Question Dela med dig av en tanke

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Hej alla, jag har varit med det här forumet för några månader sedan, fantastiska människor, jag skulle vilja säga tack alla för att ni hjälper varandra på vägen för kemi och växande

Jag skriver det här inlägget är att jag har en fråga som jag vill ställa er, jag bor i Malaysia och jag skulle vilja vara en narkotikahandlare, narkotikahandel online, men verkligheten är inte så lätt, de flesta malaysier är fortfarande inte bekanta med krypto och de handlar inte droger online, jag träffade få återförsäljare enda sättet de tjänar sitt liv på är att komma på gatan och börja sälja

Jag är kvalificerad programmerare, och jag har använt alla mina besparingar för att komma på denna droghandlarväg, kan jag få råd från er? ska jag fortsätta eller tillbaka till kontorslivet?

bara för en sidoanteckning, jag tillhandahåller några malaysiska ämnen som XTC, Ketamin, noid etc. nu fick jag från en lokal leverantör, någon chans att handla internationellt?

Jag valde först den här vägen för att jag ville investera mig själv för att bli en hacker, men den här investeringen har en oförutsägbar summa pengar, och jag såg väldigt få droghandlare runt mig de hade gjort sina framgångsrika historier, det var därför jag valde den här vägen först, snälla döm mig inte, jag har ifrågasatt mig själv nyligen borde jag fortsätta och mycket frustrerad, vänligen lämna din kommentar Jag kommer att uppskattas mycket, tack
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Först måste du förstå att det är ett farligt jobb, särskilt där nere där människor kommer att ta vad du har och tänker ingenting på att döda dig för det. Jag skulle säga att om du kunde skicka lite ketamin av högre kvalitet fortfarande i flaskan och på något sätt få det till staterna skulle du vara väldigt rik väldigt snabbt. Det är väldigt populärt detsamma gäller för DMt och 96-48-0. I själva verket skulle jag vara intresserad av att prata om K själv. Om du kan hitta en källa för GBL i din del av världen skulle du vara den lyckligaste återförsäljaren i världen eftersom du bara skulle behöva 1 klient. Me.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Bara för att vara tydlig, du letar efter en återförsäljare som kan leverera substans till USA?
 

Hated Chimicals

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
4
Reaction score
6
Points
3
Hej, jag är i samma situation,

Jag är bokstavligen i samma position som du, att bli en hacker är inte 1 2 3, jag har mycket kunskap om området IT / IKT, men pengarna kommer inte att flyta så lätt. Därför valde jag att gå in i läkemedelsvärlden som labbskapare för andra kemister. Jag letar bara efter var jag kan hitta online-leverantörerna och upprätthålla goda kontakter.

Jag vill bli en online Lab Creator, om någon behöver ett labb kommer jag att se till att de får alla leveranser de behöver, jag kan använda dig som programmerare.

Låt oss prata privat.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Jag kan säga att du kan ha alla leverantörer och kontakter som behövs här i BB Forum, administratören är supervänlig och förstående, proffsen här är till stor hjälp.

säker 😄️
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
679
Points
93
Vårt team arbetar med att utveckla nya perspektiv som många av våra forumanvändare kan dra nytta av.
Många av er tänker progressivt, tänker på Internethandel, säkerhet, kryptografi. Men narkotikamarknaden är mestadels konservativ, de arbetar enligt de gamla reglerna, för kontanter med personlig kontakt. Men tekniken och tiden kommer att göra sitt jobb, det kommer att komma en tid då alla köpare och säljare kommer att gå till darknet, eftersom det är säkrare, eftersom du kan hitta fler kontakter och det finns fler möjligheter till utveckling.
Vi hjälper till med många frågor, och det är därför vårt forum skapades.
Vi hjälper dig att utveckla ett säkert arbetssystem, hitta nya ämnen för marknaden, skapa ett laboratorium, välja ut lagliga kemikalier för din marknad och lagstiftning. Tillsammans kan vi utveckla.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
tack för svaret, det är inspirerande, läkemedelsmarknaden i mitt land kör på det gamla sättet, min första tanke är att utveckla och marknadsföra nya / berömda droger som 2-CB och meth till min marknad här, men jag får så mycket block tillsammans med min verksamhet som går eftersom dessa målkunder vill ha det gamla sättet, frustrerande, jag tänker på att exportera ut utan någon världsomspännande erfarenhet, ville testa att skicka ut 1 eller 2 paket till dessa leveransspeditörstjänster men laboratorieinställning och exporttestet är i väntan på grund av kort finansiering,

