Voiko joku auttaa? Tryptamiini

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hei kaverit,
Joten Iv on yrittänyt dekarboksyloida tryptofaania saadakseen tryptamiinia, mutta epäonnistun jatkuvasti.
Näin loistavan tavan kaataa tryptamiini ulos liuoksesta sen jälkeen, kun se oli lopulta mennyt liuokseen (käyttämällä bentsoaattisuolaa ja poistamalla sitten suolaa ennen käyttöä).
Joka tapauksessa, sain taas vain mönjää!
Se on niin ärsyttävää, että minua houkuttaa ostaa vähän - haluan kuitenkin vain unssin sitä, vaikka puoletkin, en halua ostaa kiloa... olen myös Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
Joka tapauksessa; olen varma, että voisin tehdä pelkistävän aminoitumisen, kun minulla on tryptamiinia. Olen paljon kiinnostuneempi DMT-anologeista kuin DMT:stä - se vain sattuu olemaan valtava bonus!
Joka tapauksessa, kiitos, olen käyttänyt tärpättiä liuottimena ja katalyyttinä olen käyttänyt vaihtelevia määriä sykloheksaanonia - tai tein sen kerran ylimäärän minttuöljyä. Ajan sitä, kunnes ei enää Co2 kehittyy ja se menee kaikki kirkas mutta punainen. Iv ei ole vielä onnistunut saamaan tal***** mitään käyttökelpoista tryptamiinia vaikka....please help me!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
535
Reaction score
287
Points
63
Miksi vaivautua?... Anteeksi, menin asioiden edelle, tiedän, että se on saavutettavissa, mutta en näytä näkevän järkeä, kun varsinaista tryptamiinia ei ole mahdotonta löytää eikä se ole läheskään yhtä kallista kuin dekarboksylaattivalmisteiden jäljentäminen, jotka Trp:n osalta ovat kokemukseni mukaan suurta ajan, vaivannäön ja reagenssien tuhlausta. Auttaakseni sinua tielläsi jätä terminen dekarboksylaatio pois suunnitelmistasi ja siirry katalyyttisiin menetelmiin sekä pidä toiveesi vaatimattomina reduktiivisen aminoitumisen suh*****, tryptamiinikemia vaatii jonkin verran taitoa. Kippis!
 
Top