Question Hoe zout maken zonder HCl generator,.

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Hallo jongens,

Ik heb alles wat nodig is voor NaBHr4-reductie van p2p.Ik wilde alleen deze vraag stellen.Aan het einde van de synthese hou je dcm+freebase over, kan ik dcm gewoon kwijtraken door het in te dampen (af te destilleren) en dan freebase mengen met aceton en zoutzuur toevoegen?Tot ph 7 en indampen om hcl zout te maken? Ik heb alleen hcl met water (zoutzuur) en ik heb dus geen zwavelzuur op het moment voor hcl gas generator.Kan ik het gewoon doen zoals ik beschreven?
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
U hebt HCl nodig omdat u amfetamine hcl hebt gemaakt
 

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Ik maak meth, geen amf. Ik weet dat ik HCl nodig heb, maar ik wil geen gas maken omdat ik het wil titreren met 31 procent zoutzuur.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Ik denk dat er te veel water in HCl 31% zit, dan verlies je product.
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18

Ja, je kunt waterig hcl en isopropanol gebruiken in plaats van aceton. Voeg gewoon zuur toe in kleine porties, meng goed, wacht en controleer de pH. Het kost tijd. Als je oplossing roze is geworden, betekent dit dat je te veel hcl hebt toegevoegd.

1. Meng je freebase met isopropanol en voeg HCL (aq) toe.

2. Damp in tot een siroop. Koel af om te kristalliseren.

3. Wassen/kristalliseren. Het beste oplosmiddel voor deze stap is heet/kokend ethylacetaat.
 

madafaka

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Hartelijk dank meneer voor deze informatie. Ik neem aan dat ik isopropanol kan vervangen door methanol, toch?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Ja, je kunt elke alcohol gebruiken. Ethanol, methanol of isopropanol. Zorg ervoor dat je alles verdampt dat <100 graden kookt, inclusief water.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
U gebruikt droogijs en hoeft niet de hele nacht te wachten
U gooit freebase dezelfde aceton 1:1 mix was en gooi zuur HCl of u kunt mengen met aceton gooien naar droog ijs ongeveer 20min en gooi naar freebase en meng snel dit alles over kleur maak je geen zorgen u kunt wassen met aceton en kristal zal wit zijn
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Iemand die weet waar hij het over heeft.
Droogijs in de oplossing gooien verlaagt de oplossing zelf. Maar droogijs is zo koud en de pH is anders bij lage temperaturen, zoals -80 als je genoeg toevoegt, dus het zal waarschijnlijk inderdaad wit zijn.

Het is hetzelfde principe als HCl in je niet-polaire oplossing blazen, maar dan precies tegenovergesteld.
 
Top