Question Hur kan jag klara ett drogtest för metamfetamin i urinen?

Andreasamikas

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag behöver veta hur man klarar ett urinprov för metamfetamin. Jag vet att jag inte ska använda men mitt test är på tisdag och sista gången jag använde är 1/1/23 Jag har en Dr px för Adderall
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
liksom urintest är ett av de mest tillförlitliga sätten att testa för droger så att du inte kan förfalska eller kringgå det. bara boka om mötet.
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Du kan också utmana det sätt på vilket de standardiserar urinprover genom att ta en jävla massa kreatin varje dag några dagar före testet, cirka 15 gram/dag. Detta kommer att höja dina kreatininnivåer i urinen, vilket är vad som används för att bestämma hur "koncentrerad" din urin var.

Om det inte är negativt är det mycket troligt att ditt test kommer att returneras som "obestämt", vilket ger dig ytterligare tid att bli ren för nästa
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Gör för fan aldrig det! Höjda kreatinnivåer orsakar alla slags problem i människokroppen som kan ge dig livslånga organskador, särskilt levern, njurarna och huden. Därefter leder detta så småningom till ett brett spektrum av sjukdomar och tillstånd som inkluderar nämligen levercirros eller hudcancer. Du kommer också att få ett fint rött utslag mycket snart efter att du har börjat med detta. Du vet varför din urin är full av det när du tar det? Eftersom din kropp försöker bli av med det, snabbt. Du vet vad som får det till urin - din lever följt av njurarna. 😑 Men du klarade testet, eller hur? 🤪(y) Jösses...
 
Last edited:

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
TLDR: Nej, det gör det inte. Kreatin är säkert.

Lyssna nu, hundratusentals kroppsbyggare och idrottare tar kreatin dagligen utan problem. Du sprider bara vandringssägner och rädslor utan grund.

Kreatin är det mest studerade hälsotillskottet bakom vassleprotein och har konsekvent visat sig vara nästan oskadligt för kroppen. Under laddningsfaser kan idrottare konsumera så mycket som 20 gram om dagen i 10 dagar för att mätta sina muskler. Levern är inte involverad i kreatin-nedbrytning på något större sätt och har i allmänhet absolut ingen roll i den direkta utsöndringen, bara i omvandlingen till en mer vattenlöslig metabolit. Kreatin har aldrig kopplats till hudcancer, och jag har svårt att ens föreställa mig ett rimligt samband.

Att hitta något i urinen betyder dessutom absolut inte att det aktivt utsöndras av njurarna för att göra sig av med det. Har du hört talas om osmotisk jämvikt? Vänligen utbilda dig själv i dessa frågor innan du försöker passera som en expert på dessa ämnen, vilket jag tyvärr är för dig.

Och eftersom ett påstående inte har något värde utan bevis för att backa upp det, här är till dig: https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12970-017-0173-z;
"Bredden och upprepningen av dessa resultat ger övertygande bevis för att kreatinmonohydrat tolereras väl och är säkert att konsumera hos friska otränade och utbildade individer oavsett ålder"
 
Last edited:

ogbonnayauche

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Det är bra att höra att du vet att du inte ska använda, det är ett steg i rätt riktning. När det gäller att klara testet kan metamfetamin tyvärr stanna kvar i ditt system i upp till tre till fem dagar. Eftersom din senaste användning var den 1 januari bör du dock vara klar. Det är viktigt att hålla sig hydratiserad och äta en hälsosam kost som leder fram till testet, eftersom det kan hjälpa till att spola ut eventuella toxiner i ditt system. Se också till att följa alla instruktioner som testanläggningen ger dig.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Den nya urinen på huvudkontoret kommer att klara ett multipaneltest men om de skickar den till ett labb kommer de att se att det inte är urin. Någon som är ren kan ge dig ett prov, du behöver 2 uns värma upp det och tejpa det på din kropp eller skjuta upp det i röven. Ta en skitbelastning av kreatin varje dag och drick en massa vatten precis före testet som kommer att späda ut din urin men de vet inte eftersom de baserar utspädningsnivån på din kreatinnivå
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Bli påkommen, spela upprörd och säg att den enda medicin du har använt den senaste veckan är en ofarlig Vicks-inhalator
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
Om det är laboratorietest är det mycket svårt att förfalska resultatet. Men om det är ett test från apoteket kan du kanske använda en kissa från en annan person
 

scot62192

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Vet någon var man kan köpa gammal version av Vicks med högt (100 mg) innehåll av metamfetaminderivat? Behöver ASAP för att visa drogtestlaboratorium att jag tog det som anledning till positivt test. TIA
 
Top