Eenvoudigste manier om Mescaline HCL te synthetiseren

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hey jongens,
Ik ben een erg amateuristische scheikundige die (samen met mijn vriend die een ervaren scheikundige is) redelijk wat onderzoek heeft gedaan naar de synthese van mescaline hcl. Kan iemand mij de weg wijzen naar een relatief eenvoudige (en veilige) manier om deze verbinding te synthetiseren?

Bedankt
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Als je je onderzoek had gedaan, zou je het antwoord op deze vraag weten....

Ik zal je toch vertellen wat een zoekopdracht op Google van 5 minuten je zou hebben verteld...

3, 4, 5, trimethoxybenzaldehyde naar 3,4,5, trimethoxynitrostyreen, 3, 4, 5 trimethoxynitrostyreen naar mescaline.

Hoe je hieraan komt zal ik niet verklappen, want dat kun je vinden via Google en deze website.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Gebruik je een primair amine en nitromethaan? Oh en dan wat je ook gebruikt om het mee te reduceren...
De vraag die ik wil weten is met welke primaire amine de meeste mensen beginnen. Ik zag hier een synthese die cyclohexylamine gebruikt... is er een makkelijke manier om dit te verkrijgen of kan het worden vervangen door een andere is het 'alifatische' amine? Of iets dergelijks. Van wat ik gelezen heb zijn er twee soorten en ik zeg altijd de verkeerde, maar ja.
Ik wil dit ook gaan doen maar wist natuurlijk al de info die je zei. Het is meer de ins en outs...voor mij althans en ik beschouw mezelf niet eens als amateur standaard in scheikunde lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Oh sorry dat ik zo'n oude discussie weer oprakelde
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Ik ken de opbrengsten niet, maar ik ben er vrij zeker van dat je methylamine als katalysator kunt gebruiken, wat handig is omdat je hiervoor ook nitromethaan nodig hebt, dat je kunt gebruiken om methylamine te maken.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Oké, dat is nuttig voor mij. Nitromethaan is voor mij moeilijk te verkrijgen en ik kan dus niet zeggen dat ik het zou verspillen door het te gebruiken om methylamine te maken, maar ik heb een synthese van firefighters gezien die me redelijk aantrekkelijk lijkt, in termen van OTC-heid.
Om eerlijk te zijn; nu ik er naar gekeken heb, kan ik waarschijnlijk gewoon cyclohexylamine maken en zelfs de Zn laten komen - en ik heb eigenlijk ook net de NiCl(II) besteld, 🤔 daarover....
Waarschijnlijk zou ik op deze manier een betere opbrengst krijgen - vrijwel overal vanaf de synthese van de primaire amine/catylist als ik cyclohexylamine zou gebruiken.
Anderen hebben ook voorgesteld om ammoniumacetaat als katalysator te gebruiken...
Ik weet nog niet welke kant ik op ga, het hangt ervan af hoeveel nitromethaan ik uiteindelijk overhoud. Ik heb nu echter wel wat nitroethaan, dus ik kom er langzaam maar zeker - ik ben mijn volgende RXN aan het opzetten in termen van het verwerven van precursoren.
Ik ben bezig met de reductieve aminering van tryptamine tot tryptofaan, maar ik heb geen geld meer en ik heb droog ijs nodig.
Ik ben bereid om toe te geven dat ik het werken aan de n,n-DMT synthese heb uitgesteld, zodat ik me stukjes voor de volgende synthese kan veroorloven.
Vandaag, een week later, krijg ik het ijs... droog ijs dat geen enkele vorm van speed is, hoewel ik veronderstel dat ik uiteindelijk ook de bijbehorende TMA zal maken.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hoe zit het met ammoniumacetaat?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ik bedoel strikt voor de 3,4,5-trimeobenzaldehyde naar de overeenkomstige b-nitrostyreen
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Yeh ik realiseerde me ammoniumacetaat kort nadat ik naar pihkal greep, zelfs als hij het een beetje poo poo doet lol.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Een interessante YouTube-video van chemdelic, ik denk dat hij zo heet, behandelde dit onlangs en leek het goed te doen - ook al voegde hij per ongeluk nitroethaan toe aan 2,5-DMOaldehyde in plaats van nitromethaan.
Ik weet niet meer precies hoe, maar hij vond een manier om het ter plekke gemaakte water gewoon af te gieten...
 
Top