25B-NBOME:n synteesi bentsaldehydeistä nitrometaanilla

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Vaihe 1. 2,5-dimetoksinitrostyreeni.
HKZfyctaW8

1. 2,5-dimetoksibentsaldehydi 1000 g liuotettiin 5 litraan IPA:ta 80 *C:ssa.
2. Nitrometaania 735 g, etikkahappoa 200 ml ja etyleenidiamiinia (sykloheksyyliamiini, butyyliamiini) 37 ml lisättiin ilmoitetussa järjestyksessä ja reaktiota pidettiin 80 °C:ssa sekoittaen 3 tuntia.
3. Tämän jälkeen seosta pidettiin jääkaapissa yön yli, jolloin seos kiteytyi.
4. Kiinteä aine suodatettiin ja pestiin kylmällä IPA:lla, jolloin saatiin kiteisenä keltaisena kiinteänä aineena (600 g, 60 %).


Vaihe 2. 2,5-dimetoksifenyylietyyliamiini.
SNcxmf4RIv

1. Natriumboorihydridi (480 g) suspendoitiin 5 litraan IPA:ta.
2. 2,5-Dimetoksinitrostyreeniä (600 g) lisättiin pieninä annoksina sekoittaen.
3. Hajotetaan ylimääräinen borohydridi.
4. Uutetaan ja tislataan.
5. 500 g keltaista öljyä (propaani).
6. Lisätään 5 litraa IPA:ta.
7. Lisätään 8 mmol Zn.
8. Lisätään 3,5 mmol HOAc.
9. 240 g emäksistä keltaista öljyä.

Vaihe 3. Halogenointi.

3.1. Halogenointi. Bromointi var.
VJgOap85yu

1. Lisätään kolviin 2,5-dimetoksifenyylietyyliamiiniemäs.
2. Lisätään kolviin HBr 48 % 1,1 mmol ja sekoitetaan.
3. H2O2 1,1 mmol tipoittain kolviin ja sekoitetaan.
4. Kun kaikki H2O2 on lisätty, sekoitetaan 1,5 tuntia huoneenlämmössä.
5. Uutetaan EtOAc:lla ja lisätään asetonia.
6. Hapotetaan HBr 48 % tai HCl kons. pH:ssa 6.
7. Laitetaan pakastimeen 12 tunniksi.
8. Suodatetaan ja kuivataan 4-bromi-2,5-dimetoksifenyylietyyliamiini hbr (hcl).


Vaihe 4. NBOMe.
S7Gtgj81QA

1. 2C-X-hydrokloridin (tai hydrobromidin) (1,0 mmol) ja 2-metoksibentsaldehydin (1,1 mmol) suspensioon EtOH:ssa (10 ml) lisättiin Et3N (1,0 mmol) ja reaktiota sekoitettiin, kunnes imiinin muodostuminen oli täydellistä (30 minuutista 3 tuntiin).
2. NaBH4 (2,0 mmol) lisättiin reaktioon, jota sekoitettiin vielä 30 minuuttia.
3. Reaktioseos haihdutettiin alennetussa paineessa ja liuotettiin uudelleen EtOAc/H2O (30 ml, 1:1).
4. Orgaaninen kerros eristettiin ja vesikerros uutettiin EtOAc:lla (2 × 15 ml).
5. Yhdistetyt orgaaniset uutteet kuivattiin (Na2SO4), suodatettiin ja haihdutettiin alennetussa paineessa.
6. Puhdistettu vapaa emäs liuotettiin EtOH:hon (2 ml) ja siihen lisättiin etanolinen HCl (1M, 2 ml) ja liuos laimennettiin Et2O:lla, kunnes muodostui kiteitä.
7. Kiteet kerättiin suodattamalla ja kuivattiin alennetussa paineessa. Saanto: 88 %.
 
Last edited by a moderator:

fuqall

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 6, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Miksi joku haluaisi pilata 2cb:n? Nbome oli markkinointiväline IMO
 

dragonbyte

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 10, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
25I-NBOMe on täysi agonisti, se on kiistatta tehokkaampi kuin 2c-b.

