APUA JA NEUVOJA

PandaPanda111

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Etsin parasta tapaa poimia leikkaus Methistä. Ensimmäinen kerta tällä upealla foorumilla, joten pyydän anteeksi, jos sanamuoto ei ole oikein. Minun ei ole mahdollista valmistaa omaa tuotetta tällä hetkellä, joten minun on pakko saada mitä voin. Minulla on keinot ostaa, mutta tuote ei ole A-luokkaa. Epäilin ensin, että leikkaus on MSN, mutta uskon, että olen tekemisissä muiden aineiden kanssa. Päätavoit*****i on saada laadukas tuote. Olen katsonut ja tutkinut, ja muut kuin asetonipesu ja jopa konvektiouunin käyttäminen mainittujen epäpuhtauksien poistamiseksi eivät oikein toimi. Pesin 5 oz ja menetin huomattavan paljon tuotetta; jäljelle jäi 2 oz. Uskon, että pesun jälkeenkin leikkaus on niin syvällä kyseisessä tuotteessa, että sitä on mahdotonta poistaa kokonaan. Tuote oli silti heikko, aiheuttaa päänsärkyä ja nivelkipuja. Kuulostaa kyllä MSN:ltä, mutta uskon todella, että se on leikattu jollain muulla. Mitään ideoita siitä, mitä tämä voisi olla ja miten poistaa. Uusia temppuja tai ideoita olisi hienoa. Olen ostanut tuotetta useista eri lähteistä, mutta kaikki näyttävät olevan saastuneita. Olen rajallinen täällä ja arvostaisin kaikkia neuvoja. Haluaisin tuottaa oman tuot*****i, mutta en vain usko, että voin saavuttaa kaikki tarvittavat kohteet tämän unelmani toteuttamiseksi juuri nyt. Joten minun on laadittava tämä suunnitelma, jotta voin tehdä parhaani siitä, mitä voin tehdä sillä, mitä on saatavilla. Kaikki neuvot olisivat erittäin tervetulleita.
Kiitos.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Hei. Mikä on nimesi MSN? Voiko u selittää?
 

PandaPanda111

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
MSN on lyhenne sanoista metyylisulfonyylimetaani. Sitä myydään täällä vitamiinilisänä. Sitä käytetään myös eläimille. Kun ainetta kuumennetaan, se muuttuu täydelliseksi kiteeksi, joka näyttää samanlaiselta kuin jää. Sitä on lähes mahdoton tunnistaa, ellei sitä polta, ja siitä se ilmeisesti tunnistetaankin. Minun IV tai käyttäjät, jotka nuuskaavat, eivät yleensä voi maistaa tai erottaa eroa vain sen, että tuote on heikko ja varmasti leikattu jollakin. Uskon kuitenkin, että on mahdollista, että se on jonkin muunlainen uusi leikkaus, jota käytetään, ja mietin, onko olemassa menettelyä, jota voisin käyttää aineen tunnistamiseksi ja poistamiseksi. En usko, että se on tällä hetkellä mahdollista tehdä itse. Tarkistan asioita, mutta olen väsynyt käsittelemään tätä ongelmaa ja olen hyvin iloinen, että minulla on vihdoin joku älykäs ja tällä tasolla oleva henkilö, jolta kysyä. Arvostan ja kuuntelen kaiken palaut*****ne.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Voiko se olla isopropyylibentsyyliamiini? Nyt se on useammin leikkaus
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Hei,

MSN voidaan poistaa kylmällä asetonilla.
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Hei, 7 vuotta sitten minulle käyttää alkoholia puhdistaa met ,liuottaa kaikki tuote JA käyttää jotain tällaista
IoXbDAfMV7
IoXbDAfMV7
ja seuraavana päivänä löysin metamfetamiinia säiliön sisältä JA viiltoa säiliön sivuilla, mutta tällä hetkellä en enää käyttänyt tätä materiaalia ja asiat muuttuivat...
 
Top