Hoe maak je snelheidspasta van a-olie?

work3050

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo!

Ik zoek hulp bij het maken van speedpasta van a-olie.

Wat zijn de stappen om 1 liter a-olie om te zetten in speedpasta? Van wat ik weet heb ik zwavelzuur nodig, maar ik weet niet de verhoudingen om speedpasta te maken van 1liter a-oil.

EDIT : en welk materiaal/apparatuur heb ik daarvoor nodig? Ik kan iemand betalen voor een stap-voor-stap handleiding en een lijst met apparatuur.

Vriendelijke groeten
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Je hebt ook ethanol nodig en zuur a-olie aan om pH 7 te bereiken, ik weet niet zeker hoeveel cafeïne, maar je kunt het zelf proberen door kleine porties te maken. Bijvoorbeeld 100 ml olie, 100 ml ethanol en 100g-150g cafeïne. Als het eindproduct je niet bevalt, pas je gewoon de verhoudingen aan.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Altijd die verdomde cafeïne en ethanol... Is er een reden om ethanol toe te voegen anders dan om gewicht toe te voegen? Ik vind hier bijna nooit pasta zonder een of ander smerig oplosmiddel erin, met ethanol en water kan ik leven. Maar ik denk dat het meestal voor het gewicht, de geur en de consistentie is. Ik zou willen dat mensen cafeïne gewoon weglaten. Als iemand er cafeïne in wil, kan hij dat er zelf in doen.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Cafeïne is niet nodig voor een zuivere kwaliteit spul dat is een *****ing cut mate.
Het is heel goed mogelijk om een consistente pasta van puur product te maken zonder cafeïne.
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Ik heb hem net een voorbeeld gegeven, zo wordt het hier gemaakt. Persoonlijk verlaag ik de snelheid niet, tenzij het wordt gevraagd
"Bijvoorbeeld"
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Ok ok je bericht lijkt het standaardproces te zijn geweest. Goed om te verduidelijken.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
"Cafeïne is niet nodig voor spul van zuivere kwaliteit" bedankt dat je me op de hoogte hebt gebracht, ik zal je in contact brengen met een van mijn klanten die een kg speed wil voor 600GBP zodat je goed geld kunt verdienen door hem je spul van hoge kwaliteit te verkopen en niet een kloteklus.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ik weet dat cafeïne niet nodig is, hoewel ik veel klanten heb gehad die er liever een beetje in hadden. Waar ik me kwaad om maak zijn alle willekeurige oplosmiddelen die mensen erin stoppen. Hier doen ze alsof het een nieuw type is of zo en het ruikt giftig en brandt als de hel zodat mensen erin trappen.

Dus ethanol is ook helemaal niet nodig?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Ik gebruik aceton, maar ik verdamp het volledig voordat ik het verkoop en maak droog spul zonder knippen of vloeistof.
 

Ricardo10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
12
Reaction score
11
Points
3
Ik koop het ook als het €600 kost.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ja, maar waarom? Is het omdat alles beter mengt of zo?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Als je alleen zuur toevoegt, zal het niet reageren
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
100ml olie 100ml MeOH en zwavelzuur nog ph 7. Dat is alles
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
methanol voor pasta?
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Natuurlijk het makkelijkst om op kamertemperatuur te verdampen en snel op te snuiven.
Zoals deze is gemaakt in spanje sinds 20 jaar geleden
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Ik zou het niet aan een persoon geven omdat hij vergiftigd kan raken als de alcohol niet goed verdampt is.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
118
Reaction score
72
Points
28

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gezien, mijn ogen branden als ik het lees.
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Plaats in een geschikt vat. Koop een geijkte digitale pH-meter met hoge nauwkeurigheid en een zure pipet. Voeg aan 1 liter a-olie 5 liter pure Methanol toe. Voeg voldoende zwavelzuur 97% of hoger toe totdat pH 6 is bereikt. STROOM NONSTOP terwijl je het zwavelzuur toevoegt zodat je de amfetamine niet verbrandt. Nadat pH 6 is bereikt, pak je een heleboel vellen droog filtreerpapier, de grote, en droog je het. Dat is het wel zo'n beetje.
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Kan azijnzuur 80% gebruikt worden?
Of oxaalzuur? Die zijn veel gemakkelijker te krijgen.
En als ze kunnen worden gebruikt, moet ik de amfetamine wassen met isopropanol of aseton nadat het klaar is?
 
Last edited:

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
zwavelzuur is het beste. als je het niet kunt kopen, koop dan een oude autoaccu (of een nieuwe, lol) en kraak hem open en laat de vloeistof eruit lopen. er zit ongeveer 30% zwavelzuur in. distilleer het water en andere rommel eruit en je hebt het. :)
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Ik heb wat zwavelzuur te verkopen op dit moment, kunt u kijken op mijn add en PM voor details ...
 
Top