25B ei ole tietääkseni täysi agonisti...
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Toimiiko 1,1 mmol HCl tai HI halogenointiin hyvällä saannolla?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
en malta odottaa, että voin tarkistaa vaihtoehtoisen menettelyn ensimmäistä vaihetta varten, joka on lupaavampi saannon kannalta ja yksinkertaisemmilla reagensseilla.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
164
Reaction score
160
Points
43
Tarkistitko asiaa lisää ja löysitkö paremman reitin?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Hmmm... toki, löysin jopa uuden, mutta minulle sattui vahinko ja minun on uutettava ja katsottava, reagoiko se edelleen. Ydinvalmiste on vanha ja varmaan moni ei ole ottanut sitä huomioon... Kokeilin sitä ja toimi täydellisesti yli 80 % saannolla. Annan sinulle viit*****, jos kirjoitat minulle yksityisesti.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Pelkistäminen onnistuu hyvin myös Al-amalgaamin ja Cu2+/NaBH4:n kanssa, ja jäin jumiin halogenointiin, jonka vuoksi tunnen itseni todella nöyryytetyksi kemiaa kohtaan, koska olen aiemmin tehnyt paljon vaikeampia tehtäviä.
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Ajattelin, että nitropropeenin käyttäminen nitrostyreenin sijasta olisi mukavaa...
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Rakenne-aktiivisuussuhteet viittaavat huonoon vuorovaikutukseen alfametyyli- ja N-bentsyyliosien välillä.
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Luulen, että puhun vain itsekseni, mutta näyttää siltä, että olisi helpompaa pelkistää nitrostyreeni suoraan 2,5 MO-PEA: ksi Zn: llä ja HCl: llä...
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Ei, et voi missata yhtä vaihetta, saatuasi tyydyttymätöntä ainetta tai menettää saantoa. Etikkahappo, jossa on sinkkiä vedettömissä olosuhteissa, voi toimia paremmin. Jos vain et ota vedetöntä HCl-happoa.
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Kiitos, sinun täytyy kokeilla käyttää hapanta happoa hydrokloridin sijasta ja katsoa, miten se toimii...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Et puhu itsellesi ollenkaan. Tämä on minulle erittäin mielenkiintoinen artikkeli, ja kerään tarvikkeitani kokeillakseni. Rakastan ajatusta näin voimakkaasta psykedeelistä! En koskaan olisi vastuuton sen kanssa ja yrittäisi antaa sitä happona - se on mielestäni pilannut nämä huumeet. Se muutti ihmisten näkemyksen nbomeista, kun ihmisiä alkoi kuolla, koska lehdistö halusi vain riettaan jutun!
Itse annostelin niitä AINA vastuullisesti ja pidin niitä hyvinä psykedeeleinä! Myös 2cb:n ottaminen olisi ihanaa, myönnettäköön se. Saatan joutua ostamaan 1/2kg 2,5-dmo bentsaldehydiä. (Kirjaimellisesti, koska en löydä ketään, johon luotan, joka myisi minulle alle sen!). 2,5-dmo-bentsaldehydillä voi kuitenkin tehdä niin paljon erilaisia asioita, joten vaikka lopputuotteeseen, jota haluan, on enemmän vaiheita kuin jos ostaisin tryptamiinia, tosiasia on, että tryptamiinilla ei voi tehdä niin paljon sellaista, joka kiinnostaa minua yhtä paljon kuin fenetyyliamiinit - suosin tollerenssisyistä johtuen erittäin psykedeelisiä fenetyyliamiineja tryptamiinien sijaan (yleensä - on kuitenkin muutamia poikkeuksia).
Täytyy rakastaa alibabaa...
 

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 12, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Kokeile lukea se saattaa kiinnostaa sinua?
SUPERPOTENTTIEN SEROTONIINILIGANDIEN N-(HALOGENOITUJEN) BENTSYYLIANALOGIEN SYNTEESI
J. Chil. Chem. Soc., 59, Nº 3 (2014)

Vuonna 2003 alustavat tutkimukset johtivat siihen, että N-2-
metoksibentsyylisubstituutio, ei ainoastaan fenyylietyyliamiinien vaan myöskin
fenyyli-isopropyyliamiinien, tryptamiinien ja 3-(2-aminoetyyli)-(1H,3H) -(1H,3H)
kinatsoliini-2,4-dioneja, jotka ovat sukua tyypilliselle 5-HT2-reseptoriantagonistille
ketanseriiniin, johtavat erityisen korkeaan affiniteettiin 5-HT2A-reseptoreihin.5.

