Varför finns det inga bokmärken i Europa?

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Varför finns det inga bokmärken i Europa? Admin ursäkta mig om jag öppnade ämnet på fel plats. Så här är det. Varför i Europa lägger de bara mycket erfarenhet i en skatt? Bokmärken är bekvämare och säkrare för säljaren.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,746
Points
113
Deals
666
Bokmärken = döda droppar?

Om så är fallet händer det att sälja droger genom döda droppar när det gäller grossist.
Det finns också några DNM som implementerar verktyg för att organisera detaljhandel genom döda droppar.
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ja, jag kommer från Ryssland. Jag kan inte engelska. I Ryssland sker den största delen av försäljningen via Hydras webbplats. 95 % av all försäljning sker på detta sätt. Mer än 100.000 försäljningar per dag. Webbplatsen har varit i drift i 6 år. Har du inte något liknande alls?
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
829
Points
83
Jag såg det i spelet the drug dealer simulator (y)
GhWAHiPIOF
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18

Ert land är känt för att vara motståndare till alla som inte är ryssar, vilket hindrar Hydra från att bli en internationell angelägenhet. Ingen använder Hydra, åtminstone inte ryssar. Och även ryssar tycker att det är svårt att lita på en marknad som drivs av deras egen regering. Jag menar, åtminstone USA: s Whitehouse-marknad använde XMR för att lura användare till en heltäckande falsk känsla av säkerhet.

Niggaz i USA litar inte på döda droppar eftersom vi är mycket medvetna om CCTV: erna.

Tänk på att den enda anledningen till att Hydra låter som de största marknaderna är på grund av uppblåsta falska siffror.
Ingenting är så vanligt som det verkar.
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Siffrorna är verkliga. Annonsen var mycket stor. I Ryssland kan du få 10 år för lagring. Därför köper de bara genom händerna från vänner. Och det finns inga andra spelare som det i Ryssland. Jag arbetade på hydra. Ja, hydra är troligen ett projekt från Kreml. Men det är inte den enda faktorn varför de västra webbplatserna lever mindre än hydra. Hydra arbetar för säkerhet varje dag. Och håller inte den enda servern i Lettland som en khanza.
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Översättaren översätter snett, men jag tror att du förstår mig. I Ryssland kan man bara sälja på darknet. På grund av den strikta lagen.
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jag var säljare på den. Jag bor här. Jag känner till allt från insidan och ut. Vad är din största resurs? Länken, tack. Jag vill komma över till dig.
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Du behöver inte skratta här, men gråta. När de täcker din webbplats tvingas det fram att ingen följde säkerhetsåtgärderna. Servrar i Lettland. Det har inte förändrats. Att använda en personlig bärbar dator i ett bibliotek nära hemmet ...
 

Шишка001

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Att skicka med post är i allmänhet helt åt helvete. Vi har 5 minuter och köpte det i mitt område. Missbrukare vill ta lite och köpa 1-5 gram per natt. Men i *****ändan görs 2-5 beställningar per natt.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Lagarna där är ungefär desamma som i USA. Det är bara marijuana som är förbjudet, liksom andra droger. För en joint kommer de att få böter, för tre kommer de att gå i fängelse.

PS: Detta är Google har bra engelska )))))) och inte hans ))
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18

Forskare inom kedjeanalys har förutspått att med tillräckligt många flaskhalsar på och av ramperna till XMR kan användarna spåras.
Tack och lov finns det tillräckligt med icke KYC / AML-kompatibla börser för att hålla dem upptagna med att öva med Coinbase, Kraken eller liknande.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Jag minns att det fanns en demostration (uppladdad på reddit) men de behöver veta re*****imentadressen och det enda de får ut är _när_ det händer. Men efteråt kan du skicka monero till en annan monero-adress som du kontrollerar.

Jag är inte 100% säker på om vi pratar om samma exploatering. Sammantaget är Monero fortfarande den säkraste cc där ute.
 

Spain

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 10, 2023
Messages
8
Reaction score
11
Points
1
Monero har utan tvekan räddat livet på många återförsäljare
 
Top