Question Poltatko ketamiinia?

Die*****

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
Kaikki tiedot ovat tervetulleita RAKKAUS
 

Elsie

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 14, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Minua on ihmetyttänyt jo useiden vuosien ajan, että useammat ihmiset eivät tiedä k-rockista. Kaikille, joille kerron, kukaan heistä ei usko minua, mutta kun he saavat tietää, heistä tulee pakkomielle!
Teeskennelkää vain, että se on kokaiinia ja valmistakaa siitä crackia. Voit käyttää soodaa, minä suosin ammoniakkia, lipeä toimii myös, mutta kannattaa varmistaa, että se on huuhdeltu hyvin. Työnnä se crack-putkeen ja huuda. Tai voit tehdä sen naulalla, mikä on paras tapa.
Voit myös sekoittaa K-suolaa ja koksia missä tahansa suhteessa ja keittää seoksen hybridikiveksi.
En voi uskoa, etteivät useammat ihmiset tiedä tästä, varsinkin kun crackheadit pyytävät aina uutta kiveä poltettavaksi.
Normaalisti ketamiinin polttaminen ei ole hyvä asia. Minulla oli ennen kämppis, joka huijasi ihmisiä täyttämällä metaputken K:lla, sulattamalla sitä hieman ja välittämällä sitä ihmisille kuin se olisi jib. Se muuttui piipussa punaiseksi, ja sitten he tukehtuivat myrkkysavuun. Aivan kamalaa!
Noin 19 tai 20 vuotta sitten oli liikkeellä eräs erä metamfetamiinia, joka oli saastunut pienellä määrällä ketamiinia. Ei niin paljon, että sen olisi huomannut kiskoja tehdessä, mutta niin paljon, että se maistui paskalta ja värjäsi piipun punaiseksi. Sen on täytynyt olla iso erä tai sitten sitä on levitetty ympäriinsä, koska sitä ilmestyi jatkuvasti noin 6 kuukauden ajan.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Synteettisten polttaminen on minulle puhdasta syöpää. En suosittele, mutta jos teet sen pysy turvassa.
 
Top