5fadb eller 5cl?

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Jag diskuterar mellan att beställa 5fadb eller 5cl, jag undrade om någon har erfarenhet av båda eller någon av dessa cannabinoider och kunde ge mig sin åsikt om dem.
Tack
 

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Vår ingenjör sa att 5f kommer att vara lite starkare än 5cl. Men när det gäller matlagning är 5cl superlätt att laga. För 5f-matlagning är det svårt att kontrollera temperaturen.
Så de flesta kunder av oss kommer att välja att köpa 5cl prekursor för att laga mat.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Min bror, jag har sett människor som felaktigt vidarebefordrar budskapet att syntesen av 5F kommer att bli svårare, så jag måste svara här att syntesprocessen är densamma och 5F är starkare!
 
  • Like
Reactions: pvp

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Är du allvarlig? Även om huvudpulvret är detsamma för både 5f och 5cl, men hjälpmaterialen är inte desamma. ÄR DU SÄKER PÅ ATT MATLAGNINGSPROCESSEN ÄR DENSAMMA? Visa oss yr bevis snälla.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Min vän, allt jag kan säga dig är att om du inte känner till detaljerna i produktsyntesprocessen, vänligen skriv inte vilseledande uttalanden, både 5F och 5C syntetiseras av mina kunder nästan varje dag, och när det gäller din kommentar om att syntetisera 5F är svårare och att syntetisera 5F-temperaturer är svåra att kontrollera, tycker jag att det är helt oprofessionellt!
 
  • Like
Reactions: vis

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Skillnaden mellan 5C och 5F är att den brom som används är annorlunda, syntes- och reaktionsprocessen är densamma, och det finns inget sådant oprofessionellt påstående att temperaturen är svårare att kontrollera, En liten kunskapspunkt, om du vill veta styrkan hos en produkt kan du kontrollera produktens EC50-värde samt affinitetsdata för CB1/2
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Låt mig kortfattat beskriva denna syntesprocess, jag tror inte att någon skulle tycka att 5F var svårare om de använde våra prekursorer och metoder, vilket många av mina kunder i forumet kan intyga.
Bromet som används i syntesen av 5C är 5-brom-1-penten, och 5F använder 1-brom-5-fluoropentan, vilket inte orsakar svårigheter i syntesen!
Om en leverantör säger att en viss NOIDS-syntes är svår, kan du komma till oss, inom detta område kan vi anpassa produktionen av vilken NOIDS-prekursor och synteslösning som helst för dig! Framgång är absolut garanterad och misslyckande är helt återbetalningsbart!
 
Last edited:

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Intressant, och vad skulle den rekommenderade dosen av 5f vara för att få en liknande hög som vanlig cannabis och inte gå in i zombieläge?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Papper? Kryddor? Vätska?
Det beror på kundgruppen, som jag sa kan du jämföra deras EC50-värden och receptoraffinitetsdata för att bedöma doseringen av andra produkter baserat på en produkt, men jag kan inte prata så mycket om *****produkter på grund av individuella skillnader och vissa juridiska skäl.
 
  • Like
Reactions: vis

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Som krydda.
Vet du hur mycket mer potent det är än delta9 till exempel? Det skulle hjälpa till att uppskatta en korrekt dosering
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
De data jag har tillhandahållit baseras på några av de rapporter jag kan få tag på och är endast avsedda som referens, eftersom experimentdata kommer att variera något beroende på analysmetodiken

5F är en indazolbaserad NIODS. det är en potent agonist vid CB 1-receptorn (EC50 = 0,52- 1,24nM) och ersatte helt Δ 9 i diskrimineringsstudier på råtta, samtidigt som den är ungefär15- 30-faldigt mer potent.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Wikipedia listar många av de nM:s. Jag kommer snart att göra en tråd om de starkaste cannabinoiderna baserat på CB1: s nM-nummer av min enkelhet: Mindre knepigt är mer informativt; till att börja med. MDMB-CHMINACA är godzilla av krydda o_O 🤪😵
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Sann MDMB-CHMINACA är en oljig produkt, som teoretiskt sett är bra för kryddproduktion om den är acceptabel för folket.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Ja, men det är en oljig produkt. Jag tror att det är mer för vätskor eller örter
 