Kaikki tuntemani ihmiset pitävät 25I:stä enemmän kuin 25B:stä ja 25C:stä, koska se on loistava psykedeeli ja helpottaa mielen toimintaa....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
luulen, että olen ehkä kuullut tästä paperista, katson.....

tiedän, että kemian kieli on tällä hetkellä yli ymmärrykseni, käytännön mielessä.

Yritän edelleen pelkistää tekemäni 3,4,5-TMONSin vastaavaksi PEA:ksi. Olen onnistunut siinä kerran todella huonolla saannolla NaBH4/CuCl2-menetelmällä, mutta ei vielä tarpeeksi käyttökelpoista. Minulla on muutama eri nitrostyreenin / nitropropeenin rakentaminen näytekokoelmassani mo, ajattelin id työskennellä yksi minulla on eniten, kunnes saan sen oikein!
 

drslump

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Mar 14, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Onko joku onnistunut tässä asiassa?
Etsin todella kovasti tätä yhdistettä.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ei vielä, mutta kerään asiaankuuluvat yhdisteet. Aion ensin pelkistää P2NP:n r-amfetamiiniksi.
Sitten, kun minulla on kunnollinen pumppu ja parempi tukkeutumaton Buchner. Haluan kuitenkin pumpun myös rxns: lle, joten tarvitsen sen säädettäväksi monitorilla ja pystyä vetämään jotain 600mmhg: n kaltaista. Olen uusi koko tyhjiöasiassa, joten kaikki arvot ovat hämmentäviä.
En myöskään tiedä, ovatko halvemmat pumput säädettävissä. Veikkaan, että ei....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Okei, joten voin nyt kokeilla tätä ensimmäistä vaihetta....kokeilin sitä hyvin samalla tavalla toissapäivänä, mutta käytin etanolia IPA:n sijasta ja unohdin säätää refluksin pituutta alhaisempaa lämpötilaa varten... En myöskään tehnyt etikkahappoa... en tajunnut, että tarvitsin sitä, jos rehellisiä ollaan...

Sanotaanko myös, että olen pienessä mittakaavassa, säädänkö minkään aineen määrää?
 

drslump

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Mar 14, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
HAHAHAH okkk !!!

En tiedä, en ole hyvä kemisti asioissa, mutta kuvittelen uusia isomeerejä, kuten lisätä 3C-P:hen bentsaldehydirengas ja tehdä siitä 1k vahvempi, olisiko se mahdollista? tehdä 35P-NBOME?

Anteeksi, jos tämä on väärin.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Se on siistiä, että selvitin sen jonkun muun täällä olevan henkilön avulla.
Olen AINA vihannut punnitsemista. Luultavasti juontaa juurensa siihen, kun myin huumeita ja halusin ottaa niitä ja niin koskaan valmistella niitä tai jotain en tiedä. Ehkä vaa'ani ovat vain paskoja, mikä on syynä, mutta hei... se oli pirun onnistunut.
Menin pieleen lisäämällä liikaa liuotinta (aivan liikaa) sekä en puhdistanut NM:ää tarpeeksi....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Sanoin, että selvitin sen... selvennykseni. Olen edelleen ensimmäisen Henryn reaktion parissa, jossa 2,5-DMOBA:sta muodostuu 2,5-DMONS.
Se on sitten pelkistettävä 2c-h:ksi, sitten aktiiviseksi 2c-lääkkeeksi ja sitten nbomeiksi.
Aion lähes varmasti yrittää tehdä meskaliinia ensin... paljon yksinkertaisempaa ja vähemmän vaiheita.
Pelkistän nitrostyreenin, joka minulla on jossain vaiheessa sen jälkeen, kun olen myös muuttanut loput aldehydistä samaksi, ja sitten päätän, mitä voin saada sen muuttamiseksi siihen, mitä haluan eniten....
 

drslump

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Mar 14, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hienoa. Näyttää siltä, että onnistut.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää!
 
Top