes lämpötila laskee itsestään.

4. Suodatan NaCI:n pois ja pesen sen vedellä Kahdesti, koko liuotin on edelleen tumma, sitten jatkan happamoitumista 5:1 asetonilla ja HCI:llä ph5:een asti, pisaroittain neulalla. Mutta edelleen tummaa.

Pelkään, että tein jotain väärin, itse asiassa niin kauan kuin tekstaan tämän vastauksen, että tumma liuos on tällä hetkellä istua jääkaapissa 3-4 tuntia jo. Etsin todella apua siitä, rukoilen, että voisin saada jonkinlaisen tuloksen huomenna, parhaat terveiset.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
1. Laita tuo pakastimeen 12h, ehkä saat siitä jotain irti :)
Miksi käyttää bentseeniä? ei saa muita liuottimia?
Miksi tämä osuus. Luitko ennen kuin lisäsit sen vai mikä oli tuollaisten määrien syy 200 ml liuotinta 100g 2b4m, ja metyyliamiinia tuollaisissa suhteissa. Miksi?
Voin vain arvailla, mutta luultavasti 2b4m ei ollut täysin liuennut tai lämpötila oli jo liian korkea. Minulle ei ole koskaan käynyt niin, että aluksi olisi tullut tummaa. Voi olla muitakin tekijöitä. Lämpötila oli korkea, siinä saattoi tapahtua jokin reaktio bentseenin ja NaOH:n kanssa.
Tulevaisuutta varten, jos haluat muuttaa jotakin, tarkista se ensin, niin vältyt virheiltä.
Ehdotan, että käytät yksinkertaisesti etyyliasetaattia ja pidät vain mittasuhteet ennallaan, ok?
Nyt aivan kuten alussa sanottiin, laita pakastimeen 12ha ja mene suodattamaan sen jälkeen, ehkä saat jonkin verran tuotetta, voit näyttää minulle myöhemmin, mitä sinulla on.
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Käytin bentseeniä, koska näin, että toinen synteesi voi soveltaa sitä liuottimena, ja etyyliasetaatti on kielletty kaupungissani; metyyliamiinin suhteesta johtuu siitä, että katselin toista artikkelia 1 mooli 2b4m: n yhdistämisestä 1 mooli metyyliamiinia voi muodostaa 1 mooli 4-mmc: tä, mutta minulla on MA.HCI, joten 400 g MA.HCI: tä sisältää 200 g MA: n ympärillä, kun otetaan huomioon huono jäähdytystilani, joten päätin käyttää 2 kertaa metyyliamiinin määrää 500 g: lle 2b4m: lle.

im todella kiitollinen vastauksestasi, palaan takaisin sinulle myöhemmin, toivon, että voin saada jotain ulos siitä liian
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
Käytä enemmän liuotinta seuraavalla kerralla, on helpompi ylläpitää lämpötilaa, ja tarkista se mitä todellinen temp sen tilan***** hallitsemiseksi. Voit käyttää myös vesihauteessa.

luultavasti saat paljon epäpuhtauksia, joten tee se ensin kuivaksi ja käytä sitten asetonia hitaasti sovittamalla, ehkä saat vielä jotain irti.
 

c01db100d_india_mephedron

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 16, 2024
Messages
16
Reaction score
6
Points
3
Cas no. ?
  1. SUOLAHAPPO 2M/2N
  2. Suolahappo 33%
  3. HCL N10
Kumpi ?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
mihin tarkoitukseen
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
te mentoinfor happamoituminen luultavasti :) sitten hcl aq
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
196
Reaction score
26
Points
28
----mephedronisynteesi---
10g bk4
50 ml etyyliasetaattia
200mlh2o
10g naoh 20mlh2o2
15 g metyyliamiinia
70ml kylmää asetonia
5-7ml hkl-happoa
3x30ml H2O
Onko laskelmani oikea? Aloitan tällä määrällä.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
20 ml h2o NaOH:lle

hcl ja asetoni (jos käytetään puhdistukseen ) riippuu
 
View previous replies…

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
196
Reaction score
26
Points
28
Luulen, että 6 ml hcl-happoa ja 70 ml kylmää asetonia riittää puhtau*****.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
75
Points
28
Deals
9
AS I SAID it depends
käytät asetonia 1;1 freebasea jäljellä ja hcl kunnes ph 5-6 :)
käytät asetonia pakastimesta, jos se ei ole valkoista.
 
Top