Wereld in brand

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
139
Points
33
Wat gebeurt er in deze wereld? Waarom hebben alle nieuwsbronnen het opeens over kernwapens?
Deze maand is er een dramatische toename van zulke berichten.
  • Australië koopt nucleair aangedreven onderzeeërs voor een toekomstige oorlog met China.
  • Noord-Korea heeft een geavanceerde onderwaterdrone met een nucleaire lading vrijgegeven die een "radioactieve tsunami" kan veroorzaken.
  • Amerikaanse B-52 kernbommenwerpers vliegen regelmatig langs de grenzen van Rusland, waardoor het land zich gestrest voelt.
  • Iran zal de productie van zijn eerste kernwapens binnen een paar maanden voltooien, vertellen de Amerikaanse generaals ons.

Ik laat lokale rampen in de VS, de oorlog in Oekraïne, revolutionaire protesten in Frankrijk of de door HAARP veroorzaakte kunstmatige aardbeving in Turkije in 2023 buiten beschouwing.
Dit zijn lokale gebeurtenissen die weinig invloed hebben op de situatie in de wereld, maar een nucleaire gebeurtenis in zelfs maar één land kan een directe impact hebben op de mensheid.
Ik zou het vreselijk vinden om te denken dat we opzettelijk in een toekomstige wereldoorlog worden geduwd ten koste van sommige landen die proberen hun binnenlandse problemen op te lossen.


WUGtxVNSEQ
Voel je de wereldwijde spanning in jouw land?
Of denk je misschien dat het allemaal bluf is en dat niemand een kernoorlog nodig heeft?
Discussiëren.
 

JohnWebb

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
39
Reaction score
45
Points
18
De wereld zoals wij die kennen, loopt ten einde. Het is slechts een kwestie van tijd, de dingen zullen spoedig veranderen. Het is onvermijdelijk. Mensen hebben het in zich. Ze zijn voorbestemd om zichzelf te vernietigen.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Nu nog minder kans dan in de jaren 1980
 

roths*****33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
de wereld is voortdurend in beweging, in de geschiedenis zijn het degenen die leren zich aan te passen die uiteindelijk in een betere positie terechtkomen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Aliens laten ons niet falen. Het zal naar de hel gaan en over een miljoen jaar zullen onze voorouders religies verzinnen op basis van de ruimteschepen die op grotmuren zijn getekend. Over 1,5 miljoen jaar zal er grote term olie zijn omdat de waarheid als hun oorsprong achtergehouden is.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
De oorlog in Oekraïne is zeker geen 'lokale' gebeurtenis die geen invloed heeft op de wereld.

Als we naar de economische achtergronden van deze oorlog kijken, is het duidelijk dat het verlies van Oekraïne een directe negatieve impact zal hebben op alle andere landen die economisch betrokken zijn bij de steun aan Oekraïne.
De NAVO, de VS en de EU hebben er veel belang bij dat Oekraïne wint, omdat ze aan hen gebonden zijn door financiële zorgpakketten die slechts een vermomde schuld zijn. Aan de ene kant hebben ze baat bij een voortdurende oorlog omdat Oekraïne meer en meer schulden krijgt bij deze landen, maar aan de andere kant MOETEN ze Oekraïne zien winnen als ze hun geld terug willen verdienen en ook willen profiteren van de financiële steun aan een land in nood.

Met de verklaringen die Rusland aan de wereld heeft gegeven, kunnen we allemaal wel inschatten hoe ze reageren als de NAVO zich fysiek met de oorlog bemoeit.

Deze 'lokale' gebeurtenis heeft een enorme impact op de wereld.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Hoewel Oekraïne een aantal ernstige schuldproblemen heeft die al voor de oorlog bestonden, zal de schuld die ze opbouwen door middel van hulp en uitlenen geen effect hebben op de oorlog, die ze aan het winnen zijn.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Heel leuk dat je dit zegt! Ik weet niet veel over de financiële situatie in Oekraïne na de oorlog, maar ik zal me hier zeker in moeten verdiepen!

Waarom denk je dat het geen effect zal hebben op de oorlog?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Oekraïne zal alleen winnen als ze worden voorzien van ladingen goede aanvalswapens, die ze dubbel en dwars geleverd krijgen. En de gestoorde Poetin kan Oekraïne bombarderen als hij bezet gebied verliest! Slava Oekraïne🇺🇦
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Oekraïense vluchtelingen zijn nu veel patriottischer voor de VS dan Amerikanen zelf. Vroeg of laat zullen ze het mercantilisme van de Amerikaanse regering inzien. Het is dwaas om te denken dat een niet-nucleair land wereldwijd een kernmacht kan verslaan. Alleen fanatici en mensen die geboren zijn voor het ontstaan van de atoombom, die oud zijn geworden, in de maling zijn genomen, vergeten zijn dat er zoiets bestaat, maar nog steeds een heel land regeren, kunnen dat denken.
 

roths*****33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Verbaasd dat Rusland nog steeds geen EMP aanvallen heeft gebruikt
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Die 4 brutale rijke mensen die hun landen domineren zullen ons naar de ondergang leiden, dat is zeker.
Als ze willen dat we elkaar vermoorden, zullen ze het ons laten doen.
En het beste van alles is dat dit geld wordt genomen door mensen te beroven....
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
de spanning wordt over de hele wereld gevoeld
of het nu duistere kwaadaardige satanische krachten zijn of een kwaadaardig buitenaards ras maar laten we ze noemen zoals we willen (elite,1%, illuminati, vrijmetselaars, etc) maar het lijkt onzichtbaar te zijn wat het specifiek is maar
wat gewone mensen kunnen zien is het wereld economisch forum en de 2030 agenda (je zult niets bezitten en vrij zijn), wat gezien kan worden zijn politici, staatsregeringen die stappen nemen die ons dichter bij deze agenda brengen (covid, oorlog in Oekraïne, lgbt, digitale valuta , einde van prive-eigendom, voedselcontrole, sociaal krediet, zogenaamd totalitarisme dat op zijn tenen loopt), lijkt mij een plan dat begon met 9/11, wachtend op de verfraaiing van nieuwere technologieën en kunstmatige intelligentie, ik vraag me af wat er zal gebeuren, het lijkt op een technocratie .

in Saoedi-Arabië is men begonnen met de bouw van de ark van Noach, Neom genaamd. deze moet in 2025 klaar zijn. het wordt een toevluchtsoord voor de uitverkorenen.

naar mijn mening is een grote reset aan de orde, waarbij het de taak is om de oude wereld te vernietigen, het is noodzakelijk om een nieuwe infrastructuur op te bouwen met nieuwe technologieën. degenen die rijk zijn zullen zich verstoppen en de grote oorlog afwachten, gewone arme mensen en de huidige middenklasse zullen verdwijnen.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik heb nog nooit gehoord dat Australië kernonderzeeërs koopt voor een toekomstige oorlog met China? Is dit nog steeds een ding?
 

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Ze zijn gewoon nucleair aangedreven, niet nucleair capabel. 2 verschillende dingen
 

PavelD

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2024
Messages
29
Reaction score
16
Points
8
Nucleaire oorlog is geen winst / op dit moment de oorlog in het niveau van informatie en het belangrijkste doel is het veranderen van de minsdet van de mensen om een andere mindset . in dit geval de tegenstander grijpt de bron in de vorm van menselijk gedrag , lichamen en dan revoluties op het einde middelen van het land volgen
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik weet dat de VS veel geld verdient aan oorlogen. Er is zoveel productie voor nodig
 
Top