Glasvaror för usa

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Efter flera sökningar har den enda leverantören jag har hittat för USA bara varit CONSTANTYLIOUS777. Jag skulle redan ha beställt men jag skulle behöva beställa från hans webbplats och jag är inte bekväm med ingen spärr. Det finns några lokala företag som jag kan prova men jag visar mitt ansikte skulle vara en sista utväg. Så om någon kunde vägleda mig till en leverantör skulle det uppskattas mycket.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,433
Solutions
4
Reaction score
977
Points
113
Deals
1
Amazon och eBay och Etsy och 20 andra ställen säljer alla glasbitar du kan föreställa dig. Med mycket få undantag är inga glasvaror olagliga. Om du är orolig för att folk ska veta att du har det, skaffa det i ett falskt namn. Att köpa det begagnat från en person på eBay är mer anonymt och du kan enkelt använda en postbox och ett falskt namn.
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Så den enda gången jag verkligen behöver oroa mig är när jag uppgraderar en kemisk reaktor?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,433
Solutions
4
Reaction score
977
Points
113
Deals
1
Du måste söka efter lagarna i din delstat. Här är en kopia/klistra in
. I USA är det olagligt för en person att inneha, tillverka, köpa eller sälja en rundkolv med tre halsar och rund botten när man vet, misstänker eller avser att kolvens syfte är att tillverka olagliga eller kontrollerade substanser.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,433
Solutions
4
Reaction score
977
Points
113
Deals
1
Så jag kan sälja dig en 2-halskolv utan att bry mig ett skit om vad du gör med den, men en 3-halskolv, fan heller.
Jag skämtar, det är tekniskt sett olagligt att sälja något till någon om man misstänker att de kan begå brott med det. Jag kunde inte sälja dig en kopp bensin om du sa att du skulle bränna ner någons hus
 
Last edited:

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Åh, okej. Antar att jag kommer att göra delta 9 då lol. Cannabis är lagligt här så
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Och det mesta av lokal utrustning säljs direkt av destillationsprodukt för cannabis. De kommer att vara för höga för att ta 🤣
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Det finns många legitima skäl till att utöva kemi som hobby. All denna utrustning kan användas för att destillera eteriska oljor som du säljer på bondens marknad. Bara få det från Amazon eller direkt från Vevor.
 
Top