Miten pääsen käsiksi RC-osioon?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Pääsy edellyttää, että olet foorumin aktiivinen osallistuja. RC-osiossa julkaisemme arvokkaimmat teokset. Esimerkiksi laillisen kannabinoidin synteesi (WoW!).
Foorumin aktiivisimmilla käyttäjillä on oikeus antaa kutsu jollekin muulle.
Kirjoittakaa kutsuhakemukset tänne.
 
Last edited by a moderator:

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
30
Reaction score
12
Points
8
Hei haluaisin saada pääsyn, jos im pystyy?
Kiitos.
 

LifeOfJoy

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇮
Joined
May 2, 2024
Messages
4
Reaction score
7
Points
3
Kiinnostunut varmasti, jos mahdollista liittyä! Ollut täällä jonkin aikaa, mutta tg:ssä pitkään bb-foorumin käyttäjä.
 

djoksi420

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei, haluaisin hakea
Olen hyvin usein aktiivinen foorumilla
Haluaisin todella saada pääsyn
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
>Olen hyvin usein aktiivinen foorumilla
@
Viestit 1
 

rampage

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2024
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Hei kaverit
Tarkistan vain, olenko oikeutettu pääsemään rc-osioon, olen suhteellisen aktiivinen jäsen, olen osallistunut kemialliseen kirjastoon ja erilaisiin keskusteluihin foorumilla.
Olen kotipolttotaustainen (viskiä, rommia, nuetral-alkoholia eli etanolia ja erilaisia liköörejä), olen amatöörikemisti ja liityin bb:hen syventääkseni tietojani d**g-valmistuksen taidossa.
 

AASTOG

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 30, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Hei haluaisin saada pääsyn. Kiitos paljon
 

Johnwilkesboof

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei! Tiedän, että olen vasta liittynyt, mutta haluaisin hakea pääsyä RC-osioon. Olen auttanut moderoimaan suuria RC-yhteisöjä discordissa/telegramissa nyt 4+ vuoden ajan. Minut nimitti staff-arvoni näissä yhteisöissä newbieforever(dreadin mod). Minulla on monia lähteitä, sekä kotimaisia että INT, joille voin esitellä henkilökuntaa. Minulla on hyvät yhteydet kiinalaisiin tavarantoimittajiin, jotka työskentelevät suoraan laboratorioiden kanssa (Ajattele toinen askel BJC: n ja LFP: n yläpuolella), ja minulla on näkemys monista RC-tuotteista ennen kuin ne saapuvat valtavirran kiinalaisille ja amerikkalaisille markkinoille, joitain nykyisiä esimerkkejä ovat cypv ja "uusi" alp. RC:t ovat todella vahvuuteni, olen hyvin perehtynyt ja haluaisin auttaa muita ja tehdä suuren lisäyksen.

Kiitos lukemisesta.
 
Top