Question Hoe zit het met gestolen geld overmaken?

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
165
Points
43
Dit soort aankondigingen op het dark web komt vaak voor...
Ik ben altijd geïntrigeerd geweest door zulk gemakkelijk geld...

Wat is het eigenlijk? Is het riskant? Zwendel? Echt?
1QC8uHxbXe


hetzelfde voor prepaid kaarten... (anoniemer veronderstel ik)

0MnJSWv4Gp

het lijkt me zo gek dat het zo makkelijk is... dat ik het niet kan geloven
 

nob0dy

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
14
Reaction score
3
Points
1
Dit noemen we het witwassen van geld
Ze verhandelen je in principe met vuil geld, waarna je bij hun complotten wordt betrokken.
 

spaggydee

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 27, 2022
Messages
12
Reaction score
19
Points
3
Ik heb dit gezien, evenals het kopen van echt geld van een service die zogenaamd afroomt van te vernietigen valuta.

Ik ben in de verleiding gekomen om een lager niveau te proberen, maar zoals je al zei lijkt het bijna te simpel en gemakkelijk om waar te zijn.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Vroeger werkten carding-gerelateerde onderwerpen beter dan tegenwoordig, vooral omdat veel banken en ook paypal nu 2FA gebruiken, dus zelfs als je niet opgelicht wordt, want oplichting is de meerderheid bij deze producten rn, is het misschien niet mogelijk om geld op te nemen als je niet bekend bent met de werktechnieken.
 

leitoinha

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 8, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Ik zoek dit de hele tijd... de meerderheid is oplichterij. Slechts 2 sites lijken echt. Een daarvan is Sindycate market.

Ziet er echt uit omdat ze veel rekenen voor 3k, de meerderheid heeft een lagere prijs voor veel geld...
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
hoe zit het met genesis?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Geef deze man niet de genesis link. Ze komen niet lager dan deze made.
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
Afzuigen lul man, wat is er mis met je pussyboy?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
De belangrijkste is dat ze je vertellen dat ze een master transfer terminal hebben die Western Union heeft achtergelaten in een winkel die werd gesloten en dat ze je slechts 3 transfers per maand kunnen sturen of wat dan ook, het is allemaal onzin. De enige plek die ik legitiem vond was Brian's Club en je moet weten wat je doet. De meesten zoals CR en CX zijn totale oplichters en de hele site is nep. Een goede manier om dit te zien en wat wij gebruiken als we naar deze sites kijken, is of alle berichten door de administratie worden doorgegeven. Als het systeem een scam is, dan is het zeker dat ze alle waarschuwingen proberen uit te sluiten die de eerder opgelichte personen proberen te sturen naar alle anderen op deze site.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Wees voorzichtig met Tajira dat is Alice uit China en nog een dozijn anderen.
 

spacejam99

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik ben zo in de verleiding gekomen om dit ook te proberen, maar het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Het is te mooi om waar te zijn. TS een oplichter. Ze adverteren dat ze een Western Union-terminal hebben, maar echt niet. Op welke kaartsite zit je?
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Ze richten zich op het comfort en de hebzucht van gewone mensen, het lijkt intrigerend maar je ROI zal behoorlijk negatief zijn. :D
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Om de factor identiteit te Authenticatie doodde dit elke keer als mijn kaart wordt gebruikt, stuurt het me een sms die me vroeg of ik het gebruikte, dus tenzij je mijn telefoonnummer hebt en het onderschept, kun je mijn kaart niet gebruiken zonder mijn telefoon.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
Alle shit is een gigantische zwendel, te makkelijk om waar te zijn, niemand zal je ooit gratis geld geven. Tegenwoordig is het echt heel moeilijk om cc's en kaarten te stelen omdat banken beveiligingslagen toevoegen... vertrouw dus niemand die je zoiets probeert te verkopen, het zijn oplichters!
 

Laduenda

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 6, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hoe zit het met TOR shop?
de eerste link op de verborgen wiki 2
Koopt iemand daar iets? Er staat dat het werkt met een esrcrow die ze zelf zijn...
 
Top