Question Hvordan køber man bedst visse kemikalier?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
470
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Nitromethan fås fra RC fuel og DCM er på eBay
 

beherit

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
DCM er også forbudt i Brasilien. Det lortede er, at mange synteser bruger DCM, men ikke giver et alternativ til det.
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
12
Points
3
Destillér RC-brændstof, du får ikke meget ud af det, men det er billigt i sammenligning. Jeg har gjort det masser af gange, du vil først destillere en methanol/nitromethan azeatrope ved omkring 60-70, og når temperaturen når 100C, begynder du at destillere over ren nitro. Sørg for at bruge en vigreux-kolonne.

For DCM, bestil fra constantylious777. Han vil sende det til dig fra Polen meget billigt
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
RC-brændstof er 16-20 % de fleste steder, men jeg har et firma, der sælger brændstof til RC-både. Det er 60% nitro, og 5 liter koster næsten £200!!! Men det er sådan, jeg har fået nitro indtil nu, lange destillationer af RC-brændstof flere gange.
Det værste er, at 1 liter 20% nitro giver måske 120 ml, hvis du er god, men densiteten er altid af, så du ved, at azeotropen med methanol stadig forurener din nitro.
 
View previous replies…

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
12
Points
3
Jeg skulle have været mere specifik, jeg mener, hvor methanolforurening af nitromethan bliver et problem i reaktioner, som man bruger nitro til.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Jeg kan forestille mig, at det kun er muligt at købe dem i Storbritannien mod bevis for en kommerciel licens.
Der sælges masser af nitroethan/nitromethan på Ebay, men mange sælgere beder om en eller anden form for bevis.

Det ville være let at forfalske, men du kan prøve at finde registreringsnumre på virksomheder, der måske har noget at gøre med brugen af kemikaliet, men som ikke er til stede på nettet, så det er svært at finde kontakter. Du kan finde disse numre på flere hjemmesider, der må være landespecifikke hjemmesider for kun britiske virksomheder, men helt sikkert også EU-specifikke hjemmesider for alle registrerede virksomheder i EU. Jeg ville kun prøve dette, når jeg bestiller til en adresse, der ikke kan forbindes med mig.

En anden mulighed er Tyskland, Polen eller Kina. Der er mange leverandører i hvert af disse lande, der kan sende disse kemikalier til dig, og som måske er villige til at ommærke dem.
Jeg har lige sendt omkring 30 kasser med 1 x 20 liter i hver kasse med methanol, ethanol, methylamin og lignende flydende kemikalier. Jeg har blot mærket dem som rengøringsartikler, og de er alle blevet sendt fra Polen via Tyskland til Belgien.

Da transport af disse varer i form af logistisk overførsel fra land til land ikke er ulovlig, men blot begrænset, kan dette give dig en anden mulighed.
Du kan gøre det på den klassiske måde og købe det i et land som Polen fra et firma, der ikke vil stille dig spørgsmål, få officielle eksport-/importdokumenter og sende det med en officiel kurer... der er også masser af private kurerer aktive på Ebay, der kører ugentligt fra Polen tilbage til Storbritannien og omvendt, hvis du finder en, der stadig har kapacitet i sin lastbil, kan du booke pladsen ganske billigt, de stiller også mindre spørgsmål normalt.
I dette tilfælde ville jeg bruge stjålne eller falske virksomhedsdata for kureren samt en adresse, der ser ud til at være fælles, men som ikke kan forbindes med mig.

Jeg håber, at dette kan hjælpe :)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Alle disse ting er desværre meget sande i Storbritannien, og de metoder, du beskriver, er måder at omgå disse problemer på 100%.

Den alternative måde er at bruge systemer, der springer nitrering over, men nogle som at lave DOM, Mescaline, disse styrener vil ikke nitrere under den rene vilje og be*****somhed hos en undergrundskemiker alene. De tager disse forbudte forstadier og kemikalier, som er svære at få fat i, og bare det at være i besiddelse af dem er lige så slemt som at blive retsforfulgt for de stoffer, vi elsker at fremstille! Og på samme måde som de metoder, du beskriver, er underlagt den samme B.S. via lovene om bedrageri osv., for hvis nogen er villige til at erhverve anklagen for at besidde disse kemikalier. Så vil to sigtelser og fængselsstraf ikke afskrække den mest be*****somme undergrundskemiker.

