Scopolamin

hkjewhfkjw3232

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Goddag til alle deltagere i forummet! Jeg leder efter folk, der forstår virkningerne af scopolamin, dets virkninger på hjernen og så videre. Er der kompetente mennesker eller sælgere her?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Der er kompetente mennesker her, hvilket præcis betyder, at der ikke er nogen sælgere her. Skopolamin er ikke et godt rekreativt stof. Nogle kunne hævde, at det at tale om det svarer til at tale om gift, som er forbudt. Jeg siger ikke, at det er forbudt, jeg siger bare, at det er gift. Hvad er spørgsmålet?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
tjek denne artikel på psychonautwiki... jeg ville ikke gøre det, hvis jeg var dig. jeg plejede at rode med datura, og det er ikke sjovt. deliranter er generelt ikke sjove og har en ret høj risiko for psykose. jeg ved godt, at det er et andet stof, men jeg har hørt skrækhistorier om benadryl. Jeg stoler virkelig ikke på antikolinerge stoffer (i hvert fald ikke til rekreativt brug). Hvis du absolut vil have noget, skal du bare dyrke/finde noget datura eller finde køresygepiller på apoteket. Jeg tror også, de har plastre, men dem ville jeg ikke bruge til rekreativt brug.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Bjørneklo er overalt her. Jeg har tænkt og tænkt på, hvordan jeg kunne forvandle det til noget nyttigt, men jeg har aldrig set det gjort. Man kan hakke det ned, indtil man kun har tropan, og mange stimulanser har en tropan-molekyle, men tropan til kokain.... det er svært, hvis man ser på kokainanaloger, der er masser af tropaner, men de starter ikke fra propan. Tropanon eller 3-cmt (carbomethoxy-tropinon) eller kokain er startforløberen for de fleste
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Scopolomine er burundanga. Det hjernevasker dig. Modgiften er Arecoline eller Arecoline Hydrobromide, og Arecoline findes i betelnødder og aktiverede muskatinreceptorer. Arecolin er et nootropikum.
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Du kan lave sne med det
 
Top