Nye kinesiske begrænsninger

rasamyr

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Tak for opdateringen. Er der nogen, der ved, hvad der ville være en erstatning for pmk? Uden at gå gennem sassafrasolie?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Catechol eller piperonal
 
View previous replies…

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton

MDMAPA

3-oxo-2-(3,4methylendioxyphenyl)-butanoat

Der findes allerede MGPA, som er 4-phenylbutyrat i stedet for 2-phenylbutryat, så jeg går ud fra, at der snart kommer en MD-version samt en ethylversion af MDMAPA.


https://www.reddit.com/r/TheeHive/s/eBXItERNcT


For de mere avancerede

Syntese af R- og S-MDMA via nukleofil ringåbning af homokirale N-tosylaziridiner

Homokirale (R)- og (S)-3,4-methylendioxymetamfetamin (MDMA) blev fremstillet i seks trin (hver) fra henholdsvis de kirale poolforstadier D- og L-alanin. Nøgletrinnet, kobberkatalyseret regioselektiv ringåbning af en N-tosylaziridin med et aryl Grignard-reagens, fortsatte i højt udbytte med fuldstændig regioselektivitet. Uddybning blev opnået med bevarelse af konfigurationsintegritet, hvilket gav R- og S-MDMA-hydrochlorider med enantioprenheder på > 99,5%, som bestemt ved enantioselektiv HPLC med fluorescensdetektion. Forsøg på at anvende den syntetiske metode til syntese af de homokirale enantiomerer af α-phenylanalogen af MDMA (UWA-001) blev forpurret af et skift i regioselektivitet i nøgletrinnet.


Australian Journal of Chemistry 76(5) 299-310 https://doi.org/10.1071/CH23064
Indsendt: 20. april 2023 Accepteret: 20. juni 2023 Udgivet: 12. juli 2023


Metode til fremstilling af 1-(acyloxy)-alkylcarbamatforbindelser

Fuld idé

Reager methylendioxyphenylpropan med dimethylcarbonat, og reager derefter produktet med hydrochloridmethylamin og alkalisk katalysator (som lithiumdiisopropylamid). Reager derefter produktet af denne reaktion med natriumhypochlorit. Udbytte - MDMA-hydrochlorid ~78%.
Kredit: https://www.reddit.com/user/RussianIntellig/


Reagerer en alkan med Me2CO3

produkt af denne reaktion

Methylendioxyphenylisosmørsyre





[0244]
1-Chlorethyl 2-methoxycarbonylphenylcarbonat (D1-11) og 1-Chlorethyl 3-methoxycarbonylphenylcarbonat (D1-12) kan fremstilles ved hjælp af de relevante reagenser og ved at følge den metode, der er beskrevet for D1-10.
Beskrivelse 1-13
1-Chlorethyl-3,4-methylendioxyphenylcarbonat (D1-13)

0275]
1-({[(2-Methoxycarbonylphenyl)oxy]carbonyl}oxy)ethyl 2-methylpropanoat (D2-11) og 1-({[(3-Methoxycarbonylphenyl)oxy]carbonyl}oxy)ethyl 2-methylpropanoat (D2-10) (D2-12) kan fremstilles ved hjælp af passende reagenser og ved at følge den metode, der er beskrevet for D2-10.
Beskrivelse 2-13
1-({[(3,4-Methylendioxyphenyl)oxy]carbonyl}oxy)ethyl 2-methylpropanoat (D2-13)




Det sjove er, at der blev talt om dette for 5 år siden.
PMK-glycidat er lige blevet forbudt af FN - hvad bliver det næste?

Jeg var til møde i Kommissionen for Narkotiske Stoffer i denne uge, og PMK-glycidat er blevet forbudt der. Det vil være et spørgsmål om tid, før landene begynder at tjekke for det.

