Looking for a vendor Een partner nodig

Werner

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 1, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik ben op zoek naar een partner om te beginnen met het maken van dodelijke druppels als er iemand geïnteresseerd anawer de draad, bedankt voor uw atentie.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
als je op zoek bent naar een partner (in latijns-amerika) moet je kijken naar een aantal gemeenschappen in groepen sectie aan de linkerkant. ze hebben groepen uit brazilië, venrnzuela, argentinië etc. daar heb je een betere kans om een echte partner te vinden.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Ja, het land waarin je van plan bent om medicijnen op deze manier te verkopen is belangrijk. In het algemeen zal het interessant zijn om de ervaring met de introductie van deze distributiemethode te observeren.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Ten eerste, wat zijn dodelijke druppels? Ten tweede, meneer Heisenberg, verwijs ik u naar uw memorandum over brandingpartners om de kwaliteit van de stoffen die in de wereld worden verkocht te helpen verbeteren. Daar ben ik helemaal voor, ik ben tot het uiterste gegaan om mijn partners onze samenwerking te laten heroverwegen omdat ik de kans probeer te verkleinen dat iemand een probleem heeft met ons product. Uiteindelijk koop ik een product om aan mijn klanten te verkopen, maar ik heb geprobeerd te voorkomen dat ik iets krijg dat van inferieure kwaliteit is. Zou je project er niet bij gebaat zijn om dit aan te nemen als een manier om ervoor te zorgen dat veel mensen het best mogelijke product krijgen en tegelijkertijd geld te verdienen door dit te doen waarmee wie weet wat het project kan bereiken.
 
Top