Question Dela med dig av en tanke

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Hej alla, jag har varit med det här forumet för några månader sedan, fantastiska människor, jag skulle vilja säga tack alla för att ni hjälper varandra på vägen för kemi och växande

Jag skriver det här inlägget är att jag har en fråga som jag vill ställa er, jag bor i Malaysia och jag skulle vilja vara en narkotikahandlare, narkotikahandel online, men verkligheten är inte så lätt, de flesta malaysier är fortfarande inte bekanta med krypto och de handlar inte droger online, jag träffade få återförsäljare enda sättet de tjänar sitt liv på är att komma på gatan och börja sälja

Jag är kvalificerad programmerare, och jag har använt alla mina besparingar för att komma på denna droghandlarväg, kan jag få råd från er? ska jag fortsätta eller tillbaka till kontorslivet?

bara för en sidoanteckning, jag tillhandahåller några malaysiska ämnen som XTC, Ketamin, noid etc. nu fick jag från en lokal leverantör, någon chans att handla internationellt?

Jag valde först den här vägen för att jag ville investera mig själv för att bli en hacker, men den här investeringen har en oförutsägbar summa pengar, och jag såg väldigt få droghandlare runt mig de hade gjort sina framgångsrika historier, det var därför jag valde den här vägen först, snälla döm mig inte, jag har ifrågasatt mig själv nyligen borde jag fortsätta och mycket frustrerad, vänligen lämna din kommentar Jag kommer att uppskattas mycket, tack
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1