Masz nadzieję, że to właściwe miejsce, aby zapytać o TLC?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Cześć wszystkim,
Wiem, że ostatnio zadawałem wiele pytań. Jestem nowicjuszem... oczywiście zainwestowałem DUŻO pieniędzy w tego hobbita i przyglądałem się TLC.
ZAWSZE mówiłem, że nie robię chemii masowo, na sprzedaż - w przeciwieństwie do większości ludzi tutaj, więc jest to gra na przeczekanie, kiedy potrzebuję czegoś do laboratorium, jednak w końcu doszedłem do etapu, w którym mogę zacząć badać niektóre trzeciorzędowe aminy z 500g tryptaminy, którą mam.
Myślę, że TLC będzie ważnym czynnikiem w mojej pracy nad tym, czy RXN został ukończony.

Teraz moje pytanie jest następujące - czy w 100%, bezdyskusyjnie potrzebuję 0,25% sprayu rozdzielającego NaCIO?

Oczywiście posiadam wybielacz jako środek czyszczący, jednak oczywiście zawiera on inne rzeczy i musiałby być destylowany, a zgaduję, że będzie to dupa ze względu na fakt, że zamierzam wyciągnąć z nim całą wodę i nie będę znał stężenia. Oczywiście nie mogę znaleźć żadnego gotowego sprayu.
Czy ktoś może wyjaśnić, co właściwie robi spray? Przeglądałem te NAPRAWDĘ przydatne informacje i mówi on, że należy użyć 0,25% roztworu podchlorynu sodu.
Jeszcze jedno pytanie - czego użyć jako knota? Czy papier akwarelowy wystarczy? Czy też musi to być konkretny materiał - tak naprawdę nie jest to powiedziane i jest to prawie jedyna rzecz, której nie mówi.
Oczywiście nie mam żadnych referencji, ponieważ jestem tylko kolesiem bez oficjalnego laboratorium, więc ich ustalenia są przydatnym zdjęciem porównawczym, jednak będę go używać głównie do upewnienia się, że rxn się skończył...
Dzięki chłopaki!
 
Last edited by a moderator:

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18