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Okej, det är starkare, men starkare betyder inte nödvändigtvis bättre. Någon idé om effekterna jämfört med 5f?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Jag har fått feedback från kunder som säger att det fungerar bättre
 
View previous replies…

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Vi använder inte produkterna och vet inte exakt hur olika produkter känns, det är som hur en typ av potatischips har olika smaker, vissa människor gillar grillsmak och andra människor gillar tomatsmak. Det finns alltid individuella skillnader , Jag gillar inte det när folk frågar mig vad som är den starkaste produkten, i själva verket om du gillar tomatsmakade chips kommer du att känna att alla andra specialchips inte är till din smak, just nu gillar du bara den, vi kan bara analysera styrkor och svagheter när det gäller objektiv data, det representerar inte subjektiva känslor. När det gäller vilka kunder som behöver vilka produkter som gillar vilken känsla, är detta deras frihet!
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Att göra en mycket utspädd vätska är bäst för de starkaste noiderna för att göra normal spice. Jag vet inte hur upplevelsen utom berusning är, så tills dess är andra faktorer irrelevanta. De mest givande noiderna (spara jordresurser) av C1-värde (om de finns på wikipedia) är MDMB-CHMINACA & HU-210. Det är också ett skräckhus kul att inta rent (bara en mikro tad av; för att vara säker på att inte bli nere som jag lätt är). Noids är en riklig kinesisk tillverkning, det är ganska lätt att importera prekursorer och göra en uppblåst fin krydda av, och färdiga pulver narcs är det enklaste att köpa i bulk med enorm vinstmarginal. Om du gör en spray till en stark men ingen fara krydda (genom långsamma rökpuffar) fick du ~ 50 gånger pulverkvantiteten att sälja som toppkrydda med få OD.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Dessa indazole ccoma killer Noids är bara i fullt tryck på receptorerna, inga spektra mer än testa lite, inte som Cannabis. Dessa tunga Noids är som Fentanyl-domningar, inte heroinrusning, även om vissa hävdar att godzilla Carfentanil också ger stark eufori. Cannabinoider är mer av en oförskämd downer men kemiskt även om det finns så många varianter. Så jag förenklar och säger att Starkare är Bättre eftersom det som användarna mest bryr sig om. Streght av nämnda (de är också tillgängliga i pulver av farmaceutisk kvalitet) från indazoles Wikipedia:
5-CL-ADB-A är fel namn (det finns ingen som heter 5CL, rätt är MDMB-4en-PINACA: CB1 [Ki] 0,28nM, EC50 på 1,88-2,47nM är 3x starkare än den ökända JWH-018 med CB1 9,00nM. Dödandet 5CL som säljs här på BB är rent jävla starkt i mikrodos (välgjord olja).
5F-ADB (5F-MDMB-PINACA) Inget wiki-värde. Fler dödsfall än 5CL. Starkare molekyl än 5CL. Innebär att mindre används för samma stening! Betyder mycket när det späds 30 gånger för att göra Spice.
MDMB-CHMINACA (MDMB(N)-CHM) CB1 0,0944nM . MDMB-CHMICA: EC50-värde på 0,14 nM. Ingen wiki CB1. Svagare MDMB-FUBINACA CB1 1,14nM men fortfarande så många dödsfall och sjukhusvistelser.
De mest skadliga och dödliga OD Noids. VARNING! FÖRSIKTIGHET som 25I NBOMBS och 5meoDMT.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Sällsynt kung? HU-210 är 100 till 800 gånger mer potent än naturligt THC från cannabis och har en förlängd verkningstid. HU-210 har en bindningsaffinitet på 0,061nM vid CB1 // CB2 0,52nM. Sann THC är Delta-9-THC med CB1 40,7nM. (wikipedia)
 
Top