Sidste gang PMK blev forbudt, gik markedet tilbage til safrololie - og da det tørrede ud, kollapsede markedet stort set, indtil PMK-glycidat fik det til at springe tilbage stærkere end nogensinde.

Hvad vil der ske nu?

PMK-glycidat er en billig og nem måde for ufaglærte skiderikker at komme til MDP2P og syntetisere ukorrekte ting, for det meste urene, prisen er relativt lav, men hvis du er dygtig nok, er prisen ikke risikoen værd ;)

Nogle ideer

3,4-methylendioxyphenyleddikesyre. 3,4-methylendioxykanelsyre. Næsten enhver 3,4-dihydroxyforbindelse og et passende methyleringsmiddel. Grignard-reaktion på 5-brom-1,3-benzodioxol med et allylhalogenid. Friedel-Crafts med allylchlorid på 1,3-benzodioxol. Direkte til aminen med N-Trifluoracetamid (Alanin --> N-Trifluoracetylalaninol --> N-Trifluoracetylalanolylchlorid --> Friedel-Crafts på 1,3-BDO og hydrolyse) eller Friedel Crafts med 2-chlor-3-methyl-1R-aziridin (som forårsager spontan ringåbning til isopropylamin). Skift fra MDRA til 5-aminopropylbenzofuran eller 5-aminopropylindan/indol. Undergrundskemikere har altid tilpasset sig og vil altid gøre det, og der er altid grådige skiderikker, der er villige til *uheldigvis* skamløst at bryde loven, hvis der er profit i det.
 

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
3,4-(Methylendioxy)phenylacetonitril lyder også sjovt. Nogen spurgte om det, men jeg ved ikke, hvorfor de havde brug for oplysningerne.

Omdan nitrilen til et amid eller en carboxylsyre, og fortsæt derfra.

Piperonylalkohol eller acatat fascinerede mig, da jeg først startede.

Jeg har andre, der erstatter som 1 for 1 til PMK i en borhydrid-syntese, men jeg vil ikke tale om det af indlysende årsager. Men hvis disse fyre virkelig virkelig lærer. Det er ikke så svært at gå væk fra den slagne vej, så at sige.

Også MDP2NP nitrostryen

Også nogen regulering af BISULFATE-addukterne?
 
Last edited:

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
For mere sjov...

Jeg gætter på jod-addukter


3,4-methylendioxybenzen

1,3-Benzodioxol-5-carboximidamid

3,4-(Methylendioxy)anilin måske?


Ummm eller hvad med

MDP2P-oxim eller -epoxid ... Okay, jeg er færdig for i dag XD
 
Last edited:

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Eller måske

2-Methyl-3-(3,4-methylendioxyphenyl)propionaldehyd (2MMPP) er en mindre bestanddel af piperonal

Eller PMK acetyl acetal derivat af PMK (PMKA) eller lignende

Jeg tænkte, at enhver nogenlunde anstændig person kunne finde på noget ... Uden meget arbejde

Bare indtast lignende forbindelser i molspec eller sigma.

1,3-Benzodioxol-5-carboxylsyre, methylester
 
Last edited:

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Også boc-kemikalier

tert-butyloxycarbonylforstadier og bare fjerne det senere...

IDK dette er bare ideer til en selvlært person, hvis jeg tager fejl på nogen af dem, så lad mig det vide. Men det er bare at se på et kemikalie og tænke, at det ser muligt ud. Men nogle gange overser jeg altid noget.
 
Last edited:

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Med helional mener jeg enaminmellemproduktet 😉, men der er allerede nye mellemprodukter
 

sassyqueen

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2024
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Jeg var klar over det første. Men ikke det andet...
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
49
Reaction score
6
Points
8
Jeg vil gerne spørge: 5449-12-7 kan ikke længere købes. Er der noget alternativ, der kan erstattes? Og kan det med succes reduceres med NaBH4 med godt udbytte?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Læs venligst, hvad der er skrevet i tråden og dens kommentarsektion.
 
Top