Question Wat is de beste chemische syntheseroute van MDMA voor commerciële doeleinden op de Europese markt?

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Ik heb dezelfde informatie nodig, maar tot nu toe heb ik de volgende informatie ontvangen.

De beste veilige manier is om PMK (poeder of was) CAS: 28578-16-7 te nemen en hem te hydroliseren om MDP2P (cas: 4676-39-5) te maken.

Op deze manier heb ik pmk ethylglycidaat poeder CAS 28578-16-7 veranderd in PMK olie (MDP2P; cas 4676-39-5).

pmk ethylglycidaat poeder CAS 28578-16-7 1kg.
naoh 240g gegist in H2O 1400ml giet pmk ethylglycidaat CAS 28578-16-7
in NaOH+H2O reflux 80C 1u. Koel na 1 uur af tot kamertemperatuur.

Voeg 728 ml van 33% HCL toe aan een mengsel van alle ingrediënten in een rondbodemkolf op ijs. Door alle HCL toe te voegen reflux 80C 1u.
Koel na 1 uur af tot kamertemperatuur.

Scheid de laag water, houd de laag olie op de bodem.

zuiveringszout 200g + H2O 2000ml
Giet de olielaag in een mengsel van 200 g zuiveringszout + 2000 ml H2O.
Mix door te roeren gedurende 6-10 minuten en stop dan.

Scheid de waterlaag, houd de olielaag op de bodem.

Voeg 1 liter dcm toe voor olie-extractie in de waterige laag.
De door dcm uit de waterlaag geëxtraheerde olie wordt gemengd met de olielaag.
en gedroogd met watervrij natriumsulfaat.
Damp DCM in een bekerglas in.

Ontvangen PMK-olie (MDP2P; cas 4676-39-5) 550 g pmk ethylglycidaat poeder CAS 28578-16-7 1kg.

eerste stap omzetten van pmk naar mpdp2p.....

e en naoh bicarbonaatoplossingen zal laten zien hoe je een 35% oplossing maakt

1 kilo pmk goed geëxtraheerd uit meer dan 500 ml mdp2p.... afhankelijk van hoeveel meer je extraheert met dcm

deze stap van het omzetten van pmk naar mdp2p heeft een moment waarop je je fles op 0 graden moet laten staan .... je doet dit met een ijsbad rond je glas .... in de beschrijving van de synthese stuur ik je meer details...
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Ik gok dat er rapporten zijn uitgebracht door Nederland, of iemand daar, die hierop ingaan. Ik heb gehoord dat de leuckart en edelmetaal katalysator hydrogenaties zijn hoe de echte grote honden het doen.
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
Wanneer je de Nederlandse manier wilt weten (koude versie) dm me ☺️
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
ja hi werkt met platina...1 kg per 1 toon pmk
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Is dat platina op koolstof? Hoeveel procent?
 

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 7, 2022
Messages
33
Reaction score
10
Points
8
Hoe groot is uw hydrogeneringsapparaat? Gebruik je een shaker of roer je gewoon?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Wat is in godsnaam een katalysator in hydrogenatie, ik heb naar informatie gezocht maar ik begrijp het nog steeds niet, is het een chemisch product dat een chemisch proces versnelt?
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Dat is precies wat een katalysator is. Zonder een metaal als palladium of platina kun je geen PMK hydrogeneren of mdma maken.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Ik stuurde een verkeerd antwoord sorry.
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Katalytische hydrogenering zal erg ingewikkeld zijn en niet iets wat je uit de losse hand of gemakkelijk zult leren. Ik zie niet hoe het een populaire reactie kan zijn in grote laboratoria.

Gebruik NaBH4 reductie, daar is geen speciale apparatuur voor nodig. De meesten kopen dingen als CAS: 28578-16-7 en maken er vrij gemakkelijk PMK van. Je hebt wel een vacuümdestillatieopstelling nodig. Voor de eigenlijke MDMA-productie heb je Methylamine in Alcohol of Methylamine HCl nodig. Je zou dan een manier moeten vinden om de twee te mengen in Methanol terwijl je de watervorming laag houdt en absorbeert door Silicagel of een andere methode. Dan voeg je simpelweg het NaBH4, dat een poeder is, toe aan de reactie onder mengen. Je doet dit in ongeveer 8 delen en zorgt ervoor dat het koel blijft. Eenmaal klaar wordt de reactie geblust met een klein beetje zuur of grote hoeveelheden water.

Je MDMA is aanwezig als een olie en je moet beslissen of je alles overspoelt met water zodat de methanol de MDMA niet meer oplost. Je zou het dan extraheren met tolueen. Of dat je de reactie destilleert en de MDMA-olie vacuümdestilleert.

Dit geeft je een idee van de meest eenvoudige manier.
 

Iris HeScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
28
Reaction score
18
Points
8
Deals
8
PMK etc grondstoffenleverancier, deze serie is ons hoofdproduct
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Persoonlijk geeft SWiM de voorkeur aan methanolmetylamine (vergast in de MeOH) + NaBH4 van de MD-P2P op grotere schaal. Maar op minder grote schaal is Al/Hg met nitromethaan (in plaats van direct methylamine te gebruiken!) een hele schone en gemakkelijke manier om van keton naar secundaire amine te gaan. De opbrengsten zijn bij beide methoden erg goed.

Met vriendelijke groet,
Ali
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Imo is de leuckart het beste voor grootschalige productie. In elk officieel document over de productie van illegale drugs wordt de lecukar altijd genoemd.

Gemakkelijk op te schalen, gemakkelijke ingrediënten (ammoniumcarbonaat en mierenzuur).
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Eigenlijk zou ik voor batches van meerdere kilo's niet voor de Leuckart-reactie kiezen. Voor een halve kilo zie ik het wel werken, maar op industriële schaal ben je waarschijnlijk het beste af met NaBH4 of LAH, gevolgd door Al/Hg. Ik kan het mis hebben, maar IMO is NaBH4/methylamine in Methanol waarschijnlijk de beste route voor industriële productie van de syntheses waar SWiM persoonlijke ervaring mee heeft.

Met vriendelijke groet,
Ali
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Ik ben er vrij zeker van dat Nederlandse drugslaboratoria de leuckart gebruiken in enorme meervoudige, meervoudige kilo batches. Ja, het is inefficiënt en levert weinig op, maar het is eenvoudig en de reagentia zijn goedkoop en makkelijk te krijgen. Mierenzuur en ammoniumcarbonaat zijn makkelijk te krijgen en je kunt het vervangen door methylamine, waar ze ook aan kunnen komen, dus het is erg populair.

Dit is allemaal gebaseerd op rapporten uit de EU.
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Ja, het is een fatsoenlijke reactie, zonder twijfel. SWiM deed het een tijdje geleden met ammoniumformiaat, maar ik neem aan dat het gewoon een typefout was wat betreft het carbonaat. De opbrengsten zijn eigenlijk heel behoorlijk, ik denk alleen dat er betere manieren zijn voor multikilo's. Ik zou de Leuckart daar ergens tussenin plaatsen.

SWiM heeft in het buitenland advies gegeven aan een netwerk in de reguliere amfetamine-industrie en zij hebben de Al/Hg rechtstreeks uit P2NP op grote schaal geproduceerd, misschien niet ideaal, maar het werkte en de productie was erg snel. Dus ik denk dat alles mogelijk is met genoeg aanpassingen. :)
 
Top