Eenvoudigste manier om Mescaline HCL te synthetiseren

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hey jongens,
Ik ben een erg amateuristische scheikundige die (samen met mijn vriend die een ervaren scheikundige is) redelijk wat onderzoek heeft gedaan naar de synthese van mescaline hcl. Kan iemand mij de weg wijzen naar een relatief eenvoudige (en veilige) manier om deze verbinding te synthetiseren?

Bedankt
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Als je je onderzoek had gedaan, zou je het antwoord op deze vraag weten....

Ik zal je toch vertellen wat een zoekopdracht op Google van 5 minuten je zou hebben verteld...

3, 4, 5, trimethoxybenzaldehyde naar 3,4,5, trimethoxynitrostyreen, 3, 4, 5 trimethoxynitrostyreen naar mescaline.

Hoe je hieraan komt zal ik niet verklappen, want dat kun je vinden via Google en deze website.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Gebruik je een primair amine en nitromethaan? Oh en dan wat je ook gebruikt om het mee te reduceren...
De vraag die ik wil weten is met welke primaire amine de meeste mensen beginnen. Ik zag hier een synthese die cyclohexylamine gebruikt... is er een makkelijke manier om dit te verkrijgen of kan het worden vervangen door een andere is het 'alifatische' amine? Of iets dergelijks. Van wat ik gelezen heb zijn er twee soorten en ik zeg altijd de verkeerde, maar ja.
Ik wil dit ook gaan doen maar wist natuurlijk al de info die je zei. Het is meer de ins en outs...voor mij althans en ik beschouw mezelf niet eens als amateur standaard in scheikunde lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Oh sorry dat ik zo'n oude discussie weer oprakelde
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points