Carolina Chemical och PN2P - för bra för att vara sant

tullamoredew

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej, jag är nybörjare,

Jag är nybörjare och håller på att sätta ihop mitt första labb (endast för personligt bruk). Jag funderar på att göra hastighet eftersom det verkar enklare än meth. tittar på ingredienserna, PN2P ser ut som det mest kontroversiella reagenset. Jag vet att det är lagligt att köpa och inneha ämnet, men jag föreställer mig att det höjer några ögonbryn om jag köper det. Jag ser att Carolina Chemical tillverkar och säljer grejerna, men det verkar för bra för att vara sant. Har någon någon erfarenhet av att köpa från dem? Jag tror att det säkraste sättet att köpa det är att låta någon annan köpa det åt mig och skicka det till deras adress. Vad är några andra sätt att skaffa PN2P? Jag såg videon här om hur man gör det, men raegenterna för det av någon anledning är svårare att få än PN2P själv.

Här är Carolina Chemicals webbplatssida för PN2P:

All input uppskattas.

Vi tackar dig för din hjälp,
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Vilket land bor du i där P2NP är förbjudet?
 

tullamoredew

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
@HEISENBERG - Jag är i USA, så det är lagligt att köpa och inneha, men jag kan inte säga hur noggrant brottsbekämpningen övervakar. Jag kommer förmodligen att köpa från marknaden här, behöver bara hitta en pålitlig amerikansk leverantör. Jag gillar tanken på att köpa P2NP från Carolina Chemical eftersom det är ett legitimt företag som gör det tillräckligt professionellt så det är lätt att lita på renheten i det. Jag kan köpa de andra reagenserna som svavelsyra och isättiksyra genom clearnet. Mitt största bekymmer är att bli lurad på darknet.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Är du säker på att det är lagligt här? Jag är säker på att det finns på deras lista. jag kanske måste dubbelkolla.
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Dyrt asf-köp från Polen 200 $ 250 $ kilo från återförsäljning, 100-150 $ kilo från nitro, bens, ättiksyra och butylamin om du gör det själv.
 

Rxnarian

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
IKR? Jag har sett det till salu på 100g 50 sedan steg till 125. En dålig hobbysida som säljer skräp som en väninna har gjort, gissningsvis kallat bESTY. Jag trodde en stor affär, försvann 🔨 sont vara tillbaka, som Sri Lankas kokaplantor EBay. Var som vem som köper NaBH4 euro dollar 2000 2800 kg. Amerika sedlar, inte antilliska gulden glömmer att byta till euro / amerikanska dollar, personlig information som en cowboy kolgruva enda jobb där.
Se Hg(II) Cl andra men säger bara en gång. Inga sekunder!
Eftersom inte på marknaden då, eftersom vanligtvis gillar pengar. Köp allt! Som att veta kan tvingas till några år flytta! Legitima människor vet att du inte använder det som gult pigment eller borhydrid som pappersblekmedel.
Vanligtvis vill inte ha nybörjare eller uppmärksamhet så noll information, kallas inte gatunamn, p2p egennamn. n2prop listas som kanske Google-svar, om en Wikipedia-post. Beta-metyl-metylering β-nitropropen, cis-ortho bla bla bla grekisk bokstavsnummer
trans-beta-Methyl-beta-Nitrostyren
(2-Nitro-1-propenyl)bensen, IUPAC alternativ CAS#, kvinna i Kina sa kan inte sälja NaBH4, för ut som resten av folk, nej inte alls förbjudet. Listade användningar säkert, sa hon att jag vet vad som används för, olika skäl VARFÖR!
Jag skulle få en stor reaktor 550 laglig, laglig oschedulerad också annorlunda, 6,000 oschedulerade euforiska ben mindre missbruk. Som när butiken öppnar säljer en sak ljuddämpare, automatisk seer-enhet, gör tydligt olaglig sak som uppenbart syfte men listas som någon produkt låter ny. GPS luft tagg. Om inte visste noll västpolis vet något STEM som är korrekt skulle det vara metamfetamin mer troligt om inte glut dök upp. Som massor folk som använder denna rutt, säger får det levereras. Dyker upp senare bara för att vara säker. Beställer du det här? Fråga varför, om det kommer in bättre inte ha något annat skulle par, anteckningar.
Var kan man få BMK PMK etylglycidat 1-25 kg, Naloxon, substituerade difenyler, levo. Dunno namn nummer foto. Förvånad stimulantia görs när superlabs är 2-3x pris Carolina rå. 600-1000 USA 80 mg Amfetamin Sulf / Phos måste vara super billigt nära detta p2np-pris. Inte en marknad på gatan, såvida inte finaler. Hope låt oss veta. Brukade ha många identifikationer. Behöver uppsättningar kan inte pappersresa längre fönster snart omöjligt. Ingen indisk Hindustani escrow Sino-Kina andra långt borta billigt. Polen fick saker från ofta och rimligt, inte stölder. Finns det Polska som escrow kreditkort, eller rekommendera. Webbplats. Dunno ringer folk säkert verkar sketchy. Returnera radera senare. Om det används kg källpostförsändelser under 2 kg inte beskattas framåt tull kan inte bry sig om gratisprover. Teoretiskt som att få massor av kemikalier, avbröt alla fördelar som aldrig använts hela livet, för att få diagnos. Nytt för utomeuropeiska, Indien billigt men tänk ett callcenter och skicka inte byte först. Verkar legitimt, jag måste använda tio platser för att bli oreglerad.
 
Top