Question Syntes av 4CMC

Robertos

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 16, 2023
Messages
26
Reaction score
10
Points
3
Deals
5
Hej alla !!
Jag hoppas att rätt avsnitt att fråga, jag letade på forumet en fullständig syntes 4CMC, onlu vad jag hittade information är "du gör det samma som 4mmc bara swith en produkt ", jag har några frågor om detta någon kan hjälpa mig med detta?
 

itcantbereal

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 19, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Jag har några frågor om detta också, vad är önskan för föreningar som 3cmc och 4cmc? Alla 4mmc jag har sett på sistone har sålts som dessa och jag kan inte förstå varför. Jag vill bara förstå varför producenter och distributörer har bytt till att bara sälja dessa och en uppenbar torka av verklig 4mmc.
 

Goku

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
8
eftersom i nederland var lagligt i spanien samma sak.
 
View previous replies…

itcantbereal

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 19, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Ja, det var det. Jag såg mer 4mmc medan 3mmc var lagligt. Nu är inga av ämnena lagliga men de skitigaste är mycket vanligare.
 

Goku

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
8
för om det var lagligt gjorde de mycket kg / ton nu är olagligt och de gjorde fortfarande eftersom de känner till alla steg syntes i stor skala de alla tine har samma kunder och biznes fortfarande går enkelt
 

itcantbereal

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 19, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
haha, är NL/EU-producenter och/eller återförsäljare så vårdslösa att även om de hade ett stort lager, till och med 4000 kg, en så liten droppe i havet för vad det kostar att tillverka eller till och med köpa grossist, att de måste göra sig av med det - säljs som 4mmc till samma pris? Detta är helt skräp affärspraxis och varför storskaliga grossister alltid är ett spel när man köper från denna region. Bra priser, men (vanligtvis) bryr de sig inte ett skit om vad de säljer och är inte respektabla källor som ens borde vara på den här marknaden. I *****ändan kommer människor att jaga vinsterna och skiten kommer att fortsätta rulla nedförsbacke.

Jag talar från online-affärer sedan SR1 - jag har sett samma schema på sköljning och upprepning med stora operationer, som arbetar under många namn, som kommer att springa iväg med bytet när myntet är högt, situationen är lite het eller det har bara varit en bra körning. Säkert kommer du att hitta dem dyka upp igen flera månader senare, för att göra allt om igen. Detta är naturligtvis en större fråga som jag har relaterat till ditt svar på varför de måste trampa detta skräp "för att de gjorde mycket"

Att sälja produkt som något det inte är, medvetet, och för att du vill behålla dina vinster för att lossa en dumpningsbil av en förening som du valde att producera / köpa grossist för att kringgå lagligheten på, är på dig att ta som en affärsförlust. Tankeprocessen på detta är rolig och också skamlig. Sälj det för vad det är, fyll en efterfrågan på vad människor faktiskt vill ha med riktig 4MMC, och till den som tycker om dessa nya styvbarn kan köpa upp dem som de vill.

Tja, det är tillräckligt med bitchin för den här tråden, jag är säker på att någon frälsare kommer att komma in, den renaste av mephedronkristaller som lyser ett ljus på dyster skräpridd katinonmarknad och vi kommer alla att glädjas, dansa nakna på gatorna och naturligtvis börja en gigantisk meph*****-orgie.
 
Top