Question Hoe komen jullie op het darknet?

OperationHasj

Buying through escrow
New seller
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
24
Reaction score
42
Points
13
De vraag van vandaag is :

Hoe kom je op de veiligste manier op het darknet (We zijn nog steeds paranoia, zelfs als we staarten hebben😓)
en als het een betere manier is, veranderen we onze manier van inloggen (y)
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
471
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Gebruik VPN en tor browser
 

OperationHasj

Buying through escrow
New seller
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
24
Reaction score
42
Points
13
Tor wordt automatisch geïnstalleerd op Tails besturingssysteem, en Tails werkt niet met VPN, tenzij in een paar situaties, ik laat je zien waarom:

Kan ik Tails met een VPN gebruiken?

Op dit moment werkt Tails niet met VPN's.

Tor biedt anonimiteit door het onmogelijk te maken voor een enkel punt in het netwerk om zowel de oorsprong als de bestemming van een verbinding te kennen.

In tegenstelling tot Tor bieden VPN's geen sterke anonimiteit omdat de VPN-provider zowel kan zien waar je vandaan komt als waar je naartoe gaat.

Maar VPN's hebben duidelijke voordelen ten opzichte van Tor in sommige situaties waar sterke anonimiteit niet nodig is, bijvoorbeeld:

  • Om toegang te krijgen tot websites die Tor blokkeren of alleen toegankelijk zijn vanuit een bepaald land
  • Om videoconferenties zoals Jitsi of *****m te gebruiken
  • Om toegang te krijgen tot privé VPN-diensten zoals intranetten of gedeelde mappen
  • Om op het internet te surfen met hogere snelheden dan Tor
We overwegen nu om ook VPN-ondersteuning aan Tails toe te voegen:
  • Door een andere browser toe te voegen die een VPN zou gebruiken in plaats van Tor. (#19465 of #19942)
  • Door de optie te geven om een VPN te gebruiken in plaats van Tor voor het hele systeem en nog steeds Tor Browser te hebben om alleen Tor te gebruiken (#19901)
Zie voor meer informatie onze blauwdruk over VPN-ondersteuning.
 

marekzmarek

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
54
Reaction score
42
Points
18
Deals
14
Het is niet nodig om tails op vpn te gebruiken. Het is voldoende om vpn over tor-netwerk te gebruiken. Voer gewoon de vpn uit op het apparaat van de gegevensbron nadat je verbinding hebt gemaakt met tor. Werkt vrij snel, maar ik denk dat het afhangt van de gegevensoperator.
 

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Oct 1, 2024
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Gebruik VPN, spoof MAC Adress gebruik TOR en gebruik een VM en u bent redelijk veilig.
Je zou nog steeds niet 1000% veilig zijn, maar het is niet nodig om zo goed beschermd te zijn als je wat drugs verkoopt op het darknet.
 

OperationHasj

Buying through escrow
New seller
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
24
Reaction score
42
Points
13
Nee, we verkopen inderdaad geen schadelijke of zelfmoordproducten, we gebruiken TOR al.
We voegen spoof mac adress en vpn toe aan onze lijst dank jullie wel voor het antwoorden 🙏
(is vm makkelijk in te stellen?)
 

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Oct 1, 2024
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
VM is heel makkelijk te gebruiken, als je windows gebruikt kan ik je iets sturen "be invisible with windows" daar staat alles wat je nodig hebt.
Je moet echt veracrypt gebruiken op je VM.
 

Ricardo10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
12
Reaction score
11
Points
3
Je kunt maar beter niet paranoïde zijn over dit onderwerp. Als de politie of een hacker je locatie en informatie over jou wil weten, zullen ze daar in 98% van de gevallen achter komen.
 

OperationHasj

Buying through escrow
New seller
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
24
Reaction score
42
Points
13
Ja, dat is waar, we willen alleen wat zekerheid voor het geval dat.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Tor is de manier om dit te doen. Ga gewoon naar torproject.org, ze geven je alle info om het op te zetten. Ik heb gemengde dingen gehoord over het gebruik van een VPN. TorProjects standpunt is om het niet te doen tenzij je weet wat je doet. Als je voor een VPN kiest, gebruik dan een betaalde. Ik gebruik Mullvad. Ik zou ook bekend zijn met PGP.

Als je eenmaal aan de slag bent, wees dan voorzichtig met de link aggregators die je gebruikt. Ik hou van daunt.link.

Als je net aan het verkennen bent, kun je ook I2P en Tor bekijken. I2P is iets moeilijker op te zetten maar niet slecht.
 
Top