Question Beste synthetische cannabinoïde om thc te imiteren?

chemfox99

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik ben op zoek naar een synthetische cannabinoïde die ik kan gebruiken om een cbd-plant te verbeteren, zodat hij hetzelfde effect heeft als thc. Is JWH-018 mijn beste optie? Wat vinden jullie van adb-butinaca?
Bedankt voor jullie hulp.
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
adb-butinaca is veel te sterk en te makkelijk te overdoseren, wat eigenlijk een probleem is met 99% van de synthetische cannabinoïden.

THJ-018
APICA
APINACA
UR-144 (?)
AB-001

Mijn favoriet was BB-22 omdat het een vergelijkbare werkingsduur had als THC, maar het is al lang geleden verdwenen. Het was ook makkelijker te overdoseren en veel sterker dan de 5 op de lijst.

Om eerlijk te zijn - je kunt THC niet namaken met cannabinoïden die makkelijk te maken zijn. Er is altijd een probleem met ofwel de duur van de high of de stof is te onvoorspelbaar tijdens het herdoseren of zelfs met de dosis zelf.

Kijk ook eens naar:

NNE1
CUMYL-PICA
CUMYL-PINACA

ook n-methylcyclohexaan derivaten.
 
Last edited:

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
mijn ervaring is dat je er gewoon op spuit en laat drogen ----> 15-20 min. schoppen.
erop spuiten, in bakpapier wikkelen, dan rekfolie erover, 48 uur in de koelkast, dan 24 uur op kamertemperatuur, uitpakken, een beetje laten ademen in de frisse lucht ----> 1-2 uur kick...
Maar ik weet niet of dit voor alle stoffen werkt.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Een beetje de andere kant hiervan, maar wat is de duur van gewone synthetische cannabinoïden? Van piek tot afbouw? Ik ben altijd een beetje afgekickt van cannabis voor ongeveer 3 uur, dus minder zou goed zijn.
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
normale dosis van 15 minuten daalt
 

luc

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
APINACA (AKB-48), een adamantylinda*****lcarboxamide is het enigste mogelijke product om nog te maken zelf.

De sterkte van synthetische cannabinoïden kan bestaan en is vaak afhankelijk van hun chemische structuur en effecten op het lichaam. Eén van de bekendste en synthetische cannabinoïden is "MDMB-CHMICA".

Andere sterke synthetische cannabinoïden die vaak worden genoemd, zijn "JWH-018", "AB-FUBINACA", en "THJ-2201". Deze verbindingen kunnen extreem krachtig zijn, met effecten die aanzienlijk verschillen van de natuurlijke cannabis.
 
Top