Question Ze zouden de video van de synthese van pmk-glycidaat moeten vrijgeven.

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
op de pagina staat de video van de synthese van bmk-glycidaat

Ze moeten de video van pmk-glycidaat verwijderen
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mijn vriend, PMK ethylglycidaat (CAS; 28578-16-7) en PMK methylglycidaat (CAS; 13605-48-6) zijn gemakkelijk te krijgen van de Chinese leverancier, we hebben de chemische synthese nodig van chemische precursoren die moeilijk te krijgen zijn, bijvoorbeeld de chemische synthese van MDP2P (CAS;
4676-39-5).
;)
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
Deze is gemakkelijk te vinden op het forum. Investeer wat zoektijd, oefening en frustratie en je zult beloond worden.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Het is niet zo eenvoudig. de Chinese leverancier kan de aankoopfactuur van elk chemisch product wijzigen. deze digitale machine genaamd TRUNARC detecteert binnen enkele seconden dat het echt is. Het is de modaliteit die de douaneagenten van elk land hebben, het kan het duidelijk maken dat de afgegeven factuur vals is, de naam die het Chinese bedrijf heeft aangegeven.
 

Attachments

  • kSJRpxT9bn.jpeg
    kSJRpxT9bn.jpeg
    38 KB · Views: 134
  • thTZ2crbHg.jpeg
    thTZ2crbHg.jpeg
    28.1 KB · Views: 130
  • nIQUi0k*****B.jpg
    nIQUi0k*****B.jpg
    25.7 KB · Views: 138
  • H4Dre7mhxL.jpg
    H4Dre7mhxL.jpg
    552.3 KB · Views: 134

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ik ken dat apparaat, ik heb het zien gebruiken door de douane in verschillende video's op YouTube, maar weet je zeker dat het PMK ethyl of mehylglycidaat kan detecteren? Niet alle pakketten bij de douane worden geïnspecteerd, het hangt allemaal af van verschillende factoren, dus het is meer geluk dan wat dan ook, ook bij Alibaba, zelfs als de Chinese verkoper de naam van de chemische stof op de factuur verandert, als je de betaling via trade assurance doet, is er weinig kans dat je wordt opgelicht, omdat je een geschil tegen de verkoper kunt openen en om terugbetaling kunt vragen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Ik weet echt niet of ik pmk ley kan detecteren en praktisch alle monsters kan identificeren het hoeft geen drugs te zijn classificeert de componenten als precursor of niet.
Aan de kant van de douane hangt het meer af van de scanner, want zij identificeren door middel van kleuren, ze zien dat het een organisch product is en ze gaan verder met het bekijken van de facturen en de afzenders en wie er ook ontvangt, ze gaan verder met het bekijken van de lading op een min of meer onverdachte manier, dat is min of meer hoe ze werken.
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
PMK ethylglycidaat (CAS; 28578-16-7)

Wij kunnen u een prijs van 120¥/kg aanbieden

PMK methylglycidaat (CAS; 13605-48-6)

Het is illegaal om de verkoop in China te verbieden
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
43
Points
18
Als je de juiste Chinese bedrijven gebruikt hebben ze een volledig in house foearding bedrijf aan beide uiteinden de douane ziet het niet eens alles wat ik heb besteld bij bloomteckz k. China van 1kg tot 1ton heb ik gekregen ok je hebt gewoon tjndi yjuur huiswerk die ik heb gegeven.you.all op een gouden plaat
Ik ga nieuw lid precursor leverancier een go te geven tot nu toe is hij geslaagd voor de test hij is punctueel reactie ut snel en is bereid om te jagen rond voor u om uw dromen waar te maken van mij om product trans 4 methylaminorex weer voor iedereen om te proberen als je eenmaal dit product zul je nooit meth gebruiken een winst dit was de originele ice meth is de armoede pack versie van deze drug
 
Top