P2P-syntese fra BMK-glycidatethere

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Bruger du H3PO4 kons eller fortyndet opløsning? Tak for din feedback.
 

microsharp

Don't buy from me
Member
Joined
May 10, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
samme spørgsmål, jeg brugte h3po4, 98% con, og fik p2p, men efter jeg brændte p2p, efterlod det hvidt pulver. men som jeg ved, efterlader p2p, hvis det brændes, intet
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Jeg har BMK-pulver, men er ikke sikker på, om det er natriumsalt, hvordan ser man forskel på dem?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
salt er vandopløseligt. syre og glycidat er ikke. salt har et ret højt smeltepunkt, syre og glycidater er under 100 grader.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Wow, jeg har ledt efter præcis disse oplysninger. Jeg har glycidinsyre, der ikke er vandopløselig, hvordan omdanner jeg det til natriumsalt? for som det er nu, kan jeg ikke fremlægge de beskrevne processer.
Hvad er også CAS-numrene for glycidinsyre og glycidinsyre "natriumsalt" (er dette den korrekte definition?)
Jeg får at vide, at jeg har 5449, men det er bestemt ikke vandopløseligt, og det er sandsynligvis den blindgyde, jeg befinder mig i.

Tak for oplysningerne.
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Hvis dit pulver ikke er vandopløseligt, har du enten en syre eller en ester. Begge dele kan omdannes til salt ved at behandle det med NaOH som beskrevet i den allerførste besked i dette emne. Trin 1.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Skål kammerat
 

Xiao hua

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 19, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
Er der nogen, der kan forklare mig det? I denne video bruges hvad. BMK-glycidatether eller BMK-methylglycidat eller BMK-ethylglycidat eller BMK-glycidinsyre.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Undskyld, jeg har endnu et dumt spørgsmål!
Når jeg springer trin 1 over og starter med syrehydrolyse, fordi jeg har natriumsaltet,
Skal jeg starte med at tilføje Bmk og derefter starte med små portioner syre 200 ml?
Jeg er bare ikke sikker på, om jeg skal opløse saltet i vand, før jeg starter med syre eller syre direkte på saltet?
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Jeg skal snart i gang med første forsøg, så hvis der er andre tips eller tricks, jeg bør kende, er jeg lutter øren.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
I reagenser står der 80 ml hcl, men i trin 2 står der 200 ml hcl?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Jeg har ingen idé om, hvordan de fyre i videoen fik det yeld, de fik. Mine eksperimenter med HCl havde lav yeld. Du har brug for refluxtemperatur, stort overskud af en syre (1:3 efter vægt), god omrøring og lang reaktionstid.

Nogle mennesker siger, at de har succes med HCl. Jeg har kun haft succes med fosforsyre.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Ja, jeg fik Fuk all fra første forsøg, vil prøve igen med fosforsyre.
 

want2cook

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 9, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Er der nogen, der kan fortælle mig udbyttet af BMK-glycidat til P2P? Hvor meget P2P kan vi få med denne vejledning?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
103
Reaction score
4
Points
18
Hej, hr. Jeg har et par spørgsmål at stille.
Er det nødvendigt, at bmk bliver til p2p først. Derefter bliver p2p til amfetamin. Det sidste er amfetamin, der bliver til metamfetamin?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
103
Reaction score
4
Points
18
Mange tak, hr.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Jeg blev forvirret over det med sulfonsyre. Jeg forstår, at han brugte fosforsyre.
Nu har jeg sulfonsyre. Ikke fosforsyre. Kan man bruge sulfonsyre?
Er der nogen, der har prøvet det? Hvad er resultatet?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
157
Reaction score
72
Points
28
Alle 3 syrer (hci/phos/sulf) virker, men der synes at være forskellige resultater i udbytte og forskellige erfaringer. Hver enkelt har sin egen temperatur og tid til at konvertere, og måske er det nødvendigt med kontrol.
 
Top