Question Etsitään opettajaa

little_chemist

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hei, im etsii henkilöä, joka opettaa minulle, miten tehdä mefedronia. Puhun englantia ja puolaa.
 

zuidmen

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
0
Reaction score
0
Points
3
Deleted

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Saan stopet,20kg p2np,ja 50l metanolia ja muuta paskaa,ei tapahdu mitään.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Kyllä kaikilla foorumeilla
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
 

little_chemist

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kiitos vastauksesta, näin tämän foorumilla, mutta tarvitsen jonkun opettamaan minua henkilökohtaisesti.
 

zuidmen

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
0
Reaction score
0
Points
3
Deleted

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Pseudo tein, hypereal Puolan foorumi, löydät smal mittakaavassa synteesi. mutta jos tiedän, missä myydä, aion tehdä suuressa mittakaavassa, tästä videosta, sen näyttää helppoa, mutta miksi tietää.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Voit kokeilla, miten kokkaan, kaikki on selitetty vaihe vaiheelta
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
534
Reaction score
287
Points
63
Olettaen, että olet käytettävissä kunniamaininta, joka toimii totuuden merkkinä preparatiivisesta pimeästä taiteesta tämä annat lahjoituksena foorumille ja lupaan vakaasti, että mahdollistan optimaalisen tietotaidon toteuttamisen, jotta voit saada käsiinsä joitakin kulutustavaran varastoja. Uskallan itse kolikko joitakin minun ominaispiirteitä: KEMIALLINEN kinkit kuten: näkemystä ja opastusta koko prosessin alusta alkaen odotettuun mestaruu*****. Minulla on usein nopeita tuloksia, joten se ei voi välttää perustavanlaatuisia oppitunteja uskokaa minua, he ovat MANdatory!

vastata kuka tahansa voi!

TEE, MITÄ HALUAT, ON KOKO LAKI!

P.S. Henkinen herääminen perustavanlaatuisten reikien kautta, kuten kolmas silmä (psy); perseen neitsyyden menettäminen (ruskea reikä paljastus eturauhanen); TEKNIVAL-avautuu kolmas sieraimenne = tuottaa mutanttitiikerin steroideilla ja erityisesti geneettisesti muunnettu superinfektiivinen INNVIYNCYIVLiERvirusvektorin suunnittelu Zombie T-virus agessiivinen asento VAARA! asuva paha zombified kemistit tekevät, mitä tehdään parhaiten ...
 
Top