Question DPIA in mijn amfetamine - opzettelijk?

justfortemp

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 19, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hallo ervaren chemici,

Ik ben hier al een tijdje een stille lezer, maar ik heb besloten om een account aan te maken omdat ik een vraag heb.

Kan iemand mij uitleggen hoe DPIA Di(betafenylisopropyl)amin in mijn amfetamine terechtkomt?
Ik test elke amfetamine die ik ontvang van mijn bron en het schadebeperkingslaboratorium rapporteert regelmatig DPIA-besmetting in de amfetamine.
Kan iemand mij vertellen of dit met opzet is gedaan of hoe de DPIA is ontstaan? Misschien een slechte synthese?


Hartelijk dank voor uw hulp :)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Hallo, het is gewoon een bijproduct van de synthese. Maak je geen zorgen. Ik denk dat er niet meer dan een paar cadeautjes van DPIA zijn, toch?
 

justfortemp

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 19, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hé G.Patton,

Bedankt voor je antwoord :)
Het wordt inderdaad alleen binnenin aangetroffen, maar de hoeveelheid is te laag om te bepalen.
Wat me echter sceptisch heeft gemaakt, is dat de zuiverheid in de loop van de tijd aanzienlijk is afgenomen.
We begonnen met 70% zuiverheid en de laatste paar batches scoorden allemaal "slechts" 45-50%.
Maar er zijn geen andere psychoactieve stoffen gevonden.
Dus kan het zijn dat de bron weet dat ik het aan het testen ben en het vermengt met niet-actieve stoffen zoals mannitol die niet worden gedetecteerd door het laboratorium. Of is het mogelijk dat een olie van mindere kwaliteit of een slecht productieproces de zuiverheid zo ver kan verlagen? Het is waarschijnlijk moeilijk te zeggen, maar ik zou graag de mening van een expert horen.

Betekent dit nevenproduct van de synthese (DPIA) dat het niet goed is gedaan, omdat het duidelijk vermijdbaar moet zijn, aangezien ik veel monsters had zonder dit product?

Bedankt voor uw tijd om mijn vragen te beantwoorden!
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Werden de inactieve ingrediënten ook gekarakteriseerd? Ik vraag me af wat de rest van 30% tot 100% is.
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Amfetaminezouten zijn zeer onstabiel en worden snel slecht. Zelfs farmaceutische bereidingen met zuivere farmaceutische ingrediënten kunnen dit probleem hebben.

Of is het mogelijk dat een olie van mindere kwaliteit of een slecht productieproces de zuiverheid zo ver kan verlagen? Het is waarschijnlijk moeilijk te zeggen, maar ik zou graag de mening van een expert horen.

Ja. De zuiverheid kan sterk variëren. Restproducten kunnen de kwaliteit verlagen en soms zelfs drastisch verlagen. Die laatste stap van titreren met zwavelzuur kan dodelijk zijn. Ook de typische reactie met Al/Hg is rommelig en kan veel zouten achterlaten. De LAH-reactie is schoner, maar ik weet niet zeker of veel mensen die gebruiken. Ik heb monsters gezien (mooi wit en kristallijn) die op verschillende zuiverheden getest werden. De enige variabele was de uitvoering van de reactie door de operator.

Ik heb nooit begrepen waarom iemand amfetamine gebruikt in plaats van racemische methamfetamine en waarom het populairder is in Europa.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Eigenlijk heeft Leuckart de meeste onzuiverheden, Hydride reducties en hydrogenaties zijn ook niet schoon van de pot, Al/Hg in speciaal met stoomdistillatie is verbazingwekkend laag op bijproducten en meth van farmaceutische kwaliteit efedrine door Rp/I is veruit het beste (komt van de laatste stap die startverbinding en tussenproducten vernietigt). Oh! Een zo toepasbare reductie met Na-metaal is ook heel goed.
Verrassend - ja. Maar waar.
Ik heb het alleen over actieve onzuiverheden omdat dat de enige zijn die tellen. Inactieve onzuiverheden kunnen worden beschouwd als vulmiddel.
Dat komt omdat Amfetamine een middel is en Meth een levensstijl. Dit komt door de verschillende duur, het is makkelijker om gezond te blijven met een drug die 8 tot 10 uur werkt dan met een die twee dagen of langer actief is, omdat de laatste je in een mum van tijd in een tweaker verandert.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Het is het resultaat van de reactie van amfetamine, een primair amine, met P2P, het keton. Dit gebeurt vaak omdat amfetamine aantrekkelijker is voor ketonen dan ammoniak. Een correct uitgevoerde stoomdestillatie (NIET alles overblazen bij 150 °C!) of gefractioneerde (vacuüm) destillatie zou dit oplossen, maar dit wordt zelden gedaan. Dit omdat DIPA en gerelateerde onzuiverheden zeer actief en langdurig zijn en de klanten denken dat de Amph sterker en dus beter is, terwijl het gewoon onzuiverheden heeft die sterk inwerken op het nor-adrenalinesysteem. De zeer lange duur maakt de comedown ook een stuk moeilijker. DIPA is slecht nieuws als je op zoek bent naar CNS stimulatie en euforie en minder naar teveel espresso achtige effecten. Naast klanten zijn het natuurlijk de koks die altijd op zoek zijn naar shortcuts en niet trots zijn op hun product, maar zichzelf voor de gek houden. Je zou denken dat als je batches van meerdere kilo's maakt, dat je je dan echte analyse kunt veroorloven? Nee, ze kunnen het zich wel veroorloven, maar ze willen het niet echt weten en daar is een goede reden voor.
 
Top