Annonsering av döda droppar?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Hur är det bäst att "annonsera" att man har en död droppe tillgänglig?

Det verkar som om man antingen skulle behöva annonsera online, vilket imo inte kommer att resultera i många kunder, såvida det inte är i en mycket stor stad, som miljoner människor.

Annars skulle det behöva göras från mun till mun, som i "Jag fick det här riktigt bra läkemedlet från darkweb, kolla in den här länken" som har sina egna problem. Många, åtminstone i USA, är inte kunniga på den mörka webben, och om man hoppas på att gå i stor skala, aka uns eller till och med pund eller mer, så kräver detta en mycket specifik kund, och de är sällsynta.

Jag antar att jag undrar hur döda droppar verkligen ska vara lönsamma och värda tiden, eftersom det verkar såvida man inte är villig att göra småskalig darkweb (som att sälja gram för gram eller liknande) eller kanske krypterad chatt typ av affär, då är det verkligen ineffektivt.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Jag håller inte med - Dead Drop är ganska anständigt för alla med en bra kundbas.
Om du till och med säljer 30 paket per dag är det värt att sätta upp i ditt område.
Du kan ta 50-100 förpackade paket med dig och lägga dem över hela showen, spåra var de är och vad som inte är och sedan när någon ringer dig tar du betalning och skickar dem detaljerna.
Du kan ha löpare som samlar in kontanter, utan att bära någon utrustning ... Så någon ger dem kontanter, de har inget annat än kontanter, trevligt och säkert.
Köpare möter inte produktbärare, produktbärare möter inte köpare.
Du behöver inte ens gå upp ur sängen för att betjäna ett samtal klockan 2 på natten (om du har en betalningsmekanism sorterad).
Jag älskar idén. Att inte behöva gå och träffa någon när jag vill ha en upphämtning är perfekt. Ge mig platsen och jag gör resten på min egen tid, ingen väntan och väntan och väntan...

De första körningarna, tills du blir bra på det och dina kunder vänjer sig vid det, antar jag att det inte kommer att vara så lönsamt som det kunde vara. Men när du väl har fått in en rytm är det inte mindre lönsamt än gatuhandel och jag tror att det innebär mindre risk. Du håller inte heller alla dina aktier på en central plats och väntar på att bli fångad, det distribueras över landet / staden / skogarna etc. så även om du blir avbruten på något sätt kommer det fortfarande att finnas där när du kommer tillbaka till det ...

Det behöver inte vara mörka webbmarknadsgrejer. Krypterad messenger är viktigt. När det gäller betalning är det en helt annan sak, som du måste räkna ut baserat på din miljö, användare och risk
 
Last edited:

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Håller helt med om detta uttalande, det är bara några få saker som måste strykas ut och finjusteras, när en kundbas har skapats och människor vänjer sig vid en ny metod. Personligen tror jag att både kunden och transportören kommer att få det lättare, mindre kontakt innebär alltid mindre risk för B.S.
 
Top