BMK glykidaatti CAS: 5413-05-8

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Olen noviisi tässä maailmassa, ostin bmk glykidaattia kiinalaiselta, koska hän kertoi minulle, että se oli hyvin helppo muuntaa A-öljyksi, mutta se ei ollut niin. Haluaisin kysyä, olisiko se mahdollista muuntaa A-öljyksi, jotta voisin valmistaa speed pastea. onko bmk glykidaatti sama kuin p2np? Toimisiko AL/HG synteesimenetelmä minulle? Tervehdys ja kiitos!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Onko sinulla kuva? Se ei ole kuin p2np, kuten P2P (BMK), mutta sitä voidaan käyttää AL / HG-syn. Yhdiste olisi hydrolysoitava glysidaatista BMK: ssa hapolla (HCl aq. täydellinen sovi). 1 kg BMK Gly tarvitsee 3L kons. HCl-happoa. noin. Seuraavaksi, kun glykidaattia kuumennetaan hapon kanssa, hydrolyysi tapahtuu, BMK-öljyä vapautuu (A-öljy).
 
Last edited by a moderator:

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Hyvä herra Dampier,

Lasketaanko tämä sama suhde pmk gly? Eli 1kg pmk gly 3L happoa 37%?

Kiitos 🙏🏻
 

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Mitä eroa on p2p:n ja p2pn:n välillä? Olisiko bmk-glysidaatin muuntaminen A-öljyksi helppoa? A-öljyllä tarkoitan sitä mitä myydään darknetissä, johon tarvitsee vain lisätä rikkihappoa ja metanolia ja siitä muodostuu speed paste. Kiitos avusta.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
p2p-öljy, metamfetamiinin syntetisointi on helpompaa. p2np - kiinteät kiteet, yksi reaktio amfetamiiniin (pääasiassa)
Erittäin helppoa, jos sinulla on HCl aq. 15% ja enemmän.
Rikkihappo, ei paras reagenssi muuntamiseen.
 
Last edited by a moderator:

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hei veli, kiitos vastauksesta. Minulla ei ole valokuvaa, mutta BMK, josta puhun sinulle, on jauhe. Mitä tarvitsisin tehdä siitä A-Oil, jota he myyvät pimeillä markkinoilla? Voitko kertoa minulle, kuinka paljon Määrät Määrät Ja Ja mitä välineitä tarvitsisit? Tervehdys!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Ensimmäistä vaihetta varten tarvitset väkevää vesisuolahappoa, noin 3 litraa 1 kg jauhetta kohti
 

nitrochronic

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 20, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei ystäväni, mikä on seuraava vaihe suolahapon lisäämisen jälkeen?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
kuumentaminen 80-90 * C 3h hapolla ja sekoittamalla, erillisen kerroksen P2P tai uutetun jälkeen.
 

pantona123

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 25, 2022
Messages
14
Reaction score
3
Points
3
hei william,
ensinnäkin kiitos, että jaat tietosi kanssamme.
Olenko siis oikeassa olettaessani, että öljyn täydellinen uuttaminen bmk:sta koostuu vain seuraavista vaiheista?
kaadetaan 1 kg jauhetta 3 litraan hci-happoa ja kuumennetaan se 80° tai 90°(?) astiaan ja sekoitetaan, kunnes muodostuu kaksi eri kerrosta, ja sitten vain kuoritaan pois ylin kerros (p2p-öljy)?
kuinka monta prosenttia HCI-happoa pitäisi olla ja kuinka tarkalleen ottaen suhteet muuttuvat, jos käytän happoa, jolla on enemmän tai vähemmän puhtautta?
mikä on saanto?
muuttuvatko ainesosien suhteet, kun muutan määrää, vai pysyvätkö ne kaikki samoina, jos esimerkiksi otan 100 grammaa bmk-jauhetta ja 300 ml HCI-happoa?

Terveisin
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Hei ✌️

Olen nyt lukenut monta tuntia läpi foorumin enkä ymmärrä miksi yksityiskohtaista ja täydellistä vastausta ei koskaan tule.
Onko tähän jokin erityinen syy?
Monet ihmiset, joilla ei ole tarvittavaa tietoa kuten sinulla, tulevat epävarmoiksi puutteellisista vastauksista, koska he eivät halua tehdä virheitä.



Tiedän myös, että vain rikkihapolla 37% tai 1/4 conc. rikkihappo / metanoli tuottaa tahnaa kuten kaikki tietävät sen Euroopassa.
Mitä vaihtoehtoa ehdottaisit?


Olisiko erottaminen mahdollista erotussuppilolla vai mikä olisi mielestänne paras vaihtoehto?
Muuten ei tarvitsisi mitään muuta kuin edellä kuvaamasi?

xoxo
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Olisiko tietojesi mukaan olemassa muita BMK-tuotteita, joita voidaan valmistaa samassa prosessissa rikkihaposta ja metanolista/isopropanolista?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Tämän "A-öljyn" slangipaskan sekavuus on huvittavaa.
 

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Toivon, että se johtuu erotella vehnän akanoista niin se pitää vielä mielenkiintoinen tehdä tätä... jos jokainen käyttäjä alkaa tehdä oman erän markkinat kuivuu... ja koska se melkein niin helppoa joitakin hakuja tehdä se on oltava jonkinlainen piilotettu ovi vain näkyvissä löytää oikeat lasit ✅
 
View previous replies…

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Tuo on tulkinta negatiivisesta näkökulmasta... jos olisin halunnut kutsua sinua noin ilman syytä, olisin kirjoittanut, että olet vehnä... joten toivottavasti tämä selvensi asiaa.
 

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Haha joo ehkä vähän jännittää minun puoleltani, mutta minun pitäisi muistaa vain keskittyä 1 asiaan... eikä äidinkieleni joten joo olet oikeassa... 🫡
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
157
Reaction score
72
Points
28
1kg bmk:sta saat 650g P2P:tä.
(fenyyliasetonista), joka on parempi puhdistaa... tästä saa noin 30% amfetamiiniperustaa (mitä ihmiset kutsuvat A-Oiliksi)... noin 195g.
Joten olisi parempi ostaa P2NP, voit tehdä siitä noin 700g amfetamiiniperustaa reduktiivisella aminoitumisella.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
49
Reaction score
6
Points
8
Hei, oletko koskaan käyttänyt NaBH4-reduktiivista aminoitumismenetelmää? Haluaisin kysyä teiltä muutamia kysymyksiä.
 

pantona123

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 25, 2022
Messages
14
Reaction score
3
Points
3
Voisitko kenties selittää puhdistuksen vaihe vaiheelta?
Ja onko DCM:lle olemassa vaihtoehtoja?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
157
Reaction score
72
Points
28
En työskennellyt vielä p2p:n kanssa, koska en tee metaa ja olen täysi newbie tässä pelissä, tein juuri P2NP:tä ja amph:tä.
G. Pattonilla on säie,
"P2P-synteesi BMK-glykidaattieettereistä".
No kuvaus
 
Top