Zou de NaBH4 / CuCl2-reductie werken voor TMA?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hey jongens,

Ik heb een paar b-nitrostyreen gemaakt (voornamelijk), maar ik heb ook het nitropropeen gemaakt dat overeenkomt met TMA, aangezien ik toch mescaline aan het maken ben.
Ik ben van plan om de nitrostyreen te reduceren via NaBH4/CuCl2, ik ben alleen benieuwd of dat goed zou zijn voor de reductie van de 3,4,5-TMOnitropropeen tot de uiteindelijke TMA die ik wil maken?
chatgpt zegt dat het goed is, maar hij heeft me al een paar keer onbetrouwbaar advies gegeven 🤣

bedankt
 

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Het werkt voor P2NP naar amine, dus het zou moeten werken voor andere nitropenen. Echter op The Vesp is er een post schrijven dat voor DOM, TMA-2, reductie is er een probleem met kristallisatie. Koop een soort olie die niet kristalliseert. (Kan een verkeerde zoutkeuze zijn)

Maar post slechts door een lid. Ik stel voor dat je je registreert op The Vesp. en de tijd neemt om te studeren en daar rond te zoeken.

Hier is de relevante post:

Zou moeten werken IMO.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Interessant - ik denk dat het gaat werken. Het is zeker het proberen waard... Ik heb wel LAH maar ik ben een beetje bang om het in dit stadium te gebruiken, maar ik denk dat het ergste wat er kan gebeuren is dat ik deze 5 g nitropropeen verknoei en meer maak - ik heb nog ongeveer 480 g van de startaldehyde over, dus meh.

Dit is in wezen wat ik dacht lol
Ik zal het eerst op een schaal van 1g proberen denk ik....

Om eerlijk te zijn ga ik eerst de mescaline reductie proberen met deze methode, dus we zullen zien - ik zal updaten als ik meer nieuws hierover heb....
 
Top