TLC bij het maken van b-styreen?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hey jongens,

Ik heb net de TLC van medicijnen post hier gelezen.
Ik ben momenteel aan het knoeien met de Henry-reactie, maar ik heb ook zitten knoeien met koude reductieve animaties van tryptamine - eigenlijk blind vliegen...

Ik ben een beetje in de war - ik was gewoon aan het rommelen met wat chatGPT voorstelde als startpunt.
Ik ben een beetje in de war. Heb ik beide UV-golflengtes nodig om alles te zien als ik niet ontwikkel met jodium en gewoon kijk onder UV?

Bij mijn laatste test heb ik 8:2 ethylacetaat:ethanol gebruikt - ik heb geen ammoniak en er stond dat ik zonder kon.

Wat ik merk is dat beide vlekken gewoon naar de top stijgen van waar de mobiele fase komt ... Ik zie geen verschil in de afgelegde afstand, maar ik neem aan - aangezien ik 2,5-DMOBA en tryptamine heb gebruikt om mee te oefenen.
ACTUEEL - na de tijd die het me kostte om deze post te schrijven, heb ik de plaat opnieuw bekeken onder UV en ik kan nu het beginpunt zien...

1. Ik zal deze techniek vooral gebruiken om volledige conversie in syntheses te verzekeren in tegenstelling tot het testen van vooraf gekochte drugs op zuiverheid - dus ik neem aan dat als ik spot met de RM en het meerdere 'stippen' laat zien na ontwikkeling, dat dit laat zien dat er nog geen volledige conversie heeft plaatsgevonden?

2. Is het ook een goed idee om een monster te nemen van het niet-uitgestroomde mengsel ter vergelijking - ervan uitgaande dat dit zo is omdat je moet zien dat het zich anders ontwikkelt?

Ik denk dat ik een beetje in de war ben...

Hier is mijn 2e poging - 2,5-DMOBA links en tryptamine rechts. (Ik snap dat het onwaarschijnlijk is dat je deze twee naast elkaar test) Maar toch - testen

Ik vond het ook wel grappig toen je zei dat je de plaat met een schaar moest knippen, want de mijne is van glas.
Ik heb echter een glassnijder gekocht die geweldig werkt, maar moeilijk recht te snijden is, vandaar de licht wiebelende randen.

MIEkxurSzn


Oh dat is vreemd, het beeld is zijwaarts gedraaid....okay onderkant van de plaat rechts, bovenkant links. Sorry daarvoor.
Er zijn dus 2, 2,5-DMOBA vlekken en 3 tryptamine vlekken... ik weet niet zeker waarom de bovenste vlekken van de tryptamine vlekken niet te zien zijn... gebrek aan ammoniak?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Eerlijk gezegd dacht ik dat het 'spotten' het moeilijkste deel zou zijn - wat had ik het mis! Ha
 
Top