At ommærke et stof bevidst er lige så slemt som de falske dokumenter og tilladelser, og jeg har fået at vide, at intet vil gøre en dommer mere vred end et forsvar for uvidenhed!

Stadig god info og/eller ideer om, hvordan folk får fat i disse kemikalier, ville bare ønske, at det var lidt mere liberalt at gøre ting i livet, jeg kiggede på de nasale decongestants i butikkerne i dag. Ikke en eneste butik sælger pseudofedrin eller ethedrin i nogen af disse midler, og det er i Storbritannien, hvor der ikke findes meth-smølfer.
 
View previous replies…

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
Har du prøvet RC-butikkerne med radiostyrede fly og biler? Måske er det allerede nævnt, og så har jeg 🤐🫡
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Det er sandt, at der er en vej udenom i disse tilfælde, men problemet er at bevise dit behov for begrænsede kemikalier. Min kilde til svovlsyre 91% afløbsrens fungerer til det meste, og jeg har aldrig haft brug for at koncentrere den til det højere 98,5% azeotropiske niveau. Men det er blevet sværere at skaffe det, for nu er der kun én leverandør, der vil sælge uden spørgsmål, og jo færre spørgsmål, der stilles, desto bedre.

Og det er et spørgsmål om at finde en sælger, der er villig til at sende under falsk id osv. Den, der virkelig får mig, er åh, nitro er eksplosiv. Men det er diethylether også, og det har dannet peroxider på hætten. Du har ret i, at der altid er en sælger, der vil vende det blinde øje til, men ellers må du finde ud af, om du kan lave det selv!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Du kan nemt finde en privat kurer i et hvilket som helst land efter eget valg ved at sætte en forespørgsel op på Ebay for at bede om en chauffør, der er villig til at køre disse kemikalier til bestemmelseslandet. Dette er faktisk ret almindeligt i Polen, da der er mange chauffører med busser, der forlader landet dagligt med tom plads i deres lastbil.

Det er mindre begrænset på virksomhedssiden af livet ;)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Det er sælgerne, der er den svære del at finde, eller i det mindste dem, OK ikke spørger om tilladelser eller licenser. De virksomheder, jeg finder, som ikke spørger, er som guldstøv!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Det afhænger af, hvor du leder, jeg kan få Nitroethane, Nitromethane og andre til en god pris :)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
DM mig bro med info om det.

Respekt
 

zagar

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 3, 2023
Messages
2
Reaction score
9
Points
3
Jeg kan skaffe pseudoefedrin til dig, men det er langtidsvirkende, og der er også levocetrizin i, men til gengæld skal du vise mig, hvordan man udtrækker pseudoefedrin fra de piller.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
GonzoJeg kan skaffe pseudoefedrin til dig, men det er langtidsvirkende, og der er også levocetrizin i, men til gengæld skal du vise mig, hvordan jeg udvinder pseudoefedrin fra de piller.

Mate, jeg nævnte kun manglen på pseudo, fordi jeg var interesseret i at slå ned på dem her i Storbritannien! Og hvis du ikke kan udtrække en ingrediens fra en tablet, så ville det være spild af tid og farligt at gå videre med at forsøge at omdanne nævnte forbindelse til en anden, for ikke at nævne uansvarligt af mig at fortælle en person, der tydeligvis ikke har viden til at lege med kemi.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jeg har lige fået en stor idé, som er det modsatte af at anskaffe syntesematerialer vedrørende nitromethan og lignende, som er umulige at få fat i.

Eksempelvis synes nitrostyrener stort set at være tilgængelige, så meskalin via 3,4,5TMB. Dette kræver et nitrotrin ved hjælp af nitromethan for at få BETA-NITRO-3,4,5-TRIMETHOXYSTYREN, som bare kan købes, hvilket sparer tid og penge og unødvendige kemiske procedurer.

Dette er måske kun tilfældet for nogle styrener, men måske er dette vejen uden om at købe nitroopløsningsmidler i det hele taget?
 
Top