D-amfetamiini fenyylipropanoliamiinista / katiinista käyttäen litiummetallia muunnettua koivun pelkistämistä ravistamalla ja paistamalla. D-metamfetamiini efedriinistä.

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Voit käyttää efedriiniä D-metamfetamiinin valmistukseen. Tai fenyylipropanoliamiinia tai katinia D-amfetamiinin valmistamiseen.




RwskMeYZKP
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Tuossa pitäisi lukea vedetön ammoniakki.
Ei hydroksidi. vesi on vaarallista tässä reaktiossa.
Myös,
Jos lähtöefedriini on raseeminen, lopputulos on raseeminen. sen on oltava l efedriini
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Hups. se on shake and bake. minun mokani.
Menin sekaisin ja luulin, että puhuit muunnetusta koivusta, joka alkaa vedettömällä ammoniakilla ja litiumilla. tässä se syntyy in situ. jatka vain.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Olin yhden piirikunnan päässä tästä, ja useimmat kokit käyttivät vain vedetöntä ammoniakkia. kun he ottivat meiltä pääsyn siihen, teimme sitä itse.
 

Jumin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hei kaikille,

Tarkoittaako tämä, että koko prosessin lopussa saamamme valkoinen jauheen kaltainen tuote oli lopputuote?? Eikä sitä tarvitse käsitellä enempää tai mitään, se on samaa kadulla myytävää "jäämetamfetamiinia"?? Jos näin on, miksi se oli jauhemuodossa eikä kristallimuodossa, kuten tavallisesti näemme?? Ja miten voimme kiteyttää sen?

Useimmissa videoissa näen myös, että prosessin lopussa he kutsuvat lopputuotettaan (tätä samaa jauhemaista tuotetta) metamfetamiinihydrokloridiksi eivätkä vain metamfetamiiniksi? Miksi näin on? on jää tai kristalli met me yleensä tiedämme, että se on vain metamfetamiinia, mutta itse asiassa se on metamfetamiinihydrokloridia ja sanaa hydrokloridi ei vain mainita, mutta se on aina siellä hiljaisena sanana? Tai hydrokloridi jota saamme lopussa uutetaan toisella prosessilla puhdistaakseen lopputuot***** joka on sitten AINOASTAAN metamfetamiinia (jää, kristallimetamfetamiini)?
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
66
Points
18
@Jumin, lähes kaikki lääkkeet perusmuodossaan ovat öljyä, joten kun joku puhuu lopputuotteesta jauheena tai suurina kiteinä, hän viittaa sen suolamuotoon, metalleille se on lähes yksinomaan hydrokloridisuola.
 

Jumin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Kiitos mies!

Minulla on vielä yksi kysymys, Joten lopputuote, jonka saamme tämän menettelyn lopussa, joka on metamfetamiini HCl, se on jauheena. Mutta varsinainen tuote, jonka näemme kaduilla, on kristallimuodossa. Pitääkö meidän liuottaa tämä sama jauhe johonkin nesteeseen ja kiteyttää se uudelleen saadaksemme suuria kiteitä? Jos näin on, miten se tehdään? Ja mitä liuottimia käytämme? Voisitteko kertoa joitakin keskeisiä kohtia tästä uudelleenkiteytysprosessista?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
160
Points
43
Kun freebase-metamfetamiinia on saostettu suolamuodossa hiilivetyliuokseen - "JALOKIVI" - tätä kutsutaan huumeen "crank"-muodoksi.
Jää on pesty ja puhdistettu ja kiteytetty siihen, mitä se on, asetonilla ja alkoholilla tai vedellä.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Lisäksi olin silloin metamfetamiinin kokki, en kemisti. Huolehdin siitä, että kuivasin sen perusteellisesti, mutta myin sen suoraan suodattimesta ilman uudelleenkiteytystä. koostumus riippui siitä, millä sitä vedettiin. tolueenista ja ksyleenistä sai valkoista pörröistä jauhetta. Coleman-polttoaineesta saatiin luonnonvalkoista kiteistä tuotetta. 111 trikloorietaani ja muut klooratut liuottimet antoivat vihertävän ki*****, joskus suuren. eetteri......
Perhana. En muista mitä eetteri antoi. siitä on yli 20 vuotta.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Ps. En edelleenkään ole kemisti. Olen nyt vain eläkkeellä oleva metamfetamiinin kokki, joka tykkää oppia...
 

Haruwua

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 9, 2024
Messages
6
Reaction score
14
Points
3
Tiedän, että se voi olla tyhmä kysymys, mutta voisiko u teoriassa käyttää ammoniumsulfaattia ammoniumnitraatin sijasta? Ainoat löytämäni erot ovat, että sulfaatti ei ole räjähtävää kuten nitraatti ja että sama määrä sulfaattia tekisi liuoksesta happamamman kuin sama määrä nitraattia (joten käyttäisin vähemmän).
En ole kemisti ja tiedän, että molekyylirakenne on erilainen. Kysyn vain, voisiko se myös toimia, koska ammoniumnitraattia on erittäin vaikea saada täältä, mutta ammoniumsulfaattia ei ole. Tervehdys
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
160
Points
43
Kyllä, voit käyttää suunnilleen mitä tahansa ammoniumsuolaa (ymmärtääkseni) - itse olen käyttänyt vain nitraattia, koska sitä löytyy vielä kylmälaukuista. Loppuu kuiviin vaikka minulla on noin 6 kokillista jäljellä.
Mitä tuotetta käytät ammoniumsulfaattiin? Tai mistä sitä hankitte, jos saan kysyä?
Kiitos.
 
Top