Question Temaattiset Telegram-kanavat.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Ystävät!
Projektimme edistämiseksi pyydämme teitä kertomaan meille linkkejä telegram-kanaviin, jotka käsittelevät Darknetia/Huumeita/Kemiaa/RC:tä ja muita aiheita.

Älkää unohtako ilmoittaa maata, jossa kanava on suosittu.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Telegram-ryhmät ovat mahtavia jäsenten välisessä vuorovaikutuksessa, että voit keskustella, kysyä ja selittää mitä tahansa nopeasti. Valitettavasti suurin osa Telegramin "huumeaiheisista" ryhmistä on vain huijauksia tai huijausten mainostamista:(
Aitoa ryhmää Telegramissa on hyvin vaikea löytää, Syy numero yksi on, että Telegramin hakumekanismi on huono. Syy numero 2, jos jokin ryhmä on aito, se on useimmiten yksityinen, joten voit liittyä ryhmään vain kutsulinkin kautta.

@HEISENBERG Entä BB tg-ryhmän luominen? Mielestäni se olisi hyvä askel tämän hankkeen edistämisessä.:)
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Okei @HEISENBERG, kaivautun ja yritän suodattaa, jotta mikä tahansa linkki, jonka olen välittänyt, voi olla yhtä aito kuin tämä BB-sivusto.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8

@Theodormrl, olen myös huomannut, että telegramissa. Mutta pyyntö ei rajoitu vain telegramiin, vaikka tällä hetkellä on vaikea löytää luotettavia sivustoja, joissa voi olla vapaasti vuorovaikutuksessa mahdollisimman pienellä riskillä. Tönäistäänpäs vähän ympärillemme.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Juuri siitä minä puhuin. Se, että myyntiin sähke on aivan surkea, mutta se on loistava nopeaan ja nopeaan vuorovaikutukseen. Eli jos ryhmää moderoi joku luotettava henkilö, niin se on loistava "uutiskirjeeksi" tai miksi sitä sitten kutsuukaan. Myös ryhmän moderaattori voi rajoittaa ryhmän keskustelua ja silloin jäsenenä voit ottaa yhteyttä vain suoraan ryhmän moderaattoriin.

Theo
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
150
Reaction score
56
Points
28
Mistä saan sähkösanoman linkin?
Haluan liittyä ryhmään
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Hämmästyttävä idea!

En ole aktiivinen Telegramissa, joten en voi auttaa täällä - myös koska ajatus BB Telegram -ryhmästä tuli esiin, haluaisin ryhmäkeskustelun jonnekin, mutta ehkä jotain hieman OpSecin kanssa yh*****sopivampaa olisi hienoa..kuten Xabber tai Pidgin.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Samoin "CEOAmsterdam" hän oli yksi NL:n suurimmista myyjistä.
Hän teki myyntejä telegramilla, kytkemällä sen tg-ryhmään. Ja vuoden tai kahden kuluttua hän jäi kiinni. Tästä syystä kaikkien pitäisi olla tietoisia siitä, että on suuri riski julkaista tietojaan Tg:ssä. Älkääkä koskaan tehkö siellä mitään myyntiä myyjänä tai ostajana.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Kyllä se on totta

Luulen, että koko viestiketju hyppäsi pois aiheesta:) Kysymys aloituksesta koskee enemmänkin sivun mainostamista uusille jäsenille.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Löysin tämän sivuston kysymällä joltain Markkinoilla, miten syntetisoida jotain.
Luultavasti on parasta, että kaikki vain osallistuvat foorumeihin, jotka ovat olemassa heidän käyttämillään markkinoilla, ja toimittavat sipulit vain sitä kautta. Minulle ei edes annettu sipulia, vaan minun piti etsiä sitä, eikä tämän löytäminen ollut vaikeaa, kun tiesin sen olemassaolon.

Minulla on Signal, Telegram, Whatsapp ja muut, en käyttäisi MITÄÄN niistä yksityiseen, syytteeseen asetettavaan viestintään vain siksi, että ne eivät noudata ToR:ää, joten joku huolimaton, jonka kanssa puhut, voitaisiin tunnistaa, hänen IP-tietonsa jäljittää ja liittää keskusteluun kanssasi, jälleen IP-tieto jäljitettynä, matkapuhelimen avulla, joka paikannetaan matkapuhelinverkkojen kautta. Ei ehkä tarpeeksi, jotta sinut saataisiin kiinni teosta, mutta tarpeeksi, jotta sinusta tulisi kiinnostava henkilö. Vitut siitä.
 

user123qwe

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 17, 2022
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Minulla on tapana vierailla @mycodre, vain katsellakseni heidän tavaroidensa salamyhkäisyyttä ja pakkaamista...
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
En löytänyt @mycodrea telegramissa.
onko sinulla muuta tapaa liittyä?
 
Top