Question Hallo, ik ben nieuw hier en ik wil medicijnen importeren naar Sri Lanka.

Kiker

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 5, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik ben nieuw hier en ik was op zoek naar een plek om drugs (cocaïne, LSD, marihuana en andere) te importeren naar Sri Lanka, ik wil weten of dit mogelijk is en als het mogelijk is, hoe kan ik dan beginnen?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Alles is mogelijk als je het echt wilt 😃. Je hebt contacten en een plan nodig om goederen te importeren. Op het BB forum hebben we een niet-ontmoetingsbeleid, dus je kunt alleen via escrow kopen en bulkorders per post versturen is niet altijd een goed idee.

Kijk in de forumsecties voor veel informatie over kopen/verkopen, logistiek, enz.
 

Kiker

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 5, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Dank u,
om te beginnen, als ik slechts een kleine hoeveelheid wil kopen (om vertrouwd te raken met dit proces), wat is dan de beste keuze? Hoe vind ik betrouwbare sites waar ik kleine hoeveelheden kan bestellen?
 

India

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Het is gemakkelijk om Sri lanka PM me
 

cylencia

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 30, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Ik denk dat je het beste wiet kunt kweken en tabs importeren, vergeet de andere dingen tot je een gevestigde waarde bent.
Tabs zijn relatief makkelijk te smokkelen vanwege de grootte, als je een goede vent hebt kunnen ze zelfs boeken opsturen.
 
Top