Question MDP2NP naar MDMA, is dat mogelijk?

jjtr813

Don't buy from me
New Member
Joined
May 10, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
HI,
Ik heb 1-(3,4-Methyleendioxyfenyl)-2-nitroprop-1-een en LAH.

Ik weet dat er een 100 MDA Shulgin-route is.

Bedankt
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
535
Reaction score
287
Points
63
Het is gewoon niet de meest efficiënte manier... hoewel het mogelijk is, zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan de MDA omdat er aanzienlijke verliezen te verwachten zijn bij de laatste monomethyleringsstap. MDP2NP kan ook worden omgezet in MDP2P en vervolgens worden onderworpen aan reductieve aminering met methylamine, maar ik heb geen idee van het gemak van deze methode omdat het keton behoorlijk gevoelig is en zo kort mogelijk in de vriezer moet worden bewaard.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Ik heb me altijd afgevraagd hoe jullie aan piperonal komen, misschien piperonil alcohol ozonolisis wie weet, als iemand piperonal te koop aanbiedt zou ik er een paar nemen, zelfs voor de geur ha
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Doe gewoon een ozonolyse op piperine, een heks die je uit zwarte peper kunt halen als je daar de tijd voor hebt of gewoon als paprika-extract kunt kopen.
Volgens mij was er ook een manier om van vanilline naar protocatechuic aldehyde en dan piperonal te gaan.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Mijn vriend heeft pmk-glycidaat, maar ik zei net dat ik piperonal kon kopen als het verkrijgbaar was.
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Ik weet dat u vroeg hoe u het kunt krijgen en ik heb uw vraag fin beantwoord.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
470
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
azijnzuur, urotropine, piperonylchloride krijgen ongeveer 30g piperonal met de zuiverheid van 96%
 
Top