Rekristalizácia metamfetamínu

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
18
Points
3
Dobrý deň, nedávno som testoval techniku rekryštalizácie metamfetamínu, ktorá zrejme funguje celkom dobre.

Našiel som ju na jednom fóre.

Postup:

Dajte pervitín do nádoby a pridajte acetón (podľa možnosti bezvodý) asi 1 - 2 cm nad hladinu pervitínu.

Zahrievajte až do varu, potom pridajte alkohol (ja používam IPA), kým sa pervitín úplne nerozpustí (alebo takmer).

Odstráňte zo zdroja tepla, prikryte vrstvou hliníkovej fólie, potom vrstvou potravinovej fólie a nechajte 1 h chladnúť vo vlažnom vodnom kúpeli.
Nádobu vložte na ďalšiu 1 hodinu do chladničky a potom na 24 hodín do mrazničky.

Osobne sa zastavím pri chladničke, pretože používam malé množstvá metamfetamínu a po 24 hodinách v mrazničke som nezaznamenal žiadne ďalšie výsledky...

A to je všetko, keď skončíte, mali by ste byť schopní nájsť malé ihličky metamfetamínu!

Preložené pomocou www.DeepL.com/Translator (bezplatná verzia)
 

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
18
Points
3
Tu sú obrázky môjho výsledku
 

Attachments

  • SNzuQC9LKq.jpg
    SNzuQC9LKq.jpg
    2.1 MB · Views: 380
  • sD9Om4Gwc8.jpg
    sD9Om4Gwc8.jpg
    2.1 MB · Views: 384

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,424
Solutions
4
Reaction score
972
Points
113
Deals
1
Rozpustím ju vo vriacej IPA a pridávam acetón, kým sa nezačne len zakalovať. Výsledky sú však úplne rovnaké. Po 2 hodinách v mrazničke alebo v čomkoľvek inom ho odparím na 50 % a opäť ho ochladím
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Zaujímavé. Aké sú vaše približné hmotnostné a objemové pomery - pervitín : ipa : acetón ?
a aký je približný yeld po prvej rekryštalizácii?
 
View previous replies…

JimMoriSon27

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2023
Messages
11
Reaction score
18