"Ryst tilbage til bøffen"

pinchetomas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Så mit spørgsmål, som jeg håber at få svar på, eller måske snarere et par forskellige plausible svar på, er: Vi tager formentlig metamfetamin hcl af høj renhed, som er i form af krystaller. Disse varierer i størrelse og vægt og var engang i form af meget større og tætte sten. mit ønske er også at tage disse og om muligt returnere dem til deres tidligere form i meget større klynger. størrelsen, som jeg tænker på at arbejde med, ville være alt fra 1/4 pund til 1 kilo. Jeg har ikke nødvendigvis noget ønske om at skabe en hel monstrøsitet, snarere at danne skår i størrelsen overalt fra 7 gram til 1 oz. eller deromkring. Jeg har ikke et ønske om at tilføje et forfalskningsmiddel på nuværende tidspunkt. men hvis nogen havde nogen anbefalinger af nogen, der måske ville hjælpe med mit ønske om at danne større krystaller efter størrelse, men meget vigtigere i vægt, ville jeg meget gerne høre alle forslag og feedback. Jeg håber at høre fra jer alle. Jeg vil gerne give en formel undskyldning til hele platformen for et temmelig hensynsløst indlæg, der siden er blevet fjernet. Jeg ser frem til meget mere passende og modne interaktioner.


Thnx
 
Last edited:

pinchetomas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hvis jeg skal være 100 % gennemsigtig og ærlig, hvilket jeg vil være betingelsesløst her, ønsker jeg at videresælge produktet. Jeg kan skaffe "shaken" til en meget lavere pris end de ikke-knuste krystaller fra samme batch. Den "kunde", jeg har, er lige så interesseret i udseendet/æstetikken, hvis ikke mere, end styrken eller renheden af det.
 

pinchetomas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Det var aldrig min hensigt at lave noget af ringere kvalitet. Jeg tager et kig på tråden og håber at kunne udlede de nødvendige dele. Tak for det hurtige svar og for at pege mig i den rigtige retning.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Måske bør du vide, hvad den største krystal af meth - er "cutting" Isopropylbenzylamin og analoger fra kinesiske leverandører (meget billigt). Når du ser en meget stor krystal, skal du tænke på omkostningerne.
G4E0pnKhWq
 
Last edited by a moderator:
Top