Onko kukaan täällä kokeillut valmistaa 2,5-dimetoksibentsaldehydiä bentsaldehydin ja pyridiinin avulla?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Melko paljon kaikkea otsikossa, mutta jos olet, voitko antaa minulle käsityksen siitä, kuinka helppoa se on?
Minulla on paljon bentsaldehydiä, enkä ole kovin kiinnostunut amfetamiinista, vaan mieluummin muuttaisin sen 2,5-dmobzh:ksi (kyllä, se on lyhennelmäni edellä mainitulle kemialliselle aineelle, lol) ja ottaisin riskin, että saisin puolet lopputuot***** määrästä, koska se on minulle tuplasti hyödyllinen!
Myös bentsaldehydiä on todella helppo saada, joten jos se on suhteellisen helposti toteutettavissa oleva synteesi, luulen, että olen jonkin jäljillä ja voin alkaa seurata joitakin 2c-reseptejä.
Onko ajatuksia tai ongelmia, joita saatan kohdata? En tarvitse sitä kiloa...
Jopa 250g tuntuu minusta liialliselta, mutta miten vain, en ole myyjä.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Anteeksi, tarkoitin 3,4-trimetoksibentsaldehydiä...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ainakin voisin valmistaa meskaliinia pieniä määriä.....
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
535
Reaction score
287
Points
63
Jos joudut kysymään tämän kysymyksen, se tarkoittaa, että et tule. Sinulle ei ole selvää, miksi, mutta päädyt ostamaan tai saamaan joitakin. Ehkä lähestyä vanilliinia mieluummin 3,4,5-(MeO)3-BA mielessä kuin 2,5-(MeO)2... kokeiltu p-anisaldehydistä ja työ on kova.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Kyllä minä opin. Tajusin noin 5 minuuttia sen jälkeen kun olin lähettänyt tämän, että tarkoitin jotain 3,4-hydroksi-ph tai jotain, sekoitin meskaliinin esias*****, 2c-pääesias***** ja 3,4-hydroksifenrtyyliamiinin välillä. Täysin eri asia.
...anteeksi siitä. Olen sittemmin saanut oppitunnin fenetyyliamiineista ja tavasta, jolla kemikaaleja luetaan periaatteessa väärinpäin, joten 3 ja 4 ovat täysin väärässä asemassa, puhumattakaan hydroksista dimetoksin tai trimetoksin sijasta. Anteeksi siitä!
 
Top