trött på dessa bedragare, lyckligtvis fick vi zeroday här för att säkerställa att vårt RC-ämne kan vara leveransgaranti, beställde bara dagar sedan fortfarande väntar, så jag bestämde mig för att driva det lite mer genom att dela min BB-grupplänk till sociala medier i mitt land för att annonsera mina ämnen till hands, hur som helst kommer jag att få finansiering tillbaka och göra nya droger eller kanske nytt sätt att konsumera som att göra amfetamin i näspinne eller snarkningsspray, som denna marknad kör de fortfarande gamla saker
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
De vet inte vad de vill.Pushing nya ämnen på marknaden är svårare än de som är etablerade.Connect med befintliga distributionselement och ge dem gratisprover med inga strängar bifogade.Hög renhet och bra pris och du kommer att kunna driva in på marknaden.Bara vara bra på försäljning tal, känner rätt personer och har högkvalitativ produkt att spara på först.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Jag hade glömt bort "gratisproverna", jag borde nog göra det istället för att fortsätta trycka på annonser
 

kingkudo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 2, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
1
Hej killar, det ser ut som om vi kan skapa en grupp malaysiska IT-läkemedelslag. ;)
Låt mig veta om jag kan samarbeta. Jag är också en programmerare från Malaysia. Men mitt *****mål är faktiskt att hitta det bästa kvalitetsläkemedlet från lokala leverantörer. Lol. Kanske skulle jag älska att bidra tillsammans eftersom detta fortfarande är något nytt i malaysia. Jag menar att göra det online.

Skål.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
säker man, glad att jag hittade någon som nästan hade samma intresse som jag och från samma bakgrund lol, jag försökte några metoder, göra det online, det är här jag är, behöver stark leveranskedja innan du kan göra det online, jag brukade sälja droger från DN till lokal, visar sig att jag förlorade alla mina kunder och de kommer aldrig tillbaka när min supplerkedja bröts

Så jag bestämde mig för att göra det själv utan återförsäljare, och jag kan ha det bästa kvalitetsläkemedlet från mitt eget labb hahaha, bra att känna dig, PM dig när jag skulle behöva din hjälp eller så
 

MrPiolska

SCAM
New Member
Joined
Sep 10, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Vad är antalet år för narkotikahandel i ditt land? Hur kan du vara säker på att din leverantör inte kommer att berätta för polisen att du säljer droger? Hur kan du vara säker på att paketet inte kommer att fångas upp av polisen?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
King
King kan du få CAS # 96-48-0 i Malaysia det är ett mycket vanligt lösningsmedel men är mycket kontrollerat här och min vän från Malaysia säger att det inte är mycket kontrollerat i ditt land?
letar jag efter någon som kan skicka till USA? Ja absolut.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
7 år av gräshandel
1 år för odling av gräs
2 år av handel med andra substanser

vi hade aldrig ett ansikte mot ansikte möte mellan leverantör och min grupp (här är varför jag fick mycket bedrägeri)

Jag har mitt sätt att trafikera och leverera, men har aldrig haft en översea-upplevelse
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
ya du vän har rätt, det är inte mycket kontrollerat i MY

nej kan inte göra, jag har inte fiskexportverksamhet så att jag når dig, men jag letar efter andra metoder för att stödja USA, inte göra det förrän jag är 100% säker på att det är genomförbart
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Ja, det är inte så svårt att du bara behöver betala premium som jag har hittat och du behöver bara hitta en expeditör och jag kan hjälpa dig med det nyckeln är att få dessa artiklar till en hastighet där du kan tjäna lite pengar.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Det finns ett nytt sätt som nyligen dök upp. lastfartyg säljer biljetter till passagerare som har last som de vill hålla Theo eller ett öga på det är mycket billigt och du får ta med dig 1500 pund last.
 
Top