Question Hvad er et lægemiddel, der kan fremstilles eller bruges af husholdningsapparater eller kemikalier?

justalooker

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 10, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Hvad er nogle stoffer, man kan fremstille af kemikalier, man nemt kan købe eller allerede har? (Håber, det er den rigtige tråd)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Kloroform kan dog ikke anbefales. Der er sikkert nogle lokale planter, man kan udvinde medicin fra. Sandsynligvis ikke krokodil. Hvilket land er du i, hvilken region?
 

justalooker

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 10, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Jeg bor i USA EST-tid tak for svaret
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
Vild salat
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Magiske svampe vokser om foråret fra New Jersey til Mississippi og om sommeren i S.carolina fla. Ga. TEXAS ECT. Sassafras albicans vokser i den nordøstlige del af landet og laver mda/mdma 🤔der er masser af Dataram strumonium, som jeg ikke ville rode med, phalaris græs og Illinois bundle flower har Dmt🤔 kl. er 4 om morgenen, der er et par andre planter i nærheden. Du kan få pseudoefedrin på apoteket, 9 g/måned omhyggeligt. Amanda muscaria var. Guessowii er virkelig almindelig..... Jeg kommer i tanke om mere i morgen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Man kan dyrke valmuer Marihuana og flere andre gode planter, så det er vel ikke helt utænkeligt, at man kan lave krokodil 😅
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Kan man ikke blive høj af muskatnød? Jeg har aldrig prøvet det. Det kunne være hårdt
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
Det er ikke tilrådeligt, tro mig, tømmermændene er forfærdelige, men hvis du gør det, så drik masser af mælk, det hjælper med at holde dem nede.
 
Top