Question miten markkinoida uutta lääkettä kaupungissa? (P*****)

holly_shit

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Joten minulla on läh*****i saada erittäin puhdasta ja suuria määriä P***** Freebase Crystals , mutta ongelmana on, että se ei ole edes tiedossa kotimaassani niin im ihmettelen, miten he markkinoivat täysin uusia lääkkeitä ensimmäistä kertaa.
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Anna ilmaiseksi yksinkertaisia, on korkea laatu hyvään hintaan, tehdä alkuperäisiä pakkauksia, jotka ovat ainutlaatuisia sinulle,...
 

holly_shit

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Annoin joitakin ilmaisia näytteitä joillekin ihmisille kaupungissa, mutta se ei toiminut, ja yritin markkinoida tuotetta verkossa ja se ei toiminut yhtä hyvin, vaikka että tarjoan sitä erittäin hyvään hintaan ig bc en löytänyt parempaa paikkaa markkinoida sitä, joten juuri nyt im yrittää markkinoida sitä ulkomailla, mutta idk jos se, on hyvä idea bc lähetyksen ja kaikki, että stuffs, do u on mitään ideaa?
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Verkkomyynti on imo paras ratkaisu
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Kyseessä ovat kapeat markkinat, bro. Itse haluaisin kaikki dipperit, jotka saan käsiini, mutta se olen minä. Nimi on tahriintunut, eikä sillä saada paljon uusia ihmisiä, vain vanhoillislestadiolaisia...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Hanki joitakin ihmisille, joilla on paljon ystäviä, jotka käyttävät. Etsi ihmisiä, jotka nauttivat uusien asioiden kokeilemisesta. Sana suusta on paras veto
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
66
Points
18
Älä yritä muuttaa paikallisten lääkemarkkinoiden rakennetta, se on pitkä prosessi, etkä todennäköisesti henkilökohtaisesti saa siitä suurta hyötyä.
Aloita vain kaupankäynti maailmanlaajuisesti ja todennäköisesti jonkin ajan kuluttua saat muutamia jälleenmyyjiä, jotka ovat paikoista, joissa on hyvä kysyntä tälle tavaralle.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Tässä vastauksessa on paljon järkeä
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Olisi erittäin mahtavaa, jos harkitsisit jonkinlaisen mainoslahjan antamista. Lähettäkää joillekin ihmisille kastettu sikari tai kaksi. En ole koskaan itse kokeillut pölyä, mutta olen aina halunnut. Se on tuntematonta omalla alueellani, ja kaikki luulevat sitä oikeastaan palsamointinesteeksi tai formaldehydiksi. Minulla ei ole enää kärsivällisyyttä sanoa, "ei, kusipää, se on P***** - fenyklidiini".

Jos se on hyvä tuote ja hyvin vastaanotettu. Olen keskellä täysin hyödyntämättömiä markkinoita.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Tärkeintä on ilmaiset näytteet ja luottamuksen saavuttaminen asiakkaiden kanssa. Minulla on ollut samanlainen kokemus eräästä lääkkeestä, kukaan ei halunnut sitä, koska sitä ei oikein tunnettu eikä kukaan tiennyt, mikä on sen laatu tai onko se turvallista, tietenkään mikään lääke ei ole turvallinen, mutta nykyään ei valitettavasti voi olla varma, voiko vain kerran tehty toimenpide olla kohtalokas. Jakakaa ihmisille pieniä näytteitä kokeiltavaksi, ja jos he pitävät siitä, he ottavat varmasti yhteyttä teihin. Jos he eivät, niin sitten vain tiedät, että he pitävät aina mielessä, että olet antelias ja laillinen myyjä. Wich on erittäin tärkeää liiketoiminnassa.
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
IM Yhdysvalloissa minulla on muutama ppl, jotka nauttivat siitä, mutta he ovat kotoisin kaupungista, jossa se on suosittu.... En maanantaina näyte vain nähdä sen merkki missä olen .. vain yksi dipper ja katso jos ppl jahtaa cig ..
 
Top