Question Pressekilder i pilleform?

Danny_Vaas

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Dette er mit første indlæg på dette forum, så enhver hjælp er værdsat! Er der nogen, der har pålidelige kilder til pillepresser, enten tdp5 eller zp9? Jeg kæmper virkelig for at finde en kilde. Jeg hører, at LFA har dem, men jeg stoler ikke på det, fordi jeg ved, at de giver din info op. Værdsætter enhver hjælp!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
679
Points
93
Jeg har købt en lignende tabletpresse i Kina. Jeg kan hjælpe med leverandøren, skriv en direkte besked til mig.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Hvad er den mest basale presse, der opfylder et krav om doseringskontrol med en fejlmargin på højst 5 mg?
5 mg er vel ret rimeligt?
 

xoxoxoxo

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 11, 2023
Messages
25
Reaction score
16
Points
3
zp9 er den bedste
 

Danny_Vaas

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ja, det lader til at være en enstemmig holdning. Jeg plejede at se mange af dem på Alibaba og andre steder, indtil de slog ned på det.
 

johnnyppp

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Du kan finde i Alibaba uden problemer. zp5 heavy duty for end nok, let at håndtere, ændre støbning.
 

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
47
Points
18
Prøv ebay kleinanzeigen, nogle gange sælger folk brugte presser der.
I lille skala kan du også bygge en selv.
 

alpino

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2023
Messages
83
Reaction score
93
Points
18
Deals
17
Du kan finde på Madeinchina for 44$, skriv "pill punch tool", hvis du vil have elektrisk, ville det være bedre at kigge andre steder, fordi du kan være af interesse for myndighederne, hvis du bestiller noget som dette, og det ville være godt at bede sælgeren om at skrive noget andet i beskrivelsen af pakken, man ved aldrig :) sikker først
 
Top