Etsitkö apua pseudoefedriinin uuttamiseen?

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Hei! Olen hiljattain kiinnostunut Methin syntetisoinnista ja tarvitsen apua pseudoefedriinin(img.4) uuttamisessa tableteista, joista toiset sisältävät 200mg/30mg (Iboprofen(img.3)/Pseudohydrokloridi)5.26 €(img.1) ja toiset 5mg/120mg(Setiritsiinidihydrokloridi(img.5)/Pseudohydrokloridi)3.73 €(img.2), kumpaankaan vaihtoehtoon ei tarvita reseptiä. Toki nuo 3,73€:n hintaiset ovat paljon kannattavampia kuin muut, mutta niitä ei ole saatavilla joka apteekissa, ja ne on vaikeampi "selittää", koska ne ovat allergioihin (jotkut apteekit vaativat lääkärinlausunnon allergiasta, niin tyhmältä kuin kuulostaakin, ja ne on tehty mielenkiintoisiksi). En ole kovin hyvin perillä siitä, mihin amiinit voivat liueta ja mihin eivät voi liueta veden lisäksi, että primäärit ovat liukoisimpia jne, sen jälkeenkään minulla ei ole aavistustakaan, miten ne erotellaan toisistaan. Jos jollain on ideoita, kiitos etukä*****. Jatkossa yritän syntetisoida asian kuvien ja ehkä videon avulla ilman kalliita laitteita yms.


Kuvia pillereistä ja rakennekaavoista jos niistä on apua:
 

Attachments

  • 9OVq6Rx4JF.jpg
    9OVq6Rx4JF.jpg
    439.2 KB · Views: 88
  • VRYwJCaAv2.jpg
    VRYwJCaAv2.jpg
    240.4 KB · Views: 75
  • aN3hl6pQg0.jpg
    aN3hl6pQg0.jpg
    213.1 KB · Views: 65
  • I8ysxik75B.jpg
    I8ysxik75B.jpg
    33.9 KB · Views: 65
  • YDIiSA6FMB.jpg
    YDIiSA6FMB.jpg
    201.3 KB · Views: 64

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 2, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Sinun on tehtävä happo-/emäsuutto , suurin ongelmasi on, että et löydä maastasi HCI:n ja liuottimien lähdettä . Maassanne ei myydä yksityishenkilölle HCI:tä, Toulolia, Asetonia ja muita aineita. Myöskään et löydä punaista fosforia sinun täytyy tehdä itse , toinen ongelma on , että tuot***** hinta on erittäin korkea , se on hyvä omaan käyttöön , mutta myyntiin se on järjetön . 120 mg saat ehkä 100 mg yhdestä pilleristä tarvitset 1 paketin yh***** grammaan efedriiniä , sinulla on kustannuksia uuttamisesta , sitten sinulla on kustannuksia muista ajatuksista , toinen ongelma on , että miten ostat suuria määriä pillereitä , koska tästä vuodesta lähtien tarvitset e-reseptin . Muista 30 mg:n pillereistä lopputuotteesi maksaa yli 20-25 euroa yhdestä kappaleesta , irtotavaran hinta maassasi on puolet siitä.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
No lähde asetoni täällä on Laitteisto kaupat voit 500ml asetoni liuotin maali alle 2euroa. HCl löytyy joskus pienemmissä kaupungeissa supermarketeissa se oli HCL 17% ja jne. hinnasta ajattelin täällä Bulgariassa on halvin ephedrie ja kaikki tekevät sitä ja hinta on tasan 20-25euroa per osuma (idk kuinka paljon se on tarkalleen, mutta probablly 0,4 tai 0,5gs. Ja älä aloita minua kristalleista... ne eivät ole edes keltaisia vaan oransseja.
 

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 2, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Todelliset kiteet kadulla Bulgariassa ovat 120-140 levaa , mutta irtotavaran hinta yhdelle K on 10500-13000 euroa hyvää tavaraa , tuotantohinnalla 25 t eurosta olet vittuuntunut. Ja HCi 17% tarvitset parempaa.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Fr????? Onpa järjettömän korkeat hinnat omg
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Hei, olin yllättynyt nähdessäni kaikki nämä negatiiviset kommentit, joissa mainitaan kaikki muu paitsi vastaus kysymykseen. Nyt en tiedä, mitä on saatavilla/ei ole saatavilla kysyjän maassa, mutta tämä foorumi on tarkoitettu auttamaan toisiaan voittamaan vaikeudet ja olen varma, että lähes kaikkeen löytyy ratkaisuja.

