Question Fabrikant, antwoord alstublieft!

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
37
Points
18
Hé, is er een goede winstmarge als fabrikant, het risico waard om een bedrijf te beginnen? Bedankt jongens
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
445
Reaction score
679
Points
93
Fabrikanten hebben natuurlijk maximale winst en controle over de kwaliteit van producten.
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
37
Points
18
Bedankt voor uw vriendelijke reactie op mijn vraag! Laatste vraag: hoeveel zou het startkapitaal zijn? Als ik vragen mag.
 
View previous replies…

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
445
Reaction score
679
Points
93
Je kunt beginnen met een set laboratoriumglas (200-300 euro) en een set chemische reagentia voor 500-1000 euro.
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
37
Points
18
Sorry dat ik weer de tijd neem, maar laten we zeggen dat ik tussen de 10.000 en 100.000 heb om in te investeren als startkapitaal. Zou dat nutteloos zijn omdat u zei dat u met 1k3 kunt beginnen?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
common sens is alles wat je nodig hebt om deze vraag zelf te beantwoorden
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
445
Reaction score
679
Points
93
Je moet beginnen met de eenvoudigste dingen en geleidelijk het niveau, de complexiteit van de synthese en de productievolumes verhogen.

Met een budget van 100k kun je een goed laboratorium opzetten met ventilatie, een reactor, een nutch filter en een groot aantal reagentia. Maar eerst moet je basisvaardigheden verwerven.
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
37
Points
18
Ik hou van je! Als ik je een fooi kon geven voor je hulp, zou ik dat nu doen. Nogmaals bedankt!
 

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Ik had gedacht dat dealers de grootste klappen zouden krijgen, in ieder geval bij de productie van cocaïne/heroïne.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Het koken van grote batches is niet zo leuk om te doen en de penalthies zijn hoger, als ik de keuze had om terug te gaan naar het punt waar ik begon zou ik niet de hardst werkende man van de hele keten zijn, en de winsten zijn lager dan de grote wederverkopers die je grote batches kunnen kopen, en de eindproblemen zijn groter dan wat voor leven je ook hebt gehad.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Niet zo makkelijk als men zou denken, er kan veel misgaan, je moet met veel factoren rekening houden en je worstelt altijd wel ergens mee, erg stressvol
 

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Ongeveer hetzelfde als het leven zelf.
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Je kunt niet voor lange jaren opgesloten worden in de gevangenis als je alleen maar een fulltime baan hebt.
 

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Nou, aantoonbaar wel. En zeer lange jaren achter))
 

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Hoewel het hebben van een fulltime baan de kans op opsluiting inderdaad kan verkleinen, is het belangrijk om te erkennen dat legaal werk geen garantie is voor immuniteit tegen opsluiting. Zelfs mensen die gezagsgetrouwe burgers zijn en een vaste baan hebben, kunnen door verschillende factoren, zoals onterechte beschuldigingen, systematische vooroordelen in het strafrechtsysteem of onvoorziene omstandigheden, verstrikt raken in juridische kwesties of geconfronteerd worden met opsluiting. Hoewel voltijds werken voor stabiliteit kan zorgen en de blootstelling aan criminele activiteiten kan verminderen, neemt het dus niet het potentiële risico op opsluiting weg. Het aanpakken van systemische problemen binnen het rechtssysteem, het pleiten voor eerlijke en onpartijdige rechtspraak en het ondersteunen van initiatieven die rehabilitatie en misdaadpreventie bevorderen, zijn cruciale stappen in het garanderen van een rechtvaardige en billijke samenleving voor iedereen.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Vergelijk je drugsproductie en geassocieerd worden met mensen die soortgelijke misdaden plegen echt met een fulltime baan? Meen je dat echt? Natuurlijk zijn er bepaalde omstandigheden die je niet kunt voorspellen en je kunt zeker vals beschuldigd worden, maar drugsproductie is echt een ernstig misdrijf en de politie is actief op zoek naar dealers en drugsproducenten. Deze vergelijking is gewoon onzin en laat zien dat je niet veel ervaring hebt met dit soort werk.
 
Last edited:

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Ja, echt waar. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je jong en ambitieus bent en dat is goed. Mijn advies zou echter zijn om je geest open te stellen, uit je hokje te stappen, je verbeelding aan te zetten en je zult ontdekken dat het soms de moeite waard is om het met elkaar eens te zijn dat je het niet met elkaar eens bent. Kennis komt niet altijd voort uit de wijsheid van anderen. Vaak komt het voort uit eigen levenservaring. En ik laat het aan jou over om het zelf uit te vinden, verderop in je leven.
En wat mijn ervaring betreft, kan ik je vertellen dat ik meer dan 45 jaar oud ben en dat mijn ervaring in deze branche zo'n 26-27 jaar geleden is begonnen. Jouw ervaring is natuurlijk veel groter, maar de mijne is ook niet zo ellendig.
Maar ik waardeer je mening. Bedankt voor het delen met ons!
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Alleen iemand zonder deze industrie-ervaring kan een geneesmiddelenbedrijf vergelijken met een fulltime baan. "dat je jong en ambitieus bent" bedankt voor deze hartverwarmende woorden, dat is aardig van je, ik ben erg jong en ambitieus, ik ga de wereld veroveren!

"Ik ben meer dan 45 jaar oud en mijn ervaring binnen deze branche is pas ongeveer 26-27 jaar geleden begonnen." weer toon je gebrek aan ervaring door onnodige informatie te delen. Misschien lieg je wel, dan is het goed.
 

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Lol! Ga zo door! Je moet nog veel leren, verspil je tijd niet! )) Je begint je grip te verliezen.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Ja, bedankt voor je waardevolle advies, ik heb nog veel tijd om als 16-jarige jongen domme dingen te doen.
 
Top