Aluksi suosittelen happo-emäsuuton ja setiritsiiniä sisältävien tablettien käyttöä, vaikka en olekaan tehnyt tätä. (Yritän hankkia samanlaisia tabletteja, koska niitä on saatavilla lähes joka maassa - yritä sitten toimenpidettä, jotkut sudenkuopat voi tulla esiin vain kokeilemalla).

1. Jauha ensin tabletit hienoksi jauheeksi - esim. kahvimyllyllä.
2. Liuota jauhe tislattuun ve*****
3. Tyhjiösuodata liukenematon jäännös (jos sitä on).
4. Setiritsiini liukenee mielestäni ve*****, mutta se on myös karboksyylihappo. Karboksyylihapot liukenevat aina emäksiseen liuokseen, koska ne muodostavat suoloja emästen (NaOH, KOH, NaHCO3 jne.) kanssa.
5. Tekisin ensin pesun jollain poolittomalla liuottimella epäpuhtauksien poistamiseksi.
6. (Ei pakollinen, mutta jos liuoksesi on suuri määrä, niin voisit pienentää tilavuutta hitaasti haihduttamalla vettä (tai tyhjiötislaamalla, rotavapilla mitä tahansa sinulla on. Tämä lisää uuttosi tehokkuutta).
7. Basifioi nyt liuos 25 % NaOH:lla tai 33 % KOH:lla vähintään pH 12:een, voit mennä hieman yli, mutta älä käytä liikaa emästä, se ei ole "enemmän on parempi" -tapaus, se voi itse asiassa vahingoittaa pseudoasi joidenkin lähteiden mukaan. Jotkut suosittelevat lisäämään ensin poolittoman liuottimen (DCM, kloroformi, heksaani, petrolieetteri jne.) ja sitten emäksen, jotta emäksinen pseudo siirtyy muodostuessaan heti poolittomaan liuottimeen. Minä käyttäisin DCM:ää, koska silloin vesi on päällä ja pH:n voi tarkistaa helpommin vesifaasista. Kerro mitä liuotinta sinulla on, en voi kuvitella maata, jossa ei ole liuottimia saatavilla. Mene DIY- tai rautakauppaan tai vain supermarkettiin ja aloita etikettien tarkistaminen. Esim. maaliliuottimet tai tahranpoistoliuottimet (jälkimmäiset ovat yleensä hyvin puhtaita.) DCM voi olla maalinpoistoaineissa, jos kaupat eivät myy sitä sinulle, tarkista marketplace tai muut mainossivustot.
8. Uuttakaa niin paljon liuottimella kuin voitte. Tee tämä kolme kertaa. Ihannetapauksessa liuotinta pitäisi olla yhdistettynä vähintään yhtä paljon kuin vettä on jäljellä. Tämä lisää tehokkuutta valtavasti ja sitten voit tislata pois ja säästää suurimman osan liuottimesta joka tapauksessa.
9. Yhdistä liuotin kolmesta uutosta, pese hieman tislatulla vedellä 2 kertaa 1/4 liuottimen tilavuudesta riittää. Pese sitten lopuksi suolavedellä - jätä tämä seisomaan hetkeksi, jotta suolavesi voi imeä liuottimesta mahdollisimman paljon vettä. Kuivaa sitten kuivalla MgSO4:llä ja suodata kuivausaine. Sinulla pitäisi olla suhteellisen puhdas liuos.
10. Tislaa liuotin pois, ja jäljelle pitäisi jäädä pseudofreebase.
11. Tässä tekisin TLC:n nähdäkseni, onko muita komponentteja, sitten voit tyhjiösuodattaa sen puhtaaksi tai höyrytislata, jos sinulla ei ole tarpeeksi vahvaa tyhjiöpumppua. Jos sinulla ei ole kokemusta TLC:stä, voit jättää tämän tekemättä, tuotteesi pitäisi olla OK pelkistämistä varten. Yritän tehdä tämän, jos saan samanlaisia tabletteja ja raportoin takaisin.

Kerro minulle, jos sinulla on kysyttävää, niin siirrymme seuraavaan vaiheeseen metan valmistamiseksi. :)
 

rapse2025

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 21, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Olen Brasiliassa ja siellä ei ole paljon tietoa metamfetamiinista ja vielä vähemmän siitä, miten syntetisoida, etsin tehdä sitä ja mitä minulla on saatavilla täällä on 60x2,5 tablettia (triprolidiini) laktoosimagnesiumtärkkelyksen ja povidonin kanssa, onko tämä opetusohjelma teidän näitä pillereitä varten